Caliber,

onko

hintansa väärti ?

Saahan tuohon hintaan jo "oikeita" autojakin.

7

2831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

Toyota Yariksen ja VW Polon lisävarusteena ilmastointi ja ajonvakautus.

• jenkki.man

Jos tällä palstalla on sheriffi, niin koko ketju poistoon vaan.

• jarini

Koeajossa Dodge Caliber 2,0 CVT SXT

Paikallisen jälleenmyyjän pihassa katselin uutta Caliberia ja täytyy kyllä sanoa, että on hyvän näköinen ja kiintoisa uutuus. Sopivasti erilainen kuin muut. Jos nyt autoa olisin ostamassa, niin Caliber olisi ehdolla.

• Omistaja.

Jos kiinnoostaa tilata Caliberi niin kannattaa tehdä kaupat heti silä saat auton EHKÄ vuoden vaihteessa mutta saattaa olla että menee kevääseen!!
        Syyksi on ilmoitettu suuri kysyntä!!!

• mummi etelästä

Ei sovi hyviin autoihin tottuneelle.Aika rohjo.Kuten se MIESMYYJÄKIN.Onhan noita autoja, ja miehiä.Pidän vuoden vanhan ihanan autoni, saa letkautella minun puolestani muille.

• Tanttu

Kannattaisi käydä kokasemassa, ei hullumpi!

• tsigutsigu

"oikeita" autoja.....?????
      Voi veljet että ne autoliikkeessä oli oikessa
      kun ne sanoi et valtaosa Suomalaisista vannoo vain corollan ja mersun nimeen =) ja pelkää jenkki autoa!

Itselleni tämä tuntuu yhtä oikealt kuin
      A6, 330d, 300E, Traveller......
      Kuten myös -59 Dodge joka toimii kuin unelma =)

Älkää ostako Caliberia jos se niiiiin huono on !!

jepjep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe