olen kauris nainen ja tyypillinen kauris..*takkiin* tulee monesti.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia?kauris on LIIAN tunnollinen.Uskollinen jne.
Kuka meitä jaksaa..ollaan kuulemma *johtajia,asiantuntijoita* mutta diplomaattisia semmosia,,onneksi.
ONKO kauris ääliö..
14
2256
Vastaukset
- Kapricorn
jaksetaan ja kivaahan muilla on kun me ollaan tämmösiä diplomaatteja, mutta kuinka me itse jaksetaan, se onkin toinen juttu se. Eli vaadimme itseltämme liikaa ja muut ottaa sen itsestään selvyytenä.
Nyt hieman vanhempana olen yrittänyt antaa lupaa itselleni ottaa elämää vähän rennommin ja huumorilla, ja vähän nauttiakin elämästä, mutta katsopas kummaa, tuntuu joskus siltä, että muut eivät hyväksykään sitä. Toiset ihmiset ovat niin tottuneet kauriin tunnolliseen elämään ja harmauteen, että he ilmeisesti ajattelevat, että pysyköön kauris lestissään :). - Nimetön
Takkiin tulee ja useasti, tuttu tunne. varsinki rakkaudessa mikään ei onnistu ja vaikka kohde vaihtuu niin ei auta! olen jo luovuttanu. me ollaan liian kilttejä, tunnollisia ja uskollisia!selkäänpuukottajia löytyy jopa omasta kaveripiiristä.
- kauriiseen pettynyt tosissa...
liian kilttejä, tunnollisia ja uskollisia ?! LUOJA...anna mun kaikki kestää. Kauriit aivan päinvastoin käyttävä ihmisiä hyväkseen, leikkivät usean kanssa samanaikaisesti, lupaavat mutta eivät pidä lupauksiaan, pokkaa on vaikka kuinka...mutta epärehellisiä ovat !
Minua on todella loukannut eräs kaurismies ja täältä löytyy moni muu kohtalotoveri, lue itse alempaa viestiketjuja kauriiden leikeistä.
Eipä mikään ihme jos takkiin tulee eikä rakkaudessa mikään onnistuu kauriilla. Toivottavasti muita huiputtanut kauris jää joskus yksin suremaan ja miettimään missä meni pieleen ! - aih.kirj.kuuris ..
ihan sama mulla mää luovutan enkä enää vilkase kehenkään.Monta kivaa typpiä tapasin, mut ne vaan *vatvoo*,ei kait kukaan suomes enää haluu tosissaan seurustella.No ei väkisin.
Sit mä kauriina saan aina inspiksiä..olenko taiteilija luonne, kyllä kadehtijoita piisaa, ja mun ONNI..siis nyyh..mä loukkannun kun mulle saatetaan sanoo pahemmin ko kenellekkään, kuin ne uskaltaa?!oon pitkä vihanen sit ja mulla muutama hyvä kamu jäljellä.Parivuotta sitten aloin harventamaan ystäväpiiriäni tarkotuksella.
Syystä ihan. - Nuori Kauris
aih.kirj.kuuris .. kirjoitti:
ihan sama mulla mää luovutan enkä enää vilkase kehenkään.Monta kivaa typpiä tapasin, mut ne vaan *vatvoo*,ei kait kukaan suomes enää haluu tosissaan seurustella.No ei väkisin.
Sit mä kauriina saan aina inspiksiä..olenko taiteilija luonne, kyllä kadehtijoita piisaa, ja mun ONNI..siis nyyh..mä loukkannun kun mulle saatetaan sanoo pahemmin ko kenellekkään, kuin ne uskaltaa?!oon pitkä vihanen sit ja mulla muutama hyvä kamu jäljellä.Parivuotta sitten aloin harventamaan ystäväpiiriäni tarkotuksella.
Syystä ihan....horoskooppien paikkaansa pitävyyteen, mutta myöhemmin minulle on selvinnyt että kuvaukset kauriista pitävät niin peijoonin tarkasti paikkaansa.
