Munasarjakysta

Kaisa-76

Hei! Mietin tässä että voiko munasarjakystan todeta pelkällä gynegologisella tutkimuksella vai tarvitaanko siihen aina ultra?Joku minut tekee kuitenkin niin kipeäksi että alavatsassa jokui puukkoa välillä pyörittää myös verenkierrossa on mahdollisesti jotain häikkää kun yhtäkkiä saattaa alkaa pingottamaan jalasta,kädestä,selästä tai kyljestä.

5

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan ...

ultraäänitutkimus. Mutta se on kivuton toimenpide. Luultavasti sinulla tuo mahdollinen munasarjakysta/tai muu vastaava, painaa jotain hermoja, joista nuo oireet ovat seurausta. Koeta saada lähete omasta terv.keskuksesta naistentautien polille. Pääsisit näin poliklinikkamaksulla (n. 22 euroa) erikoislääkärin vastaanotolle, jossa saisit samalla kunnon tutkimuksen ja samalla myös ultran. Jos menet suoraan yksityiselle ja siellä sinulla otetaan ultra, on se moninverroin kalliinpaa.

• rahalla

mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.

• käskenytkään terveyttä
        rahalla kirjoitti:

mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.

rahalla mittaamaan. Annoin vain vaihtoehdon halvemmasta tavasta päästä erikoislääkärin tutkittavaksi. Täysin sama hoito, tulee vain huomattavasti halvemmaksi.

• meikä5555

Olen nuori ja kokemusta on useammasta, joista toinen johti sisäiseen verenvuotoon. Aina on jouduttu tekemään ultra ja mielellään alakautta.Oireet kuulostavat kystalta.

• puhjettua vai

paraniko itsestään? Kivut puhkeamisen jälkeen tosin kovat parin tunnin ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163