Monsteri, manipuloija ja mielisairas

..................

Monsteri, manipuloija ja melisairas, tämän kuvan saa äkkiä lukiessa näitä juttuja. Eikö kaksonen ole muuta kuin, pelkkiä nekatiivisiä piirteitä täynnä oleva tapaus. Siispä nyt en kaipaa niitä piirteitä.
Kertokaa parhaimmista puolistanne. Mistä saat melihyvää, miten annat sitä toiselle(ei pelkkä seksi) Millainen olet elämän kumppanina (positiivisellä tuulella kun olet) Siispä kaikke positiivistä, kait meissä nyt sitäkin löytyy;)

16

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä oon

      ainaskin silloin hyvin huumorintajuinen, nauran paljon ja kaikkien jutuille.. en kyllä niille tietysti mitkä on ihan typeriä, mutta näin yleensä.. koska tykkään periaatteessa kaikista ihmisistä :) Jos joku on hyvin tosikko saatan heittää siihen jotain läppää, niin että ne hämmentyy. Joustava olen myös, kaiken ei tosiaan tartte mennä niin kun minä haluan, vaan niin että löytyy yhteisymmärrys asioihin. Innostun helposti kaikista ideoista mitä kumppani keksii. Tykkään olla ja tehdä yhdessä, jos seurustelen. En ole mustasukkainen. Uskollinen olen, jos oikeasti tykkään.. Ja annan anteeksi todella helposti ja nopeasti! :) Pyrin myös pitämään kaikki lupaukset mitä olen mennyt tekemään, vaikka ne eivät olisikaan "kivoja".
      Siinä ens alkuun ainakin minusta löytyviä puolia, olipa kiva ajatella väliin niitäkin :) En tiedä nyt menikö vähän vierestä mutta ainakin hyviä puolia ovat minusta.

      • eräs vaaka

        loistavat hyvät puolet siulla :)


      • cheerluck
        eräs vaaka kirjoitti:

        loistavat hyvät puolet siulla :)

        osaan nauraa itselleni ,autan ihmisiä vaikka tiedän etten saa kiitosta tai apua kun itse tarvitsen. Olen ollut pitkässä masennus kierteessä synkkine ajatuksineni ,mutta silti jaksan nousta joka aamu eli sitkeyttä löytyy:)


      • kaksostäti
        cheerluck kirjoitti:

        osaan nauraa itselleni ,autan ihmisiä vaikka tiedän etten saa kiitosta tai apua kun itse tarvitsen. Olen ollut pitkässä masennus kierteessä synkkine ajatuksineni ,mutta silti jaksan nousta joka aamu eli sitkeyttä löytyy:)

        kaksosissa on paljon hyvää mutta jotain mainitakseni: kiltti, ystävällinen, sosiaalinen, hyvä ihmistuntija...
        kaksosissa on paljon hyvää:)


      • Kakskaks1
        cheerluck kirjoitti:

        osaan nauraa itselleni ,autan ihmisiä vaikka tiedän etten saa kiitosta tai apua kun itse tarvitsen. Olen ollut pitkässä masennus kierteessä synkkine ajatuksineni ,mutta silti jaksan nousta joka aamu eli sitkeyttä löytyy:)

        Niin masennus taitaa olla meidän liiankin tuttu "ystävä". Jouhtuisko se tästä liian kiireisestä, vaativasti yhteiskunnasta ja ihmisten pahuudesta, välinpitämättömyydestä.

        Itse olen luonteeltani iloinen, ystävällinen ja liiankin hyväsydämminen. Kaiken pitäisi sujua hyvin ja kaikkien pitäisi olla onnellisia. Sydän huutaa tuskaa, kun joku tekee toiselle pahaa, vie minulta yöunet. Siksi monesti masennus ja tuska valtaa mielen, mutta muille en sitä näytä. Aamulla herää väsynyt ihminen mutta ihmisten ilmoille kun menen niin ilo paistaa silmistäni ja huumori pelaa, vaikka taka-alalla painaa tuska.

        Niin se menee mikään ei tuota niin hyvää oloa kuin saada tehdä toiselle hyvää.Saada toinen ihminen onnelliseksi, kehua ja kannustaa, antaa jotain. Tehdä esim. hyvää ruokaa ja nähdä kuinka nälkäinen syö onnellisena. Kaksonen on hyvä sydämminen, sanokoon muut mitä tahansa, ehkä eivät tunne kaksosen salaperäistä luonnetta tarpeeksi.

        Mehän ollaan sitkeitä ja periksi ei anneta vaikka sydän ois haavoja täynnä.


    • kaksosnainen

      ... on mut se tahtoo jäädä tämän eläväisen luonteen alle, kaikki kun ei sitä oikein arvosta...varsinkaan härät :)
      Olen energinen, positiivinen, heittäydyn uusiin juttuihin, haluan kokea uutta, harrastaa, nähdä ja kuulla.
      Kun rakastan rakas saa KAIKEN, en odota mitään suuria kiitoksia vaan kun näen toisen hyvän olon se riittää mulle. Haluan uskoa että hyvästä seuraa vain hyvää! Nautin toki myös huomiosta, haluan loistaa seurassa ja moni on jopa sanonutkin niin... se sosiaalisuus tulee esille näin :)
      Olen siis oikea energiapakkaus. Jos asioille pitää tehdä jotain kannattaa kutsua kaksonen hätiin...ainakin ne hommat alkaa...saadaanko niitä loppuun on sit toinen juttu :)

      • "ainoan paitani"

        Hienosti kirjoitettu! Olet oikea kaksonet. Juuri sellaisia olemme!

        Se, mitä mainitsit härästä, pitää ainakin minun kohdallani paikkansa. Millähän tavoin voisin tuntea itseni hyväksytyksi härkien seurassa? Minulla ei ole koskaan mitään ketään vastaan, mutta en onnistu härkien kanssa - en ole koskaan tarpeeksi hyvä heidän mielestänsä.


      • kaksosnainen
        "ainoan paitani" kirjoitti:

        Hienosti kirjoitettu! Olet oikea kaksonet. Juuri sellaisia olemme!

        Se, mitä mainitsit härästä, pitää ainakin minun kohdallani paikkansa. Millähän tavoin voisin tuntea itseni hyväksytyksi härkien seurassa? Minulla ei ole koskaan mitään ketään vastaan, mutta en onnistu härkien kanssa - en ole koskaan tarpeeksi hyvä heidän mielestänsä.

        ... tai ainakaan rauhallinen ei ole härän kanssa koskaan. Voin todeta tämän kokemuksesta, 18v. avioliitto härän kanssa :) Tuttavapiirissä paljon härkiä myös.
        Elämässäni on ollut hiljaisempia aikoja, mutta nyt kun taas olen alkanut ELÄÄ isolla eellä niin härän on sitä vaikea kestää - levottomuus. liike, pieni epävarmuus ahdistaa häntä.
        Vaikeinta tässä on ehkä se, että härkä saa mottoni "hyvästä seuraa vain hyvää" välillä horjumaa välinpitämättämyydellään. Ei varmaan tahallaan kuitenkaan...
        Härkä on niin hidas että ei oikein tahdo pysyä kaksosen mukana teoissa saati sitten ajatuksissa, niin se vaan on...vähän perässä vedettävä ja se kyllä rassaa kaksosta usein :)

        Jokainen on omanlaisensa ja kaikkia ei voi miellyttää :)


      • nina-marika
        kaksosnainen kirjoitti:

        ... tai ainakaan rauhallinen ei ole härän kanssa koskaan. Voin todeta tämän kokemuksesta, 18v. avioliitto härän kanssa :) Tuttavapiirissä paljon härkiä myös.
        Elämässäni on ollut hiljaisempia aikoja, mutta nyt kun taas olen alkanut ELÄÄ isolla eellä niin härän on sitä vaikea kestää - levottomuus. liike, pieni epävarmuus ahdistaa häntä.
        Vaikeinta tässä on ehkä se, että härkä saa mottoni "hyvästä seuraa vain hyvää" välillä horjumaa välinpitämättämyydellään. Ei varmaan tahallaan kuitenkaan...
        Härkä on niin hidas että ei oikein tahdo pysyä kaksosen mukana teoissa saati sitten ajatuksissa, niin se vaan on...vähän perässä vedettävä ja se kyllä rassaa kaksosta usein :)

        Jokainen on omanlaisensa ja kaikkia ei voi miellyttää :)

        Kommentoin siksi, että mun tytär on härkä. Ja niiiiiiin hidas että minulta kaksosäitinä menee usein hermot. Neiti osaa jopa valua raput ylöspäin ;-))
        Mikään ei voi joskus olla sen piinaavampaa kuin kaksosena lähden nopeasti ja härkä neiti on vasta tajunnut mitä on sanottu.
        Mutta eipä ole kovin hyvä yhdistelmä parina kaksonen kauris....Kun minäkin haluan jo ELÄÄ on kauris mieheni ihan pulassa ja käpertyy entistä enemmän itseensä taikka yrittää tuijottaa minua silmiin että löytäisi "vastauksia"...
        Hyvin hyvin vaikeaa.


      • tuplis79
        nina-marika kirjoitti:

        Kommentoin siksi, että mun tytär on härkä. Ja niiiiiiin hidas että minulta kaksosäitinä menee usein hermot. Neiti osaa jopa valua raput ylöspäin ;-))
        Mikään ei voi joskus olla sen piinaavampaa kuin kaksosena lähden nopeasti ja härkä neiti on vasta tajunnut mitä on sanottu.
        Mutta eipä ole kovin hyvä yhdistelmä parina kaksonen kauris....Kun minäkin haluan jo ELÄÄ on kauris mieheni ihan pulassa ja käpertyy entistä enemmän itseensä taikka yrittää tuijottaa minua silmiin että löytäisi "vastauksia"...
        Hyvin hyvin vaikeaa.

        Hirmusen eläväisiähän myö kaksoset ollaan,ajatuksetkin on sanoja nopeemmat ja ilmaisu sanojen sekamelskaa siinä määrin ettei kauriit aina kässää.Pikku asioitahan me ei jäädä murehtimaan mistä jokainen koituu ainakin meillä kaurismiehen uudeksi harmaaksi hiukseksi.Ja sitten minä ihmettelen että mikähän sitä taas vaivaa...


    • ainoan paitani

      Olen kaksosnainen. Annan ainoan paitani sitä tarvitsevalle.

      Minulla on rakastamisen taito - myös taipumus saada osakseni rakkautta.

      Olen onnellinen. Tosin ei onneni koskaan ole täydellinen ennen kuin läheisyydessäni olevat ovat siitä saaneeet osansa.

      Olikohan sisar Teresa kaksonen?

    • Tytti

      Minä voisin sanoa että yksi parhaista asioista on se että tuntuu että en vanhene henkisesti sille jämähtäneelle tasolle kuin mitä olen nähnyt. Olen siis jotenkin ikinuori ja sellaisella (positiivisella) teini-ikäisen innolla varustettu yksilö. Sillä innolla ja positiivisuudella saa myös muut viihtymään.

    • kaksi

      Nään asiat monelta kantilta, joten lähes kaikessa pystyn näkemään myös hyvät puolet. Ymmärrän asiat nopeasti ja opin uutta helposti - työelämässä tästä on muillekin paljon hyötyä. Opastankin mielelläni muita esim. koneiden käytössä. Pystyn toimimaan vaikeissakin tilanteissa, sillä voin siirtää negatiiviset tunteet sivuun. Ryhdyn toimeen ja saan asiat valmiiksi. Pidän yllä keskustelua ja kevennän tilannetta. Ja vaikken vitsiniekka olekaan, sanoilla leikittelyllä saan monesti makoisat naurut aikaan seurassa kuin seurassa. Tilannetajua se vaatii, mutta yleensä onnistuu.

      • lukija vaan

        Teresa on neitsyt.


    • päivänkukka

      Olen kuin tuo nimimerkkini.
      Iloinen ja kaunis ja positiivinen ja onnellinen pienistä arkielämän asioista.
      Olen myös sisukas ja jaksan aina unelmoida, ystävää en petä enkä jätä.
      Puhun rohkeasti vaikeistakin asioista ja olen opetellut olemaan jämäkkä.
      Yritän hyväksyä kaikenlaiset ihmiset ja ymmärtää miksi kukin toimmii tavallaan.
      Yritän olla syyttelemättä ja puhua MINÄ- viestein
      Kuuntelen sujuvasti ja ...eihän tästä taida loppua tulla ellen paa poikkI/ NAPS !

    • melli *

      yltiöpositiivinen, kaikesta innostuva, kaikkea ja kaikkia rakastava, pohtii tapahtumien syitä ja seurauksia (ahistuu kun ei saa vastauksia), tilannekoomikko, viihdyttäjä, kohtelias, löytää kaikesta hyvät puolet, onnellinen nautiskelija, joustava (mutta yleensä osaa puhua muut ympäri fiksummilla ideoilla), kaikkea hyvää pitää kokeilla, prinssistä haaveileva, itseään arvostava (jotkut ajattelevat ehkä ylimieliseksi, mutta se on vain hyvää itsetuntoa ja sitä ettei välitä siitä mitä muut ajattelevat), ajattelee muita ensin, villatakki lämmittää ystävän päällä aina enemmän. Me ihanat kaksoset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe