Pirates of the Caribbean 2

vaniljahh

Mitä mieltä olette Johnnyn roolisuorituksesta? Ja elokuvasta muutenkin.

Minusta hän onnistui roolissaan hyvin,niinkuin aina ennenkin.joillakin oli ennakkoluuloja tästä kakkosesta tulisi läheskään yhtä hyvä ku ensimmäisestä. Kuitenkin elokuva oli katsottava,ei ihan yltänyt ykkösosan tasolle mutta johnny näytteli upeasti. elokuvaa tuskin olisin ilman johnnya katsonut,ja jos kävisi näin(vaikka ei käy) että johnny ei näyttelisi kolmososassa,siis jos KAPTEENI jack sparrow kuolisi,en maksaisi siitä.

25

2744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      oikeelta asiantuntijalta.

    • Johnny Depp-fani

      Olet oikeassa!! Ei elokuva olisi mitään ilman Johnnya!! En menisi ehkä katsomaan sitä leffaan, mutta saattaisin ostaa sen dvd:lle, tai sitten tekisin toisin päin.. Mutta ei se silti tulisi olemaan yhtä hyvä ilman Johnnya..

      Ja mitä kakkoseen tulee.. Se oli aivan: MIELETTÖMÄN HAUSKA! Mutta ei kuitenkaan niin hyvä kuin ykkönen..
      Ykkösessä minulle tuli heti tunne että: pakko katsoa uudestaan ja uudestaan ja nähdä Jack Sparrow.. Kun kävin katsomassa kakkosen, odotin koko ajan että semmoinen tunne tulisi, mutta ei tullut..
      Kakkonen oli enemmän komedia kuin romanttinen seikkailu-komedia, niin kuin ykkönen oli..

      Pisteet asteikolla 0-5
      Mustan Helmen Kiroukselle antaisin 5 tähteä
      Kuolleen Miehen Kirstulle antaisin 4 tähteä

      Nyt taisin päplättää hieman liikaa, mutta sain ainakin kertoa, mitä minä ajattelin..:)

      • Joku

        Anteeks vaa mutta Jack ei kuole 3 ei muutenkaan mie tiin sen....Koska jos Johnny, orli ja tuottaja se jerry on jo aattelemassa suunnitella 4 ja sanoo että ne tekee loppuelämänsä merkkari elokuvii tai jotain sinne päin... (Siis ne kaikki tuottajat ja käsikirjoittajat jne.. on siis aattelemassa suunnitella 4)

        Mä oon valittavasti eri mieltä teijän kaa.
        Musta tää kakkonen oli paaljon parempi ku eka..
        Tässä oli enämmän toimintaa, jännitystä, huumorii ja paaljon muuta mitä ekassa oli vähemmän...

        Ja pitä johnny rooli suoritukseen tulee...'
        Se jätkää tietää miten näytellä, sen se osaa


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Joku kirjoitti:

        Anteeks vaa mutta Jack ei kuole 3 ei muutenkaan mie tiin sen....Koska jos Johnny, orli ja tuottaja se jerry on jo aattelemassa suunnitella 4 ja sanoo että ne tekee loppuelämänsä merkkari elokuvii tai jotain sinne päin... (Siis ne kaikki tuottajat ja käsikirjoittajat jne.. on siis aattelemassa suunnitella 4)

        Mä oon valittavasti eri mieltä teijän kaa.
        Musta tää kakkonen oli paaljon parempi ku eka..
        Tässä oli enämmän toimintaa, jännitystä, huumorii ja paaljon muuta mitä ekassa oli vähemmän...

        Ja pitä johnny rooli suoritukseen tulee...'
        Se jätkää tietää miten näytellä, sen se osaa

        se tuossa Deppin tyypissä Sparrow'ssa... anteeksi, KAPTEENI Sparrowssa on niin hyvä, että se sopeutuu joka tilanteeseen eikä säikähdä tai nolostu mistään... niinkun nainen johon se on (ainakin vähän) ihastunut sanoo sille "so, everything you told me is a lie??" vihasena, se vaan vastaa "pretty much". Ja kun se aavelaivan kapteeni kysyy siltä että voitko elää omantuntosi kanssa jos myyt ystäväsi sielun omansi puolesta, niin se miettii vaan sekunnin ja vastaa: "no tottakai", tai jotain. Tai sit lopussa kun se on joutumassa merihirviön kitaan, niin se ei sitäkään pelästy tai hämmästy, ottaa vaan miekan, että anna tulla hirviö!!


      • vaniljahh
        Joku kirjoitti:

        Anteeks vaa mutta Jack ei kuole 3 ei muutenkaan mie tiin sen....Koska jos Johnny, orli ja tuottaja se jerry on jo aattelemassa suunnitella 4 ja sanoo että ne tekee loppuelämänsä merkkari elokuvii tai jotain sinne päin... (Siis ne kaikki tuottajat ja käsikirjoittajat jne.. on siis aattelemassa suunnitella 4)

        Mä oon valittavasti eri mieltä teijän kaa.
        Musta tää kakkonen oli paaljon parempi ku eka..
        Tässä oli enämmän toimintaa, jännitystä, huumorii ja paaljon muuta mitä ekassa oli vähemmän...

        Ja pitä johnny rooli suoritukseen tulee...'
        Se jätkää tietää miten näytellä, sen se osaa

        Ei en sitä meinannutkaan että kuolisi,pelkkää jossittelua. Jackhän on merirosvo,ei se kuole:)
        Niin toimintaa ja jännitystä oli todellakin enempi kakkosessa juu. Kakkonen on kans hauska niinku ykkönenkin! Ja Jack on yliveto jutuillaan ja teoillaan siitä ei mihinkään pääse. Johnny tais siinä maikkarilla tulleessa POTC2 pätkässä sanooki että ite on vaikuttanu vuorosanoihinsa aika paljon. ?
        Kakkososa oli myöskin surullisempi ykköstä. Siis ajatellen näitä elizabeth-jack kuvioita.


      • ihana johnny

        En olisi mennyt katsomaan sitä piratesia jos johnny ei olisi ollut siinä, koska muuten se leffa olis ihan tylsä ja siinä ei olisi mitään hauskaa ;johnny


    • Rakastan <3

      Johnny Depp'iä ja hän oli taas kerran upea roolisuorituksessaan!

    • suosittelen.

      Loistava elokva,tarpeeks äksöniä.sopivan hauska.Kyllä johnny hoiti taas hommat himaan.

    • Johnnyonmun<3

      Johnny, you rules!

      • Booli

        Molemmat leffat oli mun mielestä yhtä hyviä!
        Kakkonen jäi niin jänskään kohtaan! Miten täs nyt jaksaa odottaa ens kesään?? Että näkee mitä se Deppi duunaa sen hirviön mahas! Ja että miten ne suhtautuu siihen barbossaan! Ja voittaakohan ne sen Davey Jonesin?! Ja ja ja....

        -Never trust a pirate-


    • SuSa

      Emmä nyt ihan usko että hän kuolee. Eihän päähenkilö voi kuolla.. Mutta JOS näytteliä vaihtuisi niin kyllähän mä sen silti kattoisin, koska se leffa jäi ihan kesken muutenkin kun että Jack "kuoli". Se Davy Jonesin sydän juttu jäi kesken ja ensinnäkin mitä Barbossa tekee siinä leffasssa, hänhän kuoli. Miten sä voisit jättää sen kattomatta? :O

      • vaniljahh

        tuo oli pelkkää jossittelua,eihän jack voi kuolla kun eikö kolmososan kuvaukset ole jo käynnissä.
        "Eihän päähenkilö voi kuolla.."
        päähenkilö voi kuolla,ja on varmaan monessa tarinassa kuollutkin.
        kirjoitin että tuskin olisin katsonut leffaa ilman johnnya joka pitää paikkansa. kirjoitin myös että en maksaisi katsomiseta jos johnnya ei olisi tulevissa pirates-elokuvissa,voisin tietty ilmaseks kattoo :)


      • Booli
        vaniljahh kirjoitti:

        tuo oli pelkkää jossittelua,eihän jack voi kuolla kun eikö kolmososan kuvaukset ole jo käynnissä.
        "Eihän päähenkilö voi kuolla.."
        päähenkilö voi kuolla,ja on varmaan monessa tarinassa kuollutkin.
        kirjoitin että tuskin olisin katsonut leffaa ilman johnnya joka pitää paikkansa. kirjoitin myös että en maksaisi katsomiseta jos johnnya ei olisi tulevissa pirates-elokuvissa,voisin tietty ilmaseks kattoo :)

        POTC 3 kuvattiin samalla kuin POTC 2, ne vaan pitää vuoden(?) väliä. Varmaan siksi ettei leffoihin tulis niin kauhee rynnäkkö.. en tiiä :|
        Kun mä menin kattoon sen POTC 2:kkosen nii pitihän sielä jonottaa ainakin 20min, kun yleensä jos menee kattoon jonku vähemmän suositun leffan niin saa mennä heti lippukassalle.


    • Omppu

      Mä harrastan näyttelemistä ja toivoisin et oisin k´joskus yhtä hyvä näyttelee kuin Johnny Depp...! Mut siinä oon sun kaa samaa mieltä että en menis kattoo sitä jos siin ei ois Captain Jack Sparowta!!!

      • Booli

        Suomessa on paljon vaikeampaa päästä näyttelijä julkkikseks. Varsinki jos vertaa Kuinka paljon näyttelijä julkkiksia on Amerikassa :|
        Mä tiedän Suomesta vaan jonku ihmeen wannabe Jasper Pääkkösen, Samuli Edelmannin ja Peter Franzénin. Amerikkailaisia mä en jaksa luetella :P
        Mä en yleensä kato suomalaisia leffoja.
        Mutta kaikilla on haaveensa! :D


    • elina

      Olen täysin samaa mieltä, paitsi että minusta pirates kakkosessa oli liikaa tietokoneella tehtyjä trikkejä, esim. se misää Jack on vartaassa ja pongahtaa oudosti kalliolta oli vähän liikaa jos muistat kohdan.. muuten leffa oli ihan hyvä tosin ykkönen oli parempi :D Luulen vaan että kolmos- tai vähintään nelososassa jutun juoni katoaa ja leffan katsoo vaan Johnnyn takia :D

      • oli mun mielestä ihan ok, johnny oli tietty ainut
        syy miks mä sen leffaan menin kattomaan..
        Paikoittain leffa oli kuitenkin vähän TYLSÄ loputtomista
        taistelukohtauksista johtuen.
        Tässä mun mielipide..


      • Johnny fani!
        magiso kirjoitti:

        oli mun mielestä ihan ok, johnny oli tietty ainut
        syy miks mä sen leffaan menin kattomaan..
        Paikoittain leffa oli kuitenkin vähän TYLSÄ loputtomista
        taistelukohtauksista johtuen.
        Tässä mun mielipide..

        Oon jo 5 päivän aikana kattonut ykkösen 6 kertaa. Kakkosen menin kattoo ensi-iltaan koska kapteeni Sparrow oli niin suloinen. Ja kolmosesta; siinä William lähtee pelastamaan Jackia ja sillä välin joku kaappaa Elizapethin.
        Kolmosen nimi on Maailmojen laidalla. Johnny on niin ihana xD


      • Kapteeni Jack Sparrow- fani...
        Johnny fani! kirjoitti:

        Oon jo 5 päivän aikana kattonut ykkösen 6 kertaa. Kakkosen menin kattoo ensi-iltaan koska kapteeni Sparrow oli niin suloinen. Ja kolmosesta; siinä William lähtee pelastamaan Jackia ja sillä välin joku kaappaa Elizapethin.
        Kolmosen nimi on Maailmojen laidalla. Johnny on niin ihana xD

        En ole nähnyt ykköstä, mutta kakkosen kävin kattomassa ja pitää kyllä sanoa että elokuva oli ihan MAHDOTTOMAN HYVÄ! Ostan sen kyllä dvd:lle ku ilmestyy... Ykkönenki olis ihan kiva nähdä! Will (orlando) oli ihan sellanen... nooh... Ihan siedettävä, ja se nainen (En muista nimee) oli aika inha... Mut Jack (johnny) oli aivan IHANA


    • mebi912

      johnny kuolee kait kakkosessa

    • PeikkoNeitoh

      Kuulemma hyvin onnistunut jatko-osa, kun yleensä jatko-osat on ihan peestä, mutta tämä oli ollut hyvä..
      En ite oo kereny käyvvä kahtoon, mutta mitä kuullu juttua niiin porukat on tykänneet... :)

    • lalalalalala93la

      Johnny oli AIVAN mahtava 2 leffassa!!!! Kakkonen ei ihan yltänyt ykkösen tasolle, mutta lähellä oli=)

    • ....

      potc 2 oli aivan paras!! johnny depp on ihan mahtava jack sparrow'na ;) tosi hyvä leffa, mutta jäi hieman kesken mutta sou what. jackin ja elizabethin intohimoinen suudelma oli tosi hot hot hot! mutta voi will raukkaa :/

    • ZaraX

      Kävin kattoo leffan noin puolitoista viikkoa ensi-illan jälkeen. Musta se oli hieman lattea ainakin ekaan verrattuna, mut Johnny teki taas hyvän roolisurituksen hupaisana kapteeni Jack Sparrowna

    • FaniG

      Homma jäi kakkosessa tahalleen kesken mulle ainaki tuli sellanen tunne et pakko nähä kolmone

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe