2 Auton lämpimään talliin pitäisi hommata lähiviikkoina nosto-ovet. Keskon kauppaama malli Wayne Dalton (tai jotain sinnepäin) olisi melko edullinen, mutta onko siitä hyviä vai huonoja kokemuksia. Kuulemma paljon on myyty sitä mallia viime vuosina.
wayne-dalton nosto-ovi
8
6530
Vastaukset
- waune dalton
Kahden oven kokemuksista viisastuneena kehoitan välttämään kyseisiä rimpula ovia, ovat todella heppoiset ja rämisevät.Pari vuotta ja vaihdoin parempiin.
- ihan ok
Itse olemme olleet aivan tyytyväisiä vuoden kokemuksella. Ovi ei kylläkään ole jokapäiväisessä käytössä koska pidämme autoa katoksessa ja talli on vain varastokäytössä.
- ovi on ja pysyy
auto tallissa on olut 4vuotta ei mitään vikaa on käytetty 2autoa tallissa eriaikaan menossa vähintään siis 4 auki kiini päivässa on hyvä parenpikun craafortin ovi työmalta kokemusta paska ovi viikotain korjataan ja oli kallis
- no joo
Muutenhan nuo ovat pelittäneet, toinen talvi menossa. Ongelmana on muutaman kerran ollut kiinnimenon jälkeen ovi on avautunut n. 40 cm ja jäänyt siihen. Ei ole auttanut muu kuin nollata muisti ja ajaa ohjelma uudestaan. Ja tietenkin silloin, kun olisi pitänyt mennä jo. Ensimmäinen ovi alkoi tehdä sitä muutaman kuukauden jälkeen ja toinen vuoden jälkeen. Sukulaismiehellä sama ongelma toisen oven kanssa puolen vuoden käytön jälkeen. Lieneekö amerikkalaista ylivarovaisuutta.
- odottava käsinnostaj
Pelas rajojen hukkumisia lukuunottamatta kymmenen vuotta,kunnes katkes kevennysjousi.Nyt oon odotellu sitä viiskuukautta,on mun mielestä pitkä aika saada ameriikasta tänne semmonen parinmetrin putkenpätkä.Ostan enskerralla suomalaisen oven jos varaosiensaanti menee tämmöseks.
- Markus Takala
Mistä sait ne tilattua ja miten sait jouset suomeen toimitettua?
t.Markus Takala p. 0505065605
- odottava käsinnostaj
Nyt tuli uus jousipaketti.ei tarvi kun koota ja laittaa paikalleen.
- DGH1
Minulla ovi on pelittänyt 17 vuotta jokapäiväisessä käytössä (auto seisoo aina tallissa)
Automatiikkaa olen joutunut muutaman kerran säätämään (Crawford Comfort 100) mutta ovessa ei ole ollut mitään vikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837