Focus Wagon varustetasot/vuosimallit

Mr.B

Tervehdys!

Auttaisitteko Fordia huonommin tuntevaa seuraavien kysymysten kanssa? Kysymyksessä 1,6 l:n malli.

-Focus Wagon uudistui 2004 loppupuolella eli vm.2005-> on uusi korinen malli?

-varustetasoja löytyy Trend ja Ambient. Mitä kumpikin pitää sisällä? Löytyykö näiden lisäksi muita varustetasoja?

-keskikonsolia löytyy kahdenlaista? Esimerkit vm.05 Ambient malleista... Mistäköhän moinen johtuu?

http://cromet.autotalli.fi/itemimages/car/www/209.12020/img43819.jpg

http://cromet.autotalli.fi/itemimages/car/www/209.278/img48781.jpg

Uusien autojen osalta ko. tiedot kyllä löytyvät Fordin sivuilta, mutta esim. tuon vm.05:n osalta en tietoja löytänyt. Kiitokset etukäteen kaikille.

7

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanni

että toinen ei ole 2005 vuosimallia.

• Hexahdus

Fordien varustetasot menevät siten, että Ambiente = karvalakki, Trend varustellumpi ja Ghia varustelluin. En tiedä, mitä nykyään pitävät sisällään. Luulisin, että Fordin sivuilta löytyvät varusteluettelot pitävät aika tarkasti kutinsa ainakin vm. 2005 osalta.

• - - -

Vaikuttaisi alemman linkin kuvassa olevan kyse uudemman mallin sisustuksesta.

Edellisessä mallissa oli kojetaulu hieman "speciaali" muotoilultaan ja uudemmassa ovat siirtyneet klassisempaan tyyliin joka muistuttaa myös Mondeota.

Mikäli Fordin liike ei ole liian kaukana, niin poikkea katsomassa paikan päällä ja näet kaiken kerralla.

• Henry-setä

Kanssa joskus noita keskikonsoleita pähkäillyt. Ford-liike mainostaa oheista autoa vuosimalliksi 05 ja ymmärtääkseni on kuitenkin vuosimallia 04:n keskikonsoli. Mitenköhän on?
      http://www.henry.fi/lbi-259/

• Hexahdus

Voipi olla, että on rekisteröity vuoden 2005 puolella. Vanhaa malliahan tuo on, mutta pirun hyvä auto näin vajaan 100tkm kokemuksella.

• Henry-setä
        Hexahdus kirjoitti:

Voipi olla, että on rekisteröity vuoden 2005 puolella. Vanhaa malliahan tuo on, mutta pirun hyvä auto näin vajaan 100tkm kokemuksella.

Mitä vuosimallia olevan omistat? Miten on pelittänyt? Onko kokemuksia uusi korimallisesta vs. vanha korimalli? Itse olen koeajanut muutamaa uudempaa versiota ja takaikkunoista tuleva suhina moottoritienopeuksissa osuu korviin. Muuten kyllä vaikuttaa hyvältä peliltä :)

• Hexahdus
        Henry-setä kirjoitti:

Mitä vuosimallia olevan omistat? Miten on pelittänyt? Onko kokemuksia uusi korimallisesta vs. vanha korimalli? Itse olen koeajanut muutamaa uudempaa versiota ja takaikkunoista tuleva suhina moottoritienopeuksissa osuu korviin. Muuten kyllä vaikuttaa hyvältä peliltä :)

Ajettavuus on ihan pirun hyvä, erityisesti mutkaisilla pikkuteillä tekee mieli vain painaa lisää hanaa :). Kilometrejä on 93000, ja ainoat viat (perinteisien vetarirasvojen tursumisien lisäksi) ovat olleet kuskinpenkin lämmittimen kyrvähdys sekä joku hämminki pyyhkäreiden kertapainallusominaisuudessa, pyyhkärit jää keskelle ruutua kun päästää viiksen vapaaksi. Huollotkin ovat kohtuuhintaisia, merkkiliikkeessä n. 170e/perusmääräaikaishuolto.

Omani on -03 1.6 STW Ghia, enkä ole uutta mallia kokeillut. Melusta en sinänsä osaa sanoa tai mihinkään vertailla, ei nyt mikään hiljaisin kokoluokassaan varmaankaan, mutta tuollaista mainitsemaasi suhinaa en ole ainakaan havainnut. Ostin uudet Hankook K406-kesätassut, ja niillä rengasmetelikin on erittäin siedettävä.

Olen myymässä omaani pois, koska käy vähän ahtaaksi minun (195cm) ja lastenistuimien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57