Mulla ei oo kun pari kaverii ja nekin puhuu selän takana. Olen ehkä vähän pihi (tai ainakin tarkka raha-asioissa).
Mutta itsetunto on niin hirmusen huono ja stressiä on koko ajan.
Ihmissuhteet ei onnistu...
En tiedä kestänkö enää... - Vanha Kauris
Nuori Kauris kirjoitti:
...horoskooppien paikkaansa pitävyyteen, mutta myöhemmin minulle on selvinnyt että kuvaukset kauriista pitävät niin peijoonin tarkasti paikkaansa.
Mulla ei oo kun pari kaverii ja nekin puhuu selän takana. Olen ehkä vähän pihi (tai ainakin tarkka raha-asioissa).
Mutta itsetunto on niin hirmusen huono ja stressiä on koko ajan.
Ihmissuhteet ei onnistu...
En tiedä kestänkö enää...Jep, luku 12 esiintyy maailmankaikkeudessa usein ja se ei voi olla sattumaa. Olisi varsin tylsää, jos me kaikki olisimme kuin kopioita toisistamme.
Vaikutat tyypilliseltä kauriilta eli olemme kieltämättä tarkkoja raha-asioittemme suhteen, itsetuntommekaan ei ole niin vahva kuin mitä ympäristö meistä luulee ja stressiä otamme aivan liikaa, mikä johtuu luonteemme "tiukkapipoisuudesta" ja ehdottomuudesta jne.
Jep, ihmissuhteissa olemme vaativia, mutta kun sen oikean löytää, niin voi todeta, että tietty kriittisyys on ollut vaivan arvoista. Eli "nokka pystyy ja tuulta päin", ystäväiseni!
Kavereita eli ystäviäkään meillä ei ole "pilvin pimein", mutta muutama aina siunautuu elämän aikana ja he korvaavan laadullaan määrän. Jos uskot horoskooppeihin, niin parhaat ystävät löydät leijonista, vesimiehistä, skorppioneista. Mutta kun etsit sitä oikeasi, ovat merkit mielestäni härkä, oma merkkisi ja oinas eli varmat sarvipäät. Mutta elämä ei ole yhtä kuin horoskoopit, vaikka niissä niin paljon totuutta onkin eli tärkein on aito, oikea ihminen, jonka kanssa on hyvä olla! Ole rohkea ja kyllä Sinä jaksat! - minätäältäkaukaa
"varsinki rakkaudessa mikään ei onnistu ja vaikka kohde vaihtuu niin ei auta!"
Ni-in...Paria kaurismiestä tapailin...
Vai olisko ehkä niin päin, että miksi kauris vaihtaa kohdetta, eikä jää KEHITTÄMÄÄN suhdetta hyvän kandidaatin kanssa. Jos on tulossa jotain syvempää...tunteista puhumista, itsestään kertomista toiselle, kokemuksien jakamista...niin kauris painelee pois hippulat vinkuen :)
Tulee mieleen, että kauris on innokas tutustumaan eri ihmisiin (kuten sanoit....kohde vaihtuu) mutta ei tiedä mitä uudella tuttavuudella tekisi kun se on saatu "kiikkiin".
Yhdestä kauriista en tiedä tänäkään päivänä, mikä hän oikein oli: pelimies, vaiko vähän säälittävä keltanokka, vai tosimielellä liikenteessä. Ei ota selvää. - ektee
Vanha Kauris kirjoitti:
Jep, luku 12 esiintyy maailmankaikkeudessa usein ja se ei voi olla sattumaa. Olisi varsin tylsää, jos me kaikki olisimme kuin kopioita toisistamme.
Vaikutat tyypilliseltä kauriilta eli olemme kieltämättä tarkkoja raha-asioittemme suhteen, itsetuntommekaan ei ole niin vahva kuin mitä ympäristö meistä luulee ja stressiä otamme aivan liikaa, mikä johtuu luonteemme "tiukkapipoisuudesta" ja ehdottomuudesta jne.
Jep, ihmissuhteissa olemme vaativia, mutta kun sen oikean löytää, niin voi todeta, että tietty kriittisyys on ollut vaivan arvoista. Eli "nokka pystyy ja tuulta päin", ystäväiseni!
Kavereita eli ystäviäkään meillä ei ole "pilvin pimein", mutta muutama aina siunautuu elämän aikana ja he korvaavan laadullaan määrän. Jos uskot horoskooppeihin, niin parhaat ystävät löydät leijonista, vesimiehistä, skorppioneista. Mutta kun etsit sitä oikeasi, ovat merkit mielestäni härkä, oma merkkisi ja oinas eli varmat sarvipäät. Mutta elämä ei ole yhtä kuin horoskoopit, vaikka niissä niin paljon totuutta onkin eli tärkein on aito, oikea ihminen, jonka kanssa on hyvä olla! Ole rohkea ja kyllä Sinä jaksat!Vanha kauris puhuu asiaa. näin se menee. ja jos kauris häipyy, niin vastapuoli on ollut hänelle sopimaton, kauris tietää ettei tulevaisuus onnistu, ja tietää milloin suhdetta ei kannata' kehittää', oikeat ihmiset yhdessä, niin ei tarvita mitään 'kehityksiä', kaikki vaan ON hyvin ja toimii:) Nuorelle kauriille vielä sanoisin, se elämä hieman helpottaa kyllä, kun ikää tulee!!! kauriin parhaat ajat taitaa koittaa vasta 40 :))
- DexX
kauriiseen pettynyt tosissa... kirjoitti:
liian kilttejä, tunnollisia ja uskollisia ?! LUOJA...anna mun kaikki kestää. Kauriit aivan päinvastoin käyttävä ihmisiä hyväkseen, leikkivät usean kanssa samanaikaisesti, lupaavat mutta eivät pidä lupauksiaan, pokkaa on vaikka kuinka...mutta epärehellisiä ovat !
Minua on todella loukannut eräs kaurismies ja täältä löytyy moni muu kohtalotoveri, lue itse alempaa viestiketjuja kauriiden leikeistä.
Eipä mikään ihme jos takkiin tulee eikä rakkaudessa mikään onnistuu kauriilla. Toivottavasti muita huiputtanut kauris jää joskus yksin suremaan ja miettimään missä meni pieleen !Nämä kaurismiehen pettämät, katkerat naiset kirjoittavat aina ne viihteellisimmät viestit! Jos sinulle ja stereotypioimisellesi nauraminen tekee minustakin kauhean, sikamaisen hyväksikäyttäjän, minun on tunnustettava olevani sellainen.
"Minua on todella loukannut eräs kaurismies..."
Ja tämän perusteella tunnet jo kaikki kauriit, niinkö? Voi ihmismieltä ja sen tyhmyyttä. - muuten
Eipä mikään ihme jos takkiin tulee eikä rakkaudessa mikään onnistuu kauriilla. Toivottavasti muita huiputtanut kauris jää joskus yksin suremaan ja miettimään missä meni pieleen !vaaka?
Niillä on taipumusta sanottavansa lisäpainoksi/vakuudeksi käyttää noita lapsellisia "monet muutkin ovat samaa mieltä"-ilmaisuja. - 2 eri asiaa
Eipä mikään ihme jos takkiin tulee eikä rakkaudessa mikään onnistuu kauriilla. Toivottavasti muita huiputtanut kauris jää joskus yksin suremaan ja miettimään missä meni pieleen !Suhteet ja partneriasiat tulkitset paremmin henkilöitten kuumerkkien kautta. Ota huomioon myös oma "merkkisi", suhteessahan ja siinä toimimisessa/selviytymisessä on kaksi osapuolta. Ei syy yhdessä, jos kahden välit ei toimi.
Minun kauriillani (aurinkomerkiltään) on kuumerkki OINAS, siis taivaankannen sylilapsi, siis vähän lapsellinen. Oinas on myös johtajatyyppiä, kuten kauriskin. Tällä kauris- oinaalla on todellinen pokeri- naama. Luulin, että minulla oli maailman uskollisin ja omantunnonmukaisin aviomies. HÖPÖ- HÖPÖ! Hän ehti elää 35 vuotta selkäni takana kaksoiselämää ennenkuin se ilmeni minulle. Miehestä ei näkynyt minkäänlaista pienintäkään merkkiä näitten vuosien aikana siitä, että hän olisi ollut uskoton.
