Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

en ymmärrä??

miksi?

Ihmiset lähtee bulgariaan lomalle. sehän on selvää, et jos tahtoo halvalla mennä nii ei kannata sit valittaa jos ei saa luksusta. Olettaisin, että jokainen lähtee matkalle kuitenkin omasta halusta.

jotenki ihan ärsyttää ku sit täällä vaahdotaan milloin mistäkin ongelmasta ja paskasta jonka on matkan aikana kohdannu..

reissussa rähjääntyy..sehän nyt on sanomattaki selvää. ei kannata matkustaa jos ei kestä pettymyksiä ja vastoinkäymisiä.

Bulgariaan ollaan menossa koska halutaan biitsille makaamaan ilman minkäänlaista kiirettä. ei viitti sit siitä makaamisesta maksaa maltaita..relax vaan!

39

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä..

      Miksi ihmiset lähtee Bulgariaan lomalle?

    • *****

      Teillä ei matkailusta kokemusta huomaan.
      Pettymyksiä tulee huonolla tuurilla sama missä maassa. Monet neg. asiat eivät ole itse Bulgariasta kiinni.
      Totuus on se, että köyhäkin saa Bulgariassa luxusta, sellaista tasoa, johon ei lännellä kynnet riitä tai ei kannata niin paljon satsata!
      Käykää piruuttanne joskus esim. Asterassa pelaamassa ja asumassa.

      • Sunidun

        Eniten ihmettelen sitä,mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä että vain köyhät sinne matkustavat?? Olen käynyt teneriffalla,kreetalla pari kertaa,kyproksella,portugalissa jne,ja nyt haluan kokea Bulgarian.En,en sen takia,että oli halpa matka,itseasiassa suht kalliskin oli,melkein 600e,mutta hotellikin valittiin 5tähden perusteella,ettei mihinkään loukkuun jouduta. Ärsyttää niin paljon tuo,että vain köyhät menevät..pyh.kukaan köyhä ei lähde mihinkään sanon minä!


      • Kauha
        Sunidun kirjoitti:

        Eniten ihmettelen sitä,mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä että vain köyhät sinne matkustavat?? Olen käynyt teneriffalla,kreetalla pari kertaa,kyproksella,portugalissa jne,ja nyt haluan kokea Bulgarian.En,en sen takia,että oli halpa matka,itseasiassa suht kalliskin oli,melkein 600e,mutta hotellikin valittiin 5tähden perusteella,ettei mihinkään loukkuun jouduta. Ärsyttää niin paljon tuo,että vain köyhät menevät..pyh.kukaan köyhä ei lähde mihinkään sanon minä!

        Ei köyhät kyllä kauheesti reissaa. Itsellä sama homma eli ollaan reissattu kaikki muut rantalomamaat ja nyt halutaan myös nähdä Bulgaria, kun kaikki tutut siellä reissanneet ovat sitä kehuneet. Kohdetta ei tosiaankaan oo valittu hintatason perusteella, vaikka se toki on plussaa.


      • Tosiasia..
        Kauha kirjoitti:

        Ei köyhät kyllä kauheesti reissaa. Itsellä sama homma eli ollaan reissattu kaikki muut rantalomamaat ja nyt halutaan myös nähdä Bulgaria, kun kaikki tutut siellä reissanneet ovat sitä kehuneet. Kohdetta ei tosiaankaan oo valittu hintatason perusteella, vaikka se toki on plussaa.

        Älkää nyt köyhät viittikö valittaa. Ette itsekään usko tuota sopaa. "kohdetta ei tosiaankaan oo valittu hintason perusteella.."

        Minkä ihmeen takia teinit ja surkeat räkänokat matkustaa just Bulgariaan. Rahan.


      • JmK
        Tosiasia.. kirjoitti:

        Älkää nyt köyhät viittikö valittaa. Ette itsekään usko tuota sopaa. "kohdetta ei tosiaankaan oo valittu hintason perusteella.."

        Minkä ihmeen takia teinit ja surkeat räkänokat matkustaa just Bulgariaan. Rahan.

        Siks nuoret matkustaa esim. sinne koska se on bile paikka eikä sielä pyöritellä viiniä lasissa pikkusormi pitkällä ja jeesustella maailman menoa.


