SEKSIKKÄIN suomalainen miesjulkkis?!

ask askidi ask

Kukas on mielestänne seksikkäin suomalainen miesjulkimo?

Oma vastaukseni Joona Puhakka

207

47820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naminami

Göran Porvali ehdottomasti!

• Erilainen muori

Jep, kyllähän Göranissa silmä lepää, miksei myös Leppilammen Mikossa, Peter Franzen on yliarvostettu kuin myös Peter Nyman. Markus Pöyhönen, Tommi Evilä ja onhan näitä.

• the 69 eyes

Minun mielestäni Jussi on Suomen seksikkäin mies, vaikka alkaakin jo pikkuhiljaa olla hieman iäkäs, mutta mottoni onkin aina ollut, että iällä ei ole mitään merkitystä. Jussilla ei ole aina paitaa... Se on niin seksikästä jos miehellä ei ole paitaa... JA OLETTEHAN HUOMANNEET JUSSIN MASUN??? Jussilla on niin hyvä kroppa, kuin olla ja voi!!!
        Jos ette usko, menkää osoitteeseen www.69eyes.com tai etsikääpä Googlen kuvahausta Jussin kuvia nimellä Jussi69

• Jussi Pupujussi

JUSSI69 ON SEKSIKKÄIN!!! SEN NÄKEE JO YHTYEEN JA JUSSIN TAITEILIJANIMESTÄ JA JUSSIN VATSALIHAKSISTA!!!

• kuvia

Mikko Sokero, siinä seksikkyyttä monella alalla

• Elisabeth86
        Erilainen muori kirjoitti:

Jep, kyllähän Göranissa silmä lepää, miksei myös Leppilammen Mikossa, Peter Franzen on yliarvostettu kuin myös Peter Nyman. Markus Pöyhönen, Tommi Evilä ja onhan näitä.

Mikko Leppilampi on kyl tosi kuuma mut Olavi Uusivirta ja Jasper Pääkkönen on kans tosi himoittavia! Petteri Ahomaata voisin kyl kans panna jos vaa tilaisuus tulis! Siinä vasta miesten mies! (Jos ei typerii ryyppäilyjä oteta huomioon!)

• tanssija

Markus Pöyhönen ja Marko Keränen.

• mummuliini

Jari Sillanpää

• kesäkeiju
        mummuliini kirjoitti:

Jari Sillanpää

Jari on OK ja arvostan häntä musiikillisessa osaamisessa Suomen parhaimmistoon, mutta katseessa on jotain naisellista, joka ei tehoa ainakaan minuun. Hyvä tyyppi muuten.
        Ja sellaiset ihanan suloiset ruskeat-vihreät silmät on kyllä vieneet minun sydämmeni. ;-)

• Hannu
        kesäkeiju kirjoitti:

Jari on OK ja arvostan häntä musiikillisessa osaamisessa Suomen parhaimmistoon, mutta katseessa on jotain naisellista, joka ei tehoa ainakaan minuun. Hyvä tyyppi muuten.
        Ja sellaiset ihanan suloiset ruskeat-vihreät silmät on kyllä vieneet minun sydämmeni. ;-)

Siinä vasta seksikäs mies

• Agathe
        Hannu kirjoitti:

Siinä vasta seksikäs mies

... sellainen nallekarhunen ... suloisen seksikäs ... ihanat silmät, upee kroppa ja mikä ääni. Lisäksi tärkeää: ystävällinen ja hyvä ihminen!

• Pooro
        kesäkeiju kirjoitti:

Kari- Pekka Toivonen

• uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

joona on aika namu
      sen tyttis on vaan kauhee harakka

• nanna s

...antti piippo ! heh heh.

• Mäh

Tero Pitkämäki

• kukas muu

Naiset on hulluna Vesan ympärillä

• Naanu77

No ku sillä on rahaa! Ei se oo mitenkää seksikäs tai mitää muutakaa..Naiset on kautta aikojen juossu varakkaiden miesten peräs..Näin heidän elämänsä on turvattu. Mieti esim. Donald Trump..Mies ei oo mikään prinssi tai ees hyvännäköinen,mutta rahaa on kuin paskaa ja nuori kaunis nainen vaimona..Tuskin se sen ulkonäköön ym avuihin rakastui.:D:D Ja toi oli vaan YKSI esimerkki..

• tallaaja74
        Naanu77 kirjoitti:

No ku sillä on rahaa! Ei se oo mitenkää seksikäs tai mitää muutakaa..Naiset on kautta aikojen juossu varakkaiden miesten peräs..Näin heidän elämänsä on turvattu. Mieti esim. Donald Trump..Mies ei oo mikään prinssi tai ees hyvännäköinen,mutta rahaa on kuin paskaa ja nuori kaunis nainen vaimona..Tuskin se sen ulkonäköön ym avuihin rakastui.:D:D Ja toi oli vaan YKSI esimerkki..

Sun mielipide kun ei ole se ainoa oikea.
        Jos et pidä Vesa Keskisestä niin se ei tarkoita etteikö muut saisi pitää häntä seksikkäänä ja komeana.

• kesäkeiju

Mikä Vesa K:ssa on seksikästä? Taitaa olla makuasia, mutta kuitenkin: Puheesta ei saa mitään selvää, mies on kuin puusta tai kirveellä veistetty ja silmät niin epäseksikkäät, ettei voisi saman pöydän ääressä istua.
        Jos raha on seksikästä, rupea lottoamaan!

• sdfgsfg

ONKO ??? Vesaan vai Vesan lompakkoon.

• Jabadabaduuu
        Naanu77 kirjoitti:

Seksikkyys kun ei muuten synny vain ulkonäöstä, vaan karismasta ja siitä jostain, jota ei pakkelipurkista saa. Keskinen on kyllä seksy listan kärjessä.

• rakell

Rakel & Vesa pyörivät eilen subilla pohojosen lakeuksilla. Mietin koko ohjelman ajan mikä siinä Vesassa vetää puoleensa? Kun ei oikeen mikään ... ;)

• ei vesan

ei ne vesan vaan rahan jos vesa olis köyhä niin ei olis naisia

• Hoitaja
        ei vesan kirjoitti:

ei ne vesan vaan rahan jos vesa olis köyhä niin ei olis naisia

Oletteko te nähneet Keskisen vehkeen? Usein voi olla,että ulospäin "avuttomalta" löytyy housuista jotain,jota ei ole kaikille suotu.

• Mie vaan
        tallaaja74 kirjoitti:

Sun mielipide kun ei ole se ainoa oikea.
        Jos et pidä Vesa Keskisestä niin se ei tarkoita etteikö muut saisi pitää häntä seksikkäänä ja komeana.

Oon samaa mieltä siitä että se joka pitää Vesaa komeana ja seksikkäänä saa olla sitä mieltä ja se ketä Vesan ulkonäkö yms.ei miellytä saa olla sitä mieltä myös.Ei kaikkilla ole samanlainen miesmaku.Oma mielipiteeni on se, että Vesa on tosi hyvännäkönen ja mulle kelpais sen näkönen mies vaikkei se oliskaan mikään julkkis ja rikas.Pidin sitä hyvännökösenä jo ennen kun se rupes olemaan paljon julkisuudessa.

• RockFever

Mielestäni seksikkäin miesjulkimo on ehdottomasti Lovexin Theon!!!

• jenny899

Joonahan ON AIVAN HIRVEEN NÄKÖNEN ja kaiken lisäks se on lyhyt...:D
      se uimari Matti Rajakylä taas on paaaaaaljo parempi mut se vissii seukkaa sen jonku Charlotta mallin kaa...:(

• henna_laires

uimareissa se silmä lepää...mut joo lehtien perusteella UIMARI MATTI on aika varattu mies...pelimiehiä noi kaikki URHEILIJAT ON! samaa mieltä ettei se joona ole kyllä niin kuuma

• heheeee
        henna_laires kirjoitti:

uimareissa se silmä lepää...mut joo lehtien perusteella UIMARI MATTI on aika varattu mies...pelimiehiä noi kaikki URHEILIJAT ON! samaa mieltä ettei se joona ole kyllä niin kuuma

Nii mut Joona sai mitalin noista kisoista, Matti ei...:P

• jenny899
        heheeee kirjoitti:

Nii mut Joona sai mitalin noista kisoista, Matti ei...:P

NII MUT me puhutaan tässä kumpi on paremman näkönen!!! onhan niil molemmilla ihan kivat kropat mut Matti on parempi kasvoista ja se ei oo sentää LYHYT niinku Joona!

• ....
        jenny899 kirjoitti:

NII MUT me puhutaan tässä kumpi on paremman näkönen!!! onhan niil molemmilla ihan kivat kropat mut Matti on parempi kasvoista ja se ei oo sentää LYHYT niinku Joona!

Mitenkä lyhyt Joona sit on?

Ite olen vain 168 cm enkä tunnu millään kelpaavan nirsoille suomalais naisille.

En voi ymmärtää.

• siis ei SE pituus :)
        .... kirjoitti:

Mitenkä lyhyt Joona sit on?

Ite olen vain 168 cm enkä tunnu millään kelpaavan nirsoille suomalais naisille.

En voi ymmärtää.

No kävinpä tarkistamassa mistä on kyse! Näköjään "lyhyt" Joona on 176cm ja Rajakylä 189cm...no on Joona kyllä lyhyt Rajakylään verrattuna mutta kaipa se on aika normi pituus tuo 176cm...

