Munasarjakysta

Kaisa-76

Hei! Mietin tässä että voiko munasarjakystan todeta pelkällä gynegologisella tutkimuksella vai tarvitaanko siihen aina ultra?Joku minut tekee kuitenkin niin kipeäksi että alavatsassa jokui puukkoa välillä pyörittää myös verenkierrossa on mahdollisesti jotain häikkää kun yhtäkkiä saattaa alkaa pingottamaan jalasta,kädestä,selästä tai kyljestä.

5

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan ...

ultraäänitutkimus. Mutta se on kivuton toimenpide. Luultavasti sinulla tuo mahdollinen munasarjakysta/tai muu vastaava, painaa jotain hermoja, joista nuo oireet ovat seurausta. Koeta saada lähete omasta terv.keskuksesta naistentautien polille. Pääsisit näin poliklinikkamaksulla (n. 22 euroa) erikoislääkärin vastaanotolle, jossa saisit samalla kunnon tutkimuksen ja samalla myös ultran. Jos menet suoraan yksityiselle ja siellä sinulla otetaan ultra, on se moninverroin kalliinpaa.

• rahalla

mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.

• käskenytkään terveyttä
        rahalla kirjoitti:

mitata. Minun kystat totesi aina erikoislääkäri, pelkällä sisätutkimiksella. Aina minulla samat oireet: aivan kuin olisi istunut pallon päällä. Kystat oli isoja appelsiinistä greipiin oli kokoarvio. Kuusi kertaa leikattiin (joista neljä päivystyksenä) kysta pois ja sitten vietiin jo koko munasarja.

rahalla mittaamaan. Annoin vain vaihtoehdon halvemmasta tavasta päästä erikoislääkärin tutkittavaksi. Täysin sama hoito, tulee vain huomattavasti halvemmaksi.

• meikä5555

Olen nuori ja kokemusta on useammasta, joista toinen johti sisäiseen verenvuotoon. Aina on jouduttu tekemään ultra ja mielellään alakautta.Oireet kuulostavat kystalta.

• puhjettua vai

paraniko itsestään? Kivut puhkeamisen jälkeen tosin kovat parin tunnin ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe