25.5 syntyneitä?

veras

eli löytyykskös muita sinä päivänä syntyneitä?

olis kiva kuulla vähän teistä... että millasia vaikka luonteeltanne? negatiiviset ja positiiviset puolet jne?

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi86

Mun mies on syntynyt 25.5.
      Luonteeltaan herkkä, nopea käänteissään. Suuttuu (ja onnekseni) leppyy helposti. Suuttuessan ei siedä muita, ja ota muita huomioon.

• Anonyymi

Itse olen samaa maata mutta nykyään nää tunteenpurkaukset on jo hallinnassa 🤭

• 25.5syntynyt

Oon ehkä vähän ärsyttävä kun saatan joskus olla näsäviisas tai sarkastinen :D
      Oon herkkä, hauska ja puhun TOSI paljon jos mut tuntee hyvin :)

• Veljeni

Veljeni on syntynyt 25.5. Hän on ystävällinen ja huumorintajuinen vitsailija. Valloittava ihminen, joka ei ota elämää vakavasti. Uskoton vaimolleen. Ei petä pelkästään yhden kanssa vaan useampia sivusuhteita kerralla.

• Anonyymi

Täältä löytyy 😊 aloin just kahvin ääressä miettimään et mikä oikeus on kun syntymäpäivä on sama kuin vuosi jota eletään 25.5.25 😁
      Ite oon aikamoinen säveltäjä, vähän huomion hakuinen mutta silti hyvä kuuntelia ystävysty todella helposti kaikkien kanssa mutta toisista ihmisistä vaistoan samantien negatiivisen karman enkä viitsi olla heidän kanssa missään tekemisissä olen hyvin avoin välillä kuulemma liikaakin 😂 mutta mua ei kiinnosta mitä muut on mieltä, pidän laulamisesta, luonnosta, eläimistä, matkustamisesta, seikkailuista, ex tempore tekemisistä, teen välittömästi asioita jopa välillä ensin kunnolla ajattelematta, olen heikompien puolustaja. Työtä pelkäämätön ja periksiantamaton
      Miellyttämishaluinen mutta en pidä kehumisesta taikka en osaa ottaa sitä vastaan, pidän siisteydestä, ja sen takia joskus pikkutarkka ja tästä alkaa huonot puolet🤭 olen kova väittelijä mutta kun perustelu on minua miellyttävä niin annan periksi😂 kun suutun niin sit mennään nollasta sataan sekunnissa mutta lepyn aika nopeasti ja osaan pyytää anteeksi kieroja kohtaan on halu kostaa samoin pettureita kohtaan, itsekriittinen välillä, enkä pidä yllätyksistä, jos mulla menee huonosti niin jokainen saa siitä osansa nykyään kyllä osaan hallita näitä iän takia varmaan ja onhan näit tää lista olisi varmaan loputon niin hyvässä kuin pahassa 🤭😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2763
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2014
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1139
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe