Hei! Kuinka paljon Salossa tunnetaan Colose kosmetiikka sarjaa ja mitä mieltä olette sarjasta? Kattelin Colosen netti sivuja niin Salossa on ilmeisesti maahantuonti.Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.
colose
4
4223
Vastaukset
- blahhh
muutamilla kutsuilla istunut velvollisuuden tunteesta mutta enää en mene. tämä turun jälleenmyyjä ei osannut meikata pätkääkään ja tuotteet olivat kalliita, mutta eivät kuitenkaan sen laadukkaampia tai parempia kuin rimmel, nivea, no7 yms.
tarkoitettu ehkä vanhoille naisille, kun huulipunasävytkin ihan kammottavia ja värivalikoima muutenkin ihan surkea.- kamala
sarja! Ei mikään laadukas, kuten mummelit kuvittelevat. Kamalan hintaisia ja vanhanaikaisia.
- K70
Colosen tuotteet ovat mielestäni laadukkaita, tosin hinnakkaampia kuin esim.Rimmel,Lumene yms. Erityisesti Sport creme on sellainen tuote, etten ole vastaavanlaista muilta merkeiltä löytänyt, hinta muistaakseni 19 euroa, joten ei mielestäni järjettömän kalliskaan. Niin,ja irtopuuteri on aivan loistava! Muita mitä olen ko. sarjasta käyttänyt on käsivoide ja jalkavoide,hyviä nekin. Suosittelen!
- tyytyväinen nuori
on se.. parasta mitä olen koskaan käyttänyt. hinta kyllä kova mutta ei se ole este jos saa todellakin vastinetta rahoilleen.. minulla on lähes kaikki colosesn tuotteet ja muuhun niitä en enää vaihda.. colosella tehdään es. missien yms. meikkaukset.. tietenkään kaikki esittelijät eivät ole huippumeikkajia mut ohjeita aina saa jos haluaa ja jopa henkilökohtaista neuvontaa vätien yms tekniikoiden suhteen.. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539