Aurinkomerkkini KAKSONEN sopii aika hyvin yhteen aurinkomerkin KAURIS kanssa. Kuumerkkini on VESIMIES, siis suhteissa uskollinen ja rehellinen, mutta se ei sopinut hänen leikki- ikäiseen OINAS- KUUMERKKIINSÄ.
Siis, partnerihoroskooppeja laatiessa otetaankin huomioon henkilöitten kuumerkitkin. Ei myöskään voi sanoa, että SE ja SE MERKKI ovat sellaisia ja tällaisia, koska he ovat yhtä yhden kanssa ja toista toisen kanssa. Siis, jos kaksi sopii toisilleen, niin pitää katso kumpienkin merkkeihin - sekä auriko- että kuumerkkeihin!!!! - kuuris.........
minätäältäkaukaa kirjoitti:
"varsinki rakkaudessa mikään ei onnistu ja vaikka kohde vaihtuu niin ei auta!"
Ni-in...Paria kaurismiestä tapailin...
Vai olisko ehkä niin päin, että miksi kauris vaihtaa kohdetta, eikä jää KEHITTÄMÄÄN suhdetta hyvän kandidaatin kanssa. Jos on tulossa jotain syvempää...tunteista puhumista, itsestään kertomista toiselle, kokemuksien jakamista...niin kauris painelee pois hippulat vinkuen :)
Tulee mieleen, että kauris on innokas tutustumaan eri ihmisiin (kuten sanoit....kohde vaihtuu) mutta ei tiedä mitä uudella tuttavuudella tekisi kun se on saatu "kiikkiin".
Yhdestä kauriista en tiedä tänäkään päivänä, mikä hän oikein oli: pelimies, vaiko vähän säälittävä keltanokka, vai tosimielellä liikenteessä. Ei ota selvää.mitä se on että koko ajan kiinnostavampaa ja haastavampaa kohdetta pitäs hakee?jolla älliä ja taitoa..se ei ole kyllä enää romantiikkaa vaan jotain ihan muuta..vallottamista kenties??
tää kuuris jättää vanhan ihmisuhteen, ei ota sitä *kiikkiin*.Mikä lempeen tulee sitä rakkautta ei oikeeta vastaan oo ees tullu vaikka moni siinnä hetken käy, sit se haalistuu, jää ihastus asteelle...menköön muualle ajattelee kuuris:-))) - minätäältäkaukaa
kuuris......... kirjoitti:
mitä se on että koko ajan kiinnostavampaa ja haastavampaa kohdetta pitäs hakee?jolla älliä ja taitoa..se ei ole kyllä enää romantiikkaa vaan jotain ihan muuta..vallottamista kenties??
tää kuuris jättää vanhan ihmisuhteen, ei ota sitä *kiikkiin*.Mikä lempeen tulee sitä rakkautta ei oikeeta vastaan oo ees tullu vaikka moni siinnä hetken käy, sit se haalistuu, jää ihastus asteelle...menköön muualle ajattelee kuuris:-)))se pelimmies/tositarkotuksella liikkeellä/mikälie -kauris ei vallottanut...päinvastoin jäi vaan huono maku koko tyypistä.
- Spacecake
Riippuu tilanteesta kuinka tunnollinen kauris olen. Jos joudun työskentelemään esim. erittäin epämiellyttävässä ryhmässä, lyön heti hanskat tiskiin ja seuraan mielummin siinä vieressä kun muut tekevät mitä haluavat ja voin sitten itse tehdä ne hommat mitä muille ei kelpaa. En vaan ole mikään ryhmätyöskentelijä.
Toisinaan olen taas kohtuuttoman tunnollinen ja ihan ylikriittinen kaiken suhteen. Onneksi tajuan joskus lyödä vapaalle ja ottaa rennommin, etten menetä järkeiäni ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803