Maitoproteiini!

no more acne

Ottakaa selvää onko teillä maitoallergia. Eli ootteko allergisia maitoproteiinille.

Kaikki maitotuotteet ja maitoa, heraa, maitojauhetta ja kaseiinia sisältävät ruoat pitää jättää pois ainaki pariksi viikoksi. Tässä pitää olla tosi tarkkana, koska vähäinenki määrä vaik maitoa kahvis, voi aiheuttaa finnejä, ainaki mulla.

Mä lopetin maitotuotteiden käytön kokonaan vajaa vuosi sitten ja siihen loppu finnien tulo! Oon tosi onnellinen ja iloinen ku ite löysin aiheuttajan! Nyt iho tosi hyväs kunnos! En oo pitkään aikaan käyttäny ees meikkivoidetta! Ihanan vapaa olo ku pääsin tosi pahasta aknesta eroon!

Suosittelen! Toivottavasti tästä on ees jollekin apua!=)

4

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna-

sulla oli? Voiskohan hormonaalinen akne joka pahenee kuukautisten aikaan johtua muka maidosta? Kosmetologi joskus kans kertoi että maito saattaa joillain aiheuttaa aknea, en ole vielä kokeillut sen poisjättämistä.. Ja mitkä ruoat sisältää kaseiinia?

• no more acne

Mulla oli kyl tosi paha akne:kaikenlaisii finnejä ihan pienistä suuriin, kipeisiin ja syvälläoleviin.Niitä tuli joka päivä. Sit puristelin niitä ja naama oli ihan kamalas kunnos..Ja kyllä mullaki aina ennen menkkoja tulee muutama finni. Et en sit tiiä et onko se hormonaalinen akne sit eri juttu..Voihan se akne johtua molemmistaki, niinku mulla. Ja yleensäki moni asia voi yhtäaikaa aiheuttaa aknea, niinku just hormonit, jotkut ruoka-aineet ja stressi. Mut ethän sä mitää häviä jos kokeilet sitä maitotuotteiden poisjättämistä parin viikon ajan.Sit ainaki saat selvyyden et johtuuks sun akne niistä vai ei.Kaseiinia on maidossa eli kaikki tuotteet, jotka sisältää maitoa ni niis on myös kaseiinia.Kaseiini ja heraproteiini on maidon proteiineja.

• finninaama:(

toimiskohan mullekkin?? taidan kokeilla. ;> miten 'keksit' että juuri maidosta voi tulla näppylöitä?

• no more acne

Luin täältä aknepalstalta joskus vuosi sit sellasen jutun mis kehotettiin välttämään maitotuotteita jos kärsii aknesta.Eka lopetin kaikkien muiden maitotuotteiden käytön paitsi maidon kahvis. Naaman kukkiminen kuitenki jatku ja päätin jättää kahvistaki maidon pois. Ni johan loppu finnien tulo! Eli pitää kyl olla tosi tarkkana varsinki kaikkien valmisruokien ja leivonnaisten kans, koska monissa niistä on maitojauhetta, maitoproteiinia tms. Tää oli todella mullistava asia mun elämässä!!Vihdoinki monien vuosien kärsimyksen jälkee olin löytäny syyn mun tosi pahaan ongelmaan!

Toivottavasti toimii sullakin!=)

PS. Jos kokeilet ni muista ostaa kalkkitabletteja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe