sebamed pesupala

rihannahh

Kuinka teillä on auttanut tuo pesupala finneihin ja mustapäihin?
Paljonko aikaa on kulunut että iho alkaa parantua?
Onko mielestänne parempi kuin Sebamed pesuneste jos olette kokeilleet?
Muuta positiivista sanottovaa?
Jotain negatiivista sanotttavaa?

Kiitos vastauksista

8

2476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piik

      ainaki on sen käytön alottamisen jälkeen alkanu mustapäät ja muut epäpuhtaudet nouseen pintaan.. iho on kirkastunu mut se kuivattaa ihoo jonku verran.. mut must se on hyvä puhdistusaine.. pesunestettä en oo viel kokeillu mut aion ostaa ku toi loppuu..

      • viola

        Oon käyttäny nyt n. pari viikkoa, ja iho näyttää kirkkaammalta eikä mitään jättinäppyjä ole tullut.

        Kasvoissa mulla ei kyllä tosin mitään akneongelmaa ole ainakaan näin kesäisin, mut selästä sitten löytyy sitä aknea niin kesällä kuin talvellakin. Oon pessyt selän sillä pesupalalla ja sitten laittanut sebamedin finneille ja mustapäille tarkoitettua kasvovettä sinne selkään myös, ja finnit ovat selvästi parantuneet. Arpia siellä nyt vielä on ja mustapäitä, mutta kun niistä jollain konstilla pääsis niin hyvä olisi. Tietysti en sitten tiedä miten talvella taas käy, kun silloin se ongelma yleensä vaan pahenee.

        Mulla toi ei oo naamaa kuivattanut, tosin olen laittanut siihen sitten aina rasvaa päälle, sitöä semmosta nivean isossa valkosessa purkissa olevaa juttua mitä saa marketeista :)

        Ja mulla on siis sekaiho, vielä selvennykseksi, kun samat mömmöthän ei välttämättä toimi jos on ihotyypiltään erilainen.


    • ...

      Mulla on iho hiukan parantunu finneistä ja näppylöistä. Mulla ei oikeestaan oo tällä hetkellä yhtään finniä, muutamia pikku näppylöitä. Mut sit on kauheita punasia arpia. Ja luonnonvalossa iho ei ole ihan kehumisen arvoinen, mutta vessassa se näyttää melkein täydelliseltä. Mustapäät on näköjään noussu nyt pintaan, en tiedä lähteekö nuo ikinä. >:( Oon käyttäny pesupalaa viikon ja 4 päivää.

    • rihannahh

      Olen käyttänyt ainetta vasta kaksi päivää,ennen pesupalaa käytin Sebamedin pesunestettä. Iho on mielestäni hieman kirkastunut ja mustapäitä on jonkinverran jo lähtenyt.

      Pelkään että pesupalan teho lakkaa ajan kanssa,niinkuin pesunestenkin. tai sitten teho ei lakannut vaan iho parani sen verran kuin on mahdollista :)

      • pesupala

        mulla on tosiaan auttanut, olen käyttänyt sitä nyt reilun viikon ja todella paljon on iho parempi! tosin voi johtua myös siitä että vaihdoin samaan aikaan mercilon-pillerit dianenovaan..mutta en uskois niitten pilsujen noin nopeesti tehoovan. tällä hetkellä toinen poski on jo melkeen sileä ja toisessa arpia vaan :)


    • assi85

      Mun mielestä Sebamed pesupala on yliarvostettu. Täällä puhutaan siitä kuin jonain ihmelääkkeenä. Ehkä se joillakin tosiaan auttaa, jos on paha akne. Miulla pesupala kuitenkin kuivatti ja sai ihon rasvoittumaan entisestään. Tuju tuote!

      • jepjep...

        minä olen ihan samaa mieltä. pesupala kuivatti todella paljon, varmaan osa uusista näpyistä johtuu ihan siitä. lisäksi kasvoille syntyi ikään kuin kuiva kuori, jonka alta näpyt tursuvat, eikä niitä saa edes oikeaoppisin konstein sieltä puhdistettua.

        parempi on pestä hellemmällä, jottei tartte liikaa rasvata, ja iho saa hengittää. monet kosmetologithan suosittelee, ettei laittaisi ainakaan yövoidetta. voiteettomuus käynnistää ihon oman kosteutuksen ja pitää yllä tasapainoa.


    • IsoMiihkali

      Sebamed saippua.. Vanhat natsit haisivat sille.
      Tämä on tositarina. Menin puoli tuntia sitten omakotitaloni pesuhuoneeseen pesemään vessanpöntön ja lavuaarin normisiivous mielessäni.

      Avatessani lavuaarin päällä olevan peilikaapin tuoksahti nokkaani erittäin vahva haju jonka muistin heti jostain kaukaa vuosien takaa.. Nuuhkin pari kertaa uudelleen lähes tyhjää kaappia ja silmänräpäyksessä tajuntaani iski karmea tosiasia: Kaapin ylähyllyllä oli parisen vuotta sitten ostamani avaamattomaksi jäänyt Sebamed-palasaippua josta haju kumpusi. Kyseisessä kaapissa ei saippuan lisäksi ollut muuta kuin kaksi wc-paperirullaa joten sekaannuksen vaaraa ei ollut.
      Saippua haisi kuin vanha natsi.

      Assosinaationi tässä aiheessa johtuvat siitä että ollessani pikkupoika joskus 1980-luvun puolivälissä saksalaiset turistit haisivat aina samalta, ja erittäin voimakkaasti. Haju oli aivan luotaantyöntävän vahva ja lähes jokainen heistä haisi aina samalta. Erityisesti muistan kuinka saksalaismiehet haisivat. Heistä monet olivat niitä saksalaisia, jotka olivat olleet parikymmentä vuotta aikaisemmin Lapissa sotimassa ja polttaneet maan, halusivat sittemmin lomillaan tahi eläkkeellä tulla katsomaan kuinka tilanne oli heidän jälkeensä kehittynyt jos oli kehittynyt ollenkaan.

      Enää minä en elä epätietoisuudessa miksi he haisivat. Kuin haisunäädät. Se johtuu siitä erittäin saippuapitoisesta Sebamed-saippuasta. Joka pesee merivedessäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe