Mikä oli lapsuusajan paras lastenohjelma?

nekku

Ite tykkäsin Nalle Luppakorvasta, Pelle Hermannista ja Pippurimuorista, jos muistan nimen oikein.

18

2053

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä

Kössi Kenguru ja Nalle Luppakorva.

• Kilpe

Kaiholla muistelen wanhoja Aku Ankkoja ja Matka maailman ympäri 80 päivässä oli kanssa semmonen mikä piti nähdä.

Semmottii

• Iso lapsi

Eikös se ollut nimeltään Kasperi se käsinukkejuttu. Siinä oli jännitystä ja hyviä hahmoja. Trai, trai, trallallaa...

• Hannu

Ehdottomiin suosikkeihin kuuluivat Tao Tao samoin kuin Maija Mehiläinenkin ja Olipa kerran elämä.

• wolfwood

olipa kerran elämä oli paras. He-man ja Transformers olivat myös hyviä

• Jaana

hirveesti Vili Vilperistä.

• Irwin

minä katoin isän kanssa illat pitkät aina Rocky Leffoja, Ne etoo minua vieläkin, ne kun on tuoreessa muistissa kun ne tuli keväällä,en tiiä vieläkään miksi katsoin ne kaikki kun katoin lapsena varmaan joka päivä rockyä ehkä lauantaisin sain katsoa Christine-tappaja auton,Äiti vain kertoi mulle mun lasten ohjelmista #####Irwin#####

• Valvo

Myrskylinnut, Maxwell Smart,Sirkus Papukaija

• Valvo

Rin Tin Tin ja Musta ori, molempia katsottiin sohvan alta.

• Ville_87

No muistan ainakin nuorempana montaki lastenohjelmaa: Tiku ja Taku pelastajat, Ankronikka, Pilipalipilotit, Varjoankka, Vili Vilperi jne.. :)
      Niitä on paljon ja haluttais katsoa uudestaan toi Tiku ja Taku pelastuspartio!

• sami

Siinä se.

• prantsu

Mä tykkäsin katsoa niitä piirrettynä
      Smurffit missä oli se noita kaakamella
      vai mikä se oli. Ja sitten muutenkin
      niitä piirrettyjä mitä tuli TV2:dessa.

• lollipop

...kun ennen tuli sentään HYVIÄ piirrettyjä toisin kuin nykyään. SMURFFIT oli hyvä silloin kun sitä ei oltu puhuttu suomeksi, samoin SNORKKELIT (mitä kukaan ei tunnu muistavan!?!) Sitten oli vielä KUMMIKARHUT ja tietty originaalit Disneyn piirretyt, joita ei myökään oltu dubattu. Eli suomentaminen tunnetusti pilaa kaiken, mutta lapsillehan ne on pääosin suunnattu joten turha valittaa...

• kaisu

mäki muistan snorkkelit, kummikarhut ja smurffit. ne oli kyllä ihan huippuja lastenohjelmia!! sais tulla takasin..

• Nimetön
        kaisu kirjoitti:

mäki muistan snorkkelit, kummikarhut ja smurffit. ne oli kyllä ihan huippuja lastenohjelmia!! sais tulla takasin..

Sattuuko kukaan tietämään/muistamaan mikä snorkeleitten alkuperäinen nimi on?

• Jari

Rosvo Rudolf oli ehdoton suosikkini. Samoin Olipa kerran ihminen kiinnosti valtavasti. Käytöskukka on näin jälkikäteen rulettanu tosi hyvin.

• siiri

oli ehdottomasti Alfred J. Kwak!

• Anonyymi

Ankronikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1899
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      1006
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      817
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe