Missä myydään vanhaa xboxia kaikkeista halvimmalla? Entäs pelejä?
missä myydään?
10
1089
Vastaukset
- nyt..
osta pleikkari 2,,paremmat pelit ja graffa
- stam1na..
eipäs muuten pleikkari 2 ole paremmat grafiikat.pleikkari 2 on huonot röpö grafiikat.
- xb_
Vai parempi graffa (Kyllä repesin ku luin ton viestin)
Osta vaan xbox Voi tehä muutaki ku pelata....
Ainii ja vielä halvempi ku pleikka 2!!!! - xbox!!!!!!! paras
xb_ kirjoitti:
Vai parempi graffa (Kyllä repesin ku luin ton viestin)
Osta vaan xbox Voi tehä muutaki ku pelata....
Ainii ja vielä halvempi ku pleikka 2!!!!osta xbox parempi graffa ja paremmat pelit joka tavalla xbox on elämän tapa!!!!!!
- hjuumormies
xbox!!!!!!! paras kirjoitti:
osta xbox parempi graffa ja paremmat pelit joka tavalla xbox on elämän tapa!!!!!!
Juu ostaisin, mutta mistä sais. Mennyt kiven alle noi vanhat xboxit.
- TYHMÄää
hjuumormies kirjoitti:
Juu ostaisin, mutta mistä sais. Mennyt kiven alle noi vanhat xboxit.
Kotkan Citymarketissa on ainakin 99€.
- Lewer
TYHMÄää kirjoitti:
Kotkan Citymarketissa on ainakin 99€.
Keskisten kyläkaupasta saa 77 eurolla ja pelit on siinä 20-40 euron paikkeilla.
- jon wesslin
stam1na.. kirjoitti:
eipäs muuten pleikkari 2 ole paremmat grafiikat.pleikkari 2 on huonot röpö grafiikat.
mul on pleikari 2
- xbox
gamestopeissa myydään konetta ja paria peliä 50 euroo
- jon wesslin
jos ostaa xbox 360 niin saa 12 ilmasta peliä 12 ikäisille mun kaveri kerto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512