eli löytyykskös muita sinä päivänä syntyneitä?
olis kiva kuulla vähän teistä... että millasia vaikka luonteeltanne? negatiiviset ja positiiviset puolet jne?
25.5 syntyneitä?
5
763
Vastaukset
- terhi86
Mun mies on syntynyt 25.5.
Luonteeltaan herkkä, nopea käänteissään. Suuttuu (ja onnekseni) leppyy helposti. Suuttuessan ei siedä muita, ja ota muita huomioon.- Anonyymi
Itse olen samaa maata mutta nykyään nää tunteenpurkaukset on jo hallinnassa 🤭
- 25.5syntynyt
Oon ehkä vähän ärsyttävä kun saatan joskus olla näsäviisas tai sarkastinen :D
Oon herkkä, hauska ja puhun TOSI paljon jos mut tuntee hyvin :) - Veljeni
Veljeni on syntynyt 25.5. Hän on ystävällinen ja huumorintajuinen vitsailija. Valloittava ihminen, joka ei ota elämää vakavasti. Uskoton vaimolleen. Ei petä pelkästään yhden kanssa vaan useampia sivusuhteita kerralla.
- Anonyymi
Täältä löytyy 😊 aloin just kahvin ääressä miettimään et mikä oikeus on kun syntymäpäivä on sama kuin vuosi jota eletään 25.5.25 😁
Ite oon aikamoinen säveltäjä, vähän huomion hakuinen mutta silti hyvä kuuntelia ystävysty todella helposti kaikkien kanssa mutta toisista ihmisistä vaistoan samantien negatiivisen karman enkä viitsi olla heidän kanssa missään tekemisissä olen hyvin avoin välillä kuulemma liikaakin 😂 mutta mua ei kiinnosta mitä muut on mieltä, pidän laulamisesta, luonnosta, eläimistä, matkustamisesta, seikkailuista, ex tempore tekemisistä, teen välittömästi asioita jopa välillä ensin kunnolla ajattelematta, olen heikompien puolustaja. Työtä pelkäämätön ja periksiantamaton
Miellyttämishaluinen mutta en pidä kehumisesta taikka en osaa ottaa sitä vastaan, pidän siisteydestä, ja sen takia joskus pikkutarkka ja tästä alkaa huonot puolet🤭 olen kova väittelijä mutta kun perustelu on minua miellyttävä niin annan periksi😂 kun suutun niin sit mennään nollasta sataan sekunnissa mutta lepyn aika nopeasti ja osaan pyytää anteeksi kieroja kohtaan on halu kostaa samoin pettureita kohtaan, itsekriittinen välillä, enkä pidä yllätyksistä, jos mulla menee huonosti niin jokainen saa siitä osansa nykyään kyllä osaan hallita näitä iän takia varmaan ja onhan näit tää lista olisi varmaan loputon niin hyvässä kuin pahassa 🤭😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014