• neiti korkkari
        siis ei SE pituus :) kirjoitti:

No kävinpä tarkistamassa mistä on kyse! Näköjään "lyhyt" Joona on 176cm ja Rajakylä 189cm...no on Joona kyllä lyhyt Rajakylään verrattuna mutta kaipa se on aika normi pituus tuo 176cm...

NO ON SE JOONA kyl sit aika lyhyt hei! On NAISIIKI jopa jotka on ton pitusii..mut ne on luultavasti mallei...mut siis SILTI jos mä oon 170cm ja laitan 10cm korot siihen päälle NI MÄ OLISIN PIDEMPI KU JOONA! eli puhakka on pätkä..

• VENLIIIS
        jenny899 kirjoitti:

No on Matin kroppaki mun mielestä parempi ku Joonan! Joona on jotenki limanen...no mutta jos Matti seurustelee ni miten se on sitten pelimies?

• teppo
        henna_laires kirjoitti:

Ihan kirkkaasti kaikista fiksuin,romattisin, hyväkäytöksisin mies on MATTI NYKÄNEN

• -nam-

on kyllä aika kivan näköinen pienen pienissä uimahousuissaan.. Todella katsoja ystävällinen laji tämä uimahyppy.. =D

• -minä-

Mikko Nummenmaa :p

• Namsku

Siis kuka pönttö näitä aina keksii? Joku ihminen jolla ei oo omaa elämää?! Suomalaisista julkkiksista ei oo kukaan seksikäs tai mitenkään puoleensavetävä..Aivan sama mulle. Niin eikä myös julkkiksista kuin muutama hassu. Tosin en niistä erityisemmin haaveile tai mitään. Oma mies on seksikäs,haluttava ja erittäin puoleensavetävä ja mikä parasta..Hän on täyttä TOTTA! ;)

• aivan sama sulle....

...niin mitä hittoo sä täällä sitten pyörit?

• oma ukkosi on live

heh,mut varmaan katot esim.lehistä tai telkusta et kuin hyvän näkönen toi mies on.
        Livehä on aina live,senhän ny jokaisen lulis ymmärtävän:D.
        Eläs nyt tosissaan tällästä kyselyy ota,heh.

• moonis

OMA MIES TIETENKI!!!!! HALOO!!!!!!!

• kesäkeiju

Haloo vaan itsellesi!
        Nyt kysyttiin mielipiteitä upeista JULKKIKSISTA. Tottakai omalla poikaystävälläni on maailman ihanin hymy ja ihanimmat ruskean vihreät silmät, joita rakastan yli kaiken.
        Mutta hän kyllä loukkaantuisi, jos äänestäisin häntä JULKKISkisassa...;-)

• KHaloo
        kesäkeiju kirjoitti:

Haloo vaan itsellesi!
        Nyt kysyttiin mielipiteitä upeista JULKKIKSISTA. Tottakai omalla poikaystävälläni on maailman ihanin hymy ja ihanimmat ruskean vihreät silmät, joita rakastan yli kaiken.
        Mutta hän kyllä loukkaantuisi, jos äänestäisin häntä JULKKISkisassa...;-)

Mikko Leppilampi!!!!!!!!!!!!

• asdadsas

Seppo Taalasmaa

asdasdasddas

• hmmm... :)

Yksin kertaisesti: madventuresin RIKU....oi oi mikä ihanuus!!!!!

• neiti_i

Scandinavian Hunksien MARGUS on ehdottomasti seksikkäin!!!!Salkkareitten Ossi(Sami)kin on Hunkseissa....

• Asd......

Kyllä se seppo taalasmaa jyllää...Ei epäilystäkään.

• ON TIETENKIN...

...OSMO SOININVAARA. OMAA LUOKKAANSA!

• kesäkeiju

No sehän on tietysti Mikko Leppilampi! Olen nyt muutaman kerran nähnyt Mikon laulukeikalla ja voi sitä energiaa, intoa ja ruskeita silmiä - wau! Eikä tunnu olevan hassumpi ajatuksiltaankaan. Eli hyvä Mikko - sinusta tulee uusi, suuri tähti Suomen kartalle, ja muista vaan pitää jalat maassa niin hyvin menee!!
      Siinä koko perustelu yksinkertaisuudessaan. ;-)

• PikkuMyy72

Samaa mieltä kanssasi, Mikkohan se on. Ja ylivoimaisesti.Silloin kun kuvasivat Helmiä ja Sikoja olin työni vuoksi tekemisissä aika ajoin koko porukan kanssa,ja voin sanoa että Mikko potkaseet jalat alta naiselta kuin naiselta herskyvällä naurullaan ja poikamaisella hymyllää.

• man73--
        PikkuMyy72 kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi, Mikkohan se on. Ja ylivoimaisesti.Silloin kun kuvasivat Helmiä ja Sikoja olin työni vuoksi tekemisissä aika ajoin koko porukan kanssa,ja voin sanoa että Mikko potkaseet jalat alta naiselta kuin naiselta herskyvällä naurullaan ja poikamaisella hymyllää.

SEKSIKKÄIN SUOMALAINEN MIES ON TODELLAKIN MINÄ.
        kiitoskiitos yleisö!! ;D ;D
        OLEN JULKKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nimetön
        PikkuMyy72 kirjoitti:

on se Mikko Leppilampi todellakin suomen tämän hetken kuumin mies mutta omasta mielestäni hyvänä kakkosena tulee Tommi Evilä.... ;P

• Limu

Leppilampi on aivan kertakaikkisen seksikäs!!sitä katselis ja esiintymistä seurais vaikka kuinka kauan. mut valitettavasti laulunlahjat ei o ihan niin hyvät. tietty tulkita osaa mut jottai puuttuu. mut ihana se o. tämmönen 37vee "täti" oli porijazzien mikon ilmaiskeikalla aivan Myyty

• nainen23

on ihana...:)

Niin seksy ja samalla fiksun ja kiltin näköinen.

• ew5435

hankkikaa elämä tyhmät =D

• agree

Joo Peter Nymanin kun sais kammariin edes yhdeksi yöksi. En panis pahakseni. :-)

• ...
        agree kirjoitti:

Joo Peter Nymanin kun sais kammariin edes yhdeksi yöksi. En panis pahakseni. :-)

Mutta panist kumminki, eikö;)?

• *sussu*

Jos Vin Diesel ois suomalainen niin ehdottomasti hän.. mutta kun ei ole niin sitten vaikka Mikko Mäkeläinen..

• siru69

No Janne Tulkki tietenkin, mikä kroppa!!!

• ...

ville valo :P

• PSS

Niinhän se menee... Kuka tykkää äidistä, kuka äidin pojasta. Mitä näistä kiistelemään! Itse tykkään Mika Salosta ja tiedän, että moni ei mutta... tämähän onkin vain mun mielipide. He-he!

• heviletti_

Näin hevarina sanoisin Alexi Laiho...
      Toinen vaihtoehto on tietysti Jussi69... :D

• NAMU............

RASMUKSEN LAURI !!!!!!!

• Samaa mieltä

Lauri on komein. Ne simmut ja suu ja törkeen hyvännäköiset käsivarret! Hihihi:)

• Kesä

Oikea suomalainen namupala on Mika Kojonkoski, iloa minun silmälleni. :)

• YKS ...

Yks vili on komein.

• Ajojahdin uhri

Upeat reidet ja mikä hauis. Eli halme on komea, varsinkin rupi nokassa.

• Limu

aina pitänyt näyttelijä Ismo Apellista ja myös Riitta Havukaisen näyttelijämies on seksikäs.mul o mun maku;)Seksikäs mies on älykäs ja omaa kurittomat silmät!

• Tsäp

Riitta Havukaisen miehen nimi on muistaakseni Eppu Salminen, kieltämättä ihan komea mies :)

• HALIT-PUSUT

NO OONA PUHAKKA ON TÖDELLA SEKSIKÄS NAMIPALA .HALIT JA PUSUT OONALLE

• sputnik

Joona Puhakka tietenkin! Se on tosi sexy

• kuolaan

Ehdottomasti Popedan Costello. Mielettömän lutunen

• voi että

se on kyllä niiiiiiiiiiiiiin suloinen!!!!!!!!!

• hullut

• Sinikkasi

Ihana mies isolla I:llä. Mikä miehisyys!!!

• <3 <3 <3

Jorkka on ihana, mutta Esa on vielä ihanampi

• SJR

Onhan noita vaikka millä mitalla. Mutta ehdottomasti seksikkäin on Kolmannen Naisen Pauli Hanhiniemi :)

• mie ite

Lenita Airisto tietenkin

• grrrl

Siinä on sellanen uros että... ;-)

• tietenkin!

.!!

• KISSSS

AIVAN EHDOTTOMASTI! IHANAT LIHAKSET ! GÖTEBORISSA NÄHDÄÄN =)

• Lordi 4-ever ♥

Mr. Lordi tietenkin! Persoonallinen, ei niinkään seksikäs.. Mitäs pienistä, se on sivuseikka :D

• [Inari]

Noitahan on varmasti useita, kun alkaa miettiä.. Mutta yksi seksikkäimmistä on kyllä Roman Schatz! :) Hän on paitsi komea (wau), myös karismaattinen, sanoo mitä ajattelee (tai ainakin antaa sellaisen vaikutelman ;) eikä nöyristele turhaan. Seksikkyys on minun mielestäni juuri monien asioiden summa, pelkkä ulkonäkö ei riitä.

• ????

Eihän se juuri miltään näytä mutta siinä on sitä jotain... kuuminta hottia...ja jalat tutisee ;)

• ilmeisesti

kelpaavat? ehdottomasti tero pitkämäki!!!

• Pitkämäki

!!!

• lovex :(in fani)

Ei tarvinu ees miettii vastausta tähän kysymyxeen !!! Nimittäin se on ehdottomasti MAAILMAN söpöin LOVEXIN THEON !!!!!!! Se on niiiiin söpö !!! Just IHANA ulkonäkö , hurmaava , ihana lauluääni , hyvät sanat , ihana imago , hyvä huumorintaju ja kaikken lisäksi vielä jokseen ujokin .. !! Joten siinä pakkauksessa on kyllä enemmän mitä mieheen tarvitaan ... !!! Se on niin tajuttoman ihana .. !!! Käykää nettisivuilla lovex.fi !!! P.s. Lovexin ihanat THEON ja VIVIAN ovat vieraina summerissa klo: 10.00 ensiviikon maanantaina 7.elokuuta !! Siinä siis MAAILMAN ihanin mies (!!!!) ja maailman paras kitaristi bändiin nimeltä LOVEX !!!!!

• juupeli juu

No ehdottomasti Markku "Tasis" Wettenranta, Kapasiteettiyksiköstä...

• Annie1

Pate Mustajärvi, tietenkin.

• 222

markus pöyhönen

• mä vaan

joo markus tietenkin se on IHANA!

• jennika84

se tai se vaalee juoksija... no.. se yks

• sadasdasdasd

MINÄ!!!!!!!!!!! adsasaasdadasdasdasdasdasdadas

• Agathe

Melrosen solisti siis -ei mikään pikku-poika, mutta jessus miten upea ja charmikas.

Kuunnelkaapa vanhaa Billy ocean coveria "Loverboy", kun Tokela laulaa "wanna be your lover lover boy" - se menee suoraan ... sydämeen tai jonnekkin. Ja siinä miehessä on seksiä vaikka muille jakaa!!

• täti-67

TOKELA on munkin ielestä todella seksikäs ja karismaattinen! Voi kun näkis pian livenä, mutta kun keikkailee niin harvoin!

• nainen46229

musta seksikkäin on matti nykänen

• mcK

Näyttelijä Antti Reinissä on seksiä, voih. Vain oma komea ja karismaattinen mies menee Reinin ohi. Ja sydämessä on aina herkkä kohta Ismo Alangolle.

Markus Leppilammen ja etenkin Peter Franzenin siirappinen olemus ei kyllä iske ollenkaan.

• Mä vaan

Jukka Tiilikainen on aivan ykkönen, jos se nyt julkkikseks lasketaan..

• just joo

Jussi Lampi ihan ehdottomasti.

Siinä todellinen mies :)

• Lövex!

Se on se Theon se Lovexin poika ja Vivian sin'amor!!

• ....

Seksikkäin suomalainen mies on tietenkin Joel Melasniemi!!!

• on tosi...

ihku

• samuli

tyttö sinä olet tähti elokuvasta....

• salainen ihailija!

juuso pekkinen! game overist!

• MaKendo

Tietysti Markus Pöyhönen! Katso Sen lihaksia ym!
      Nam! Panisin!!!!!

• mä vaan

mäkin panisin!

• rasmus

Lauri Ylönen on

• anniina

ILKKA KANERVA se nyt vaan on niin ihana. ja sillai seksikkäästi fiksu. ai hitsi jos sais joskus ilkalta..

• kukaan.

Seksikkyys, kun ei ole ensimmäinen asia joka miehessä kiinnittää huomiota. Monet asiat mm. luotettavuus,olemus, varallisuustaso ja ennenkaikkea sen hoito menevät kirkkaasti ohi.

• Nimetön

Suomalaisista Kari-Pekka Toivonen tai Ville Virtanen

• FANItus.

uniklubin basisti Teemu!!! tietysti.

• romzu

siis uniklubin toinen kitaristi sankari janne selo!!!

• *Mirge*

Markus Pöyhönen tottakai!! aivan ihana vaalee namupala!! :P:P Tekis niiiiiinnnnn mieli lipasta.. ;D;D Nimim. tyytyy kuvia kuolaamaan..:D

• misux

naitwishistä, vie voiton kuiteski, vaik namuja toki riittäää, smack;)

• vampyyr
        misux kirjoitti:

naitwishistä, vie voiton kuiteski, vaik namuja toki riittäää, smack;)

youwish, mut Tupista löytyy kaikki: hällä on kapea lantio, todella kauniit silmät(eikä ole ruskeat!). kaikki aina keskittyy vaan hänen huonoon ihoon- plääh!Kyllä niitä mielellään silittelisi...Hiuksiakin löytyy, vaiks henk.koht. itelleni on aivan sama onko hiukset pitkät vai kokonaan pois, kunhan mies ite on pitkä.
        Ulkoisen olemuksen hehkuttamisen lisäksi on kuitenkin syytä korostaa, että seksikkyys ja kauneus kumpuaa sisältä- Tupista hehkuu intohimo...

• Eräs vaan

makuja on monia...

• kisumisupisuhisulisu

sumen seksikkäin mies on ehottomasti Kimi Räikkönen

• likka

no se vaaannn onnnnn...

• anu-69

on jotain...

• kisunen

On oikeesti seksikkäin.. nam...

• Agathe

hyi .. ällöttävä sliiso >:-/ ... kyllä Tokela on seksikkäin!!!

• paras.

miellyttää eniten

• taikkonen

lauri tähkä

• fanitar

Tapani Kansa !!! Super-maskuliininen ! Aivan ihana. Söde hymy, tyylikäs, charmantti, karismaattinen,mahtavaääninen ja niin uskomattoman miehekäs !
      ( Hiukan samaa näköä Jack Nicholsonin kanssa )

• mmm

siinä on oikeesti Äijä!

• mielipiteeseen

!!!!!

• Habahaba

... Matti Nykänen. Ja herrasmies päästä varpaisiin :o)

• ..kerrotaan..

..kun nyt niin vaaditaan.. Se on Jari Sarasvuo ehdottomasti!

• Boneshaker

Jope Ruonansuu tietty.

• *EVVK*

a) Onko tämä oikeasti tärkeä asia pohdittavaksi? Kenelläkään ei ole tärkeämpää ajateltavaa, kuten vaikka maailmanrauha?
      b) Suomessa ei ole seksikkäitä miehiä. Suomalaismiehet on vielä nelikymppisinäkin ihan babyfaceja, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, eivätkä he ole julkkiksia.

• jhgj

Luulis olevan hankalaa elämä tuommosella sitruunan nielleellä pessimistillä! Hajoa siihen! =D

• halameri sinnuu

ensinnähi, ei tule koskaan olemmaankaan maalimanrauhaa....ja toiseksi, mistään muualta maalimasta et voi löyttää yhtä rehellisiä, tuntteellisia ja eukostaan huolta pitäviä miehiä ku Suomesta...nimittäin sillä seksikkyyvellä ei oo mittään virkaa ennää siinä vaiheessa ku ollaan samojen vällyjen välissä...se viehätys tullee sisimmästä...että eläpä kehtoo napottaa pienistä

• *EVVK*
        halameri sinnuu kirjoitti:

ensinnähi, ei tule koskaan olemmaankaan maalimanrauhaa....ja toiseksi, mistään muualta maalimasta et voi löyttää yhtä rehellisiä, tuntteellisia ja eukostaan huolta pitäviä miehiä ku Suomesta...nimittäin sillä seksikkyyvellä ei oo mittään virkaa ennää siinä vaiheessa ku ollaan samojen vällyjen välissä...se viehätys tullee sisimmästä...että eläpä kehtoo napottaa pienistä

Ensinnäkin, en ole pessimisti enkä tykkää sitruunoista:)
        Maailmanrauha voi mielestäni olla mahdollista, jos ihmiset tosissaan uskoisivat siihen ja tekisivät sen eteen töitä.

Mitä tule seksikkyyteen - sitähän minäkin. Jos suomalaiset julkkismiehet eivät ole mielestäni seksikkäitä, se ei tarkoita, etteivätkö "vähemmän kuuluisat" suomalaismiehet voisi olla seksikkäitä, puhumattakaan luonteenpiirteistä, kuten rehellisyys tai tunteellisuus! Eli mielipiteeni ei ole "ulkomaalaisten miesten kannatuspuheenvuoro" ;)
        Eikä sillä seksikkyydellä tosiaankaan ole piirun verran merkitystä kun kiikkustuoli-ikään ehditään (eikä kyllä kauheesti sitä ennenkään) - jos henkistä yhteyttä ei ole.

• JAnskiii

..Kimi Räikkönen!
      Söpö, rikas ja hyvän asenteen omaava mies!
      Eli siis Kimi! =) =)

• on se

että seksikkäin on kokki Hans Välimäki!
      Ei mikään teini-idoli vaan aikuinen mies..
      Ja tämä on vaan mun mielipide

• Ceciliè

tommi evilä ;> ehdottomasti ! mutta jokaisellahan on ne omat mielipiteet.

• pisuaari

Ehdottamasti Tuomas "turha julkkis" Soininen...voi niitä silmiä!

• ...

keith armstrong

• girl1

Suomen seksikkäin mies on: Mikko Leppilampi!

• Lentäjän poika

Nykäsen Masa on ehdottomasti komein, varsinkin nykykunnossa! Ottakaa muut mallia! Vain oikeat elämäntavat ja pieni panostus ulkonäköön saavat Matista suomen keulakuvan miehiselle ulkonäölle! Yeah!

• Tero-fani

kyllä Tero Pitkämäki on ehoton ykkönen,ainakaan vielä ei oo julkisuus noussu hattuun...

• Ernulainen

Hmm... suomalaisist miehist on vaikee sanoo kuka on kunnon hot... Ehkä kuitenkin Mikko Leppilampi tai Patrik Austin.

• Silmää hivelevin ja seksikkäin ei ole minusta sama asia. Silmää hivelevin on mielestäni Evilän Tommi.... ja seksikkäin.... *miettii tosi pitkään* ..En saa kyllä ketään mieleen. Lisään tähän, kunhan pongahtaa.

• Siis ehdottomasti.
        Tällä persoonalla on upea ulkokuori, erittäin miellyttävä miehekäs käytös ja julkinen persoona, sekä loistavat kokin lahjat.
        Kyseessä on edesmenneen HUOMENTA SUOMI - ohjelman kokki Alex.
        Vaikken koskaan poimi telkusta mitään reseptejä, oli ihan miellyttävää katsella kyseisen ihmisen puuhailuja :)

• JYRKI69-fani

JYRKI LINNANKIVI (the 69 eyes)
      KOSKA: Ihanat kasvot, ihanat hiukset, ihanat silmät, ihanat vaatteet... Mahtava ääni!!!
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIHANAAAAAA MIEEESSS!!!!

• Annastiina

Ville Valo, eihän siihen tarvita edes perusteluja!

• your.sweet.616

Ehdottomasti! Upea mies :)

• VILLE VALO
        your.sweet.616 kirjoitti:

Ehdottomasti! Upea mies :)

VILLE VALO PERKELE! Perkele Itse.

• Jen70

Tommi Evilä

• tietty on

Alexi Laiho

• Heviletti_

Kylläh...miten jotku voi muuta tyyppi ajatellakaa!? xD

Mutta joo..Allu on seksikkäin... :D

• jou.

juu. Markus Pöyhönen.

• Mervih

Joona, kyllä näin on.

• greyeyes

Evilä ehdottomasti...h******n hyvännäköinen, asennetta löytyy vaikka muille jakaa ja osaa vielä puhua....

• se on.

niin, siinähän se jo tulikin.

• andrey

se nelosen säämiäs...matti e.

• nam nam ...

ei kaipaa selityksiä !!!
      nam nam ...

• maake

Simo Silmu!!! ehdottomasti!!

• stumpy

Se varmaa ois Mikko Leppilampi tai Marko Keränen...:)

• n20

ehdottomasti parhain kroppa ja ihanin hymy !:)

• magazine

tommi soidinmäki ja mikko mäkeläinen

• SEKSIKKÄIN MIES

OLI EHDOTTOMASTI MIKKO LEPPILAMPI! OLI MUUTEN TOSI UPEE KOKO ESITYS.OLI HYVÄ FIILIS KUN LÄHTI TEATTERISTA, SAI TÄYDEN VASTINEEN ELLEI ENEMMÄNKIN RAHOILLEEN.

• Vanhoista patuista Jörn Donner on ehdottomasti seksikkäin. Hänessä on julkeaa seksikkyyttä.
      Nuoremmista Suurlähettilään Jussu ehdoton!!!

• Jeesbox-19

Nuorena naisena pitää valita näyttelijäkaartin ehdoton täti Jasper Pääkkönen. Vakuuttaa charmillaan, olemuksellaan, ulkonäöllään, näyttelijänlahjoillaan ja älykkyydellään. Köyllä.

Mutta kun joku tuon Keith Armstrongin meni sanomaan, niin ehkä pitää mainita että yleensä ei nappaa tälläiset vanhemmat miehet, mutta jos ite olisin vähän vanhempi niin voi kuule... :D En osaa selittää miksi, mutta saa vaan hymyn kasvoille ja kutinaa varpaisiin.

• on kyllä ihan

YKKÖNEN!

• <joku vaa>

no tietty Mikko Leppilampi

• Katarina

Sehän on ehdottomasti LOVEX yhtyeen VIVIAN SIN'AMOR...hmmm mikä namu :)

• aaaaaaaaaaa

saska helmikallio.tosi seksikäs.

• juuliska

hot, hot ja seksikäs on tommi soidinmäki, mä näin sen turussa vapaalla... rennosti pukeutui ja näytti tosi hyvältä!

• juuhseseon

Ville Valo on kyllä niiiiiiiiin seksikäs!Ihanat simmut sillä!!!!

• tytsi63

Pentti Hietanen on ihanin!

• Tirppa

En nyt oikeen osaa sanoa kuka on seksikkäin..On niin paljon hyvännäkösiä niin ei oikein tiiä kuka niistä olis se number one.Jos muutamia luetellaan niin ainakin Vesa Keskinen, Sedu Koskinen ja Liemessä-ohjelman kokki Aki Wahlman miellyttää meikäläisen silmää :)

• Ja reidet

Andy Mc Coy on tietty seksikkäin, mikä kiiltävät hymy ja vahva luusto, mahtavine reisilihaksineen. Vau. Rock Rolla elämäntapa skulaa!

• Nape

no tietysti mä.

• nicky

Olavi Uusivirta on kyl TOSI hot ja Mikko Leppilampi Jasper Pääkkönen seuraa kylkikyljessä mukana!! ;) YUMMY!

• ram70

voivoi...onks teil noi huonot itsetunnot.sinä nainen joka et oo anorektikko,nii oot mun suosikki.ja mä oon sun?kropas löytyy,ja naamas kans,ku se nii tärkee,mut pökes ei paljoo..pärjäilkää foet...

• pj87

Sanoisin et seksikkäin on keihäänheittäjä Tero Pitkämäki.

• dadadaa

Paavo Lipponen.Oikeesti.

• lappin

Peter

• neitinene--

Joona on vaan niin ihana! Uimarit yleensäkin syötäviä :D Panisin!!!

• sami-nam-sarjula

sami sarjula on seksikkäin...ja muut hunksit tulee heti perässä...ne on niin seksikkäitä!!!NAM

• murrrr

EHDOTTOMASTI herra YLPPÖ!

• Mun mielestä Harri Syrjänen on yksi Suomen seksikkäimmistä julkkiksista! Aivan syötävän hotti.. ;P hih. Sukat pyörii jalassa aina kun se on tv:ssä!

• pipa

teemu on ihana!!!

• mimos001

VILLE VALO on ehdottomasti suomen seksikkäin niin ulkonäöltään kuin ääneltään kuin olemukseltaankin. EHDOTTOMASTI :)

• tom OFF-LINE finland

T.O.F

• gewo

Ville Valo,ehdottomasti

• nii se vaan on

että Matti Nykänen on seksikkäin. Ei sille minkään mahda.

• puskuripuskuri

puskuri ohjelman nuori juontaja!

• hilima

vaikka ikää on,mutta vanhuus ei siitä miehestä näy ollenkaan.. särmikkyys,komeus ja seksikkyys pysyy aina!! :)

• oi tuntematon

tommy tabermanissa on seksiä, sisällä ja pinnassa

• on....

Marko Saaresto.. ja tää on fakta:)

• villevalo on ihana<3

Ville valo tietysti!!!!!!!!! Ihana kroppa ihanat hiukset ihanat kasvot ihanat silmät.
        Ville valo on ihan tajuttoman hyvän-näköinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mika fan club

Mielestäni kuulantyöntäjä Mika Halvarin seksuaalinen viehätysvoima on ylivertainen muihin nähden.
      Vartalo kuin adoniksella ja harrastaa pyssyleikkejä.
      Mikä mies.

• -Woman-

Joona on aika hottis, samoin on näyttelijät: Jasper Pääkkönen sekä Reino Nordin kuumia kolleja =)!!!!

• bea

.. Uniklubin Jussi ;) on se aika namu..
      se on seksikkäin.

• .....

Tuomo Ruutu ja rokkareista esimerkiks Negativen pojat.

• Minde84...

Jani Wikholm!!!

• Äijä-80

Heitänpä näin miespuolisena korteni kekoon vaikka oma sukupuoleni ei sen kummemmin kiinnostakaan. Kummastelin, että kukaan ei ole vielä maininnut Juha Veijosta.. luulis saavan naisen kuin naisen sulamaan, kyseessä kun on Äijä isolla Ä:llä.

Jari Sarasvuonkaan karisma ei ole ihmetyksekseni purrut kuin yhteen vastaajaan.

• ..............................

Parviainen (tosin jo lopettanut) ja Tero Pitkämäki. Komeita ja raamikkaita kavereita kumpikin.

• outo nainen
        .............................. kirjoitti:

Parviainen (tosin jo lopettanut) ja Tero Pitkämäki. Komeita ja raamikkaita kavereita kumpikin.

Minun mieleeni ei kyllä tule yhtään hyvännäköistä tai seksikästä suomalaista miesjulkkista. Markus Pöyhönen on blondi, blondit eivät sytytä. Mikko Leppilampi on liian nätti. Ei innosta Franzenit ja kumppanit. Minun mielestäni sellaista siis ei ole.

• se on

Seppo Hovi

• joopa joo

no sehän on nightwishin Tuomas Holopainen ja kyl siinä Jone Nikulassaki on jotai... molemmil on ainakin tukkaa päässä ja silti ovat niin äijiä että!

• olli lindholm

HOT HOT HOT... Taitaa olla vaan akan mies, ei oo ainakaan kuulunu mtn paskajuttuu..

• makkari

Kyllä tuossa Saska Helmikalliossa riittää sekä näköä että kokoa. Todella namipala....

• -paisti-

Markus Pöyhönen on seksikkäin!!! :P
      nami

• Lintu94

Ylösen Lauri se seksikkäin on. ;)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6535
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1847
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1224
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1022
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      78
      907
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      31
      827
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      146
      751
    Aihe