Hei! Mietin tässä että voiko munasarjakystan todeta pelkällä gynegologisella tutkimuksella vai tarvitaanko siihen aina ultra?Joku minut tekee kuitenkin niin kipeäksi että alavatsassa jokui puukkoa välillä pyörittää myös verenkierrossa on mahdollisesti jotain häikkää kun yhtäkkiä saattaa alkaa pingottamaan jalasta,kädestä,selästä tai kyljestä.
Munasarjakysta
5
1377
Vastaukset
- tarvitaan ...
ultraäänitutkimus. Mutta se on kivuton toimenpide. Luultavasti sinulla tuo mahdollinen munasarjakysta/tai muu vastaava, painaa jotain hermoja, joista nuo oireet ovat seurausta. Koeta saada lähete omasta terv.keskuksesta naistentautien polille. Pääsisit näin poliklinikkamaksulla (n. 22 euroa) erikoislääkärin vastaanotolle, jossa saisit samalla kunnon tutkimuksen ja samalla myös ultran. Jos menet suoraan yksityiselle ja siellä sinulla otetaan ultra, on se moninverroin kalliinpaa.
- rahalla
mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.
- käskenytkään terveyttä
rahalla kirjoitti:
mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.
rahalla mittaamaan. Annoin vain vaihtoehdon halvemmasta tavasta päästä erikoislääkärin tutkittavaksi. Täysin sama hoito, tulee vain huomattavasti halvemmaksi.
- meikä5555
Olen nuori ja kokemusta on useammasta, joista toinen johti sisäiseen verenvuotoon. Aina on jouduttu tekemään ultra ja mielellään alakautta.Oireet kuulostavat kystalta.
- puhjettua vai
paraniko itsestään? Kivut puhkeamisen jälkeen tosin kovat parin tunnin ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759