      • -rehellinen-
        JmK kirjoitti:

        Siks nuoret matkustaa esim. sinne koska se on bile paikka eikä sielä pyöritellä viiniä lasissa pikkusormi pitkällä ja jeesustella maailman menoa.

        Eikö yhtään rahan takia?


      • JmK
        -rehellinen- kirjoitti:

        Eikö yhtään rahan takia?

        seuraavat kohteet on Playa del Ingles ja Agia Napa. Onko noiki köyhille?


      • Minullekin..
        JmK kirjoitti:

        seuraavat kohteet on Playa del Ingles ja Agia Napa. Onko noiki köyhille?

        Ihan hyvät valinnat. Ei valittamista.


      • *****
        Sunidun kirjoitti:

        Eniten ihmettelen sitä,mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä että vain köyhät sinne matkustavat?? Olen käynyt teneriffalla,kreetalla pari kertaa,kyproksella,portugalissa jne,ja nyt haluan kokea Bulgarian.En,en sen takia,että oli halpa matka,itseasiassa suht kalliskin oli,melkein 600e,mutta hotellikin valittiin 5tähden perusteella,ettei mihinkään loukkuun jouduta. Ärsyttää niin paljon tuo,että vain köyhät menevät..pyh.kukaan köyhä ei lähde mihinkään sanon minä!

        Juuri nämä räävistelijät täällä ei ole koskaan matkustaneet, eivätkä nytkään köyhyyttään pääse mihkään!
        Miten se voi olla joillekin niin vaikeaa, että jollain voi ahkeruuttaan varaa matkustaa jopa Bulgariaan, suomalainen vain niin pirun kade!
        Minä omalla kohdallani esim. teneriffalla vältän **** ja *****-hotelleja, ovat kalliita. Mutta Bulgariassa voi kyllä kuten sanoit nauttia luxusta 500-600:lla. Voi jopa ottaa puolihoidon varuilta, jos ei viitsi joka ilta lähtee muualle syömään. Hyviä Bulgarian matkoja Teille!
        PS: jättäkäämme noi räävistelijät omaan rauhaansa, käykööt keskenään keskusteluja, jos niitä enempi onkaan kuin 1 .


      • sama ajatus
        Kauha kirjoitti:

        Ei köyhät kyllä kauheesti reissaa. Itsellä sama homma eli ollaan reissattu kaikki muut rantalomamaat ja nyt halutaan myös nähdä Bulgaria, kun kaikki tutut siellä reissanneet ovat sitä kehuneet. Kohdetta ei tosiaankaan oo valittu hintatason perusteella, vaikka se toki on plussaa.

        matkailu avartaa, eikä pelkästään täällä palstalla!


      • olen ymmällä
        -rehellinen- kirjoitti:

        Eikö yhtään rahan takia?

        "pienokainen"


      • ei lupaa sinulta halua
        Minullekin.. kirjoitti:

        Ihan hyvät valinnat. Ei valittamista.

        Katsos, uskon, että 99% Bulgaarian matkaajista on käynyt muuallakin ja uskon: enempi kuin sinä!
        Siellä niin paljon saksalaisia, englanttilaisia ja ruotsalaisia (suomalaiset pieni vähemmistö),ne on parempi tuloisia kuin sinä!
        Ei matkaa tehdä rahan ja leveilyn vuoksi, kuin sulla tarve.


    • bulgariassa

      Tuntuu,että tänne ovat tänä vuonna pesiytyneet kaikki ne sohvaperunat,jotka viimevuonna olivat Turkki palstaa sabotoimassa.

      kävisivät ensin Bulgariassa ja tulisivat sitten vasta arvostelemaan muita :-)

      aurinkoa,uimista, halpaa juomaa ja ruokaa,rentoutumista jne.... sitä se rantalomamatkustaminen on, on paikka ja maa mikä tahansa.
      Kulttuuri ja kaupunkilomat on sitten erikseen, kaikki omalla tyylillään ja tämä Bulgarian lomani oli juuri minun makuuni, joten ensivuonna uudelleen :-)

      • '''

        omapa on kateutensa?minkäs me sille voimme ja haittaakokaan, kun saamme itse vapaasti valita kohteemme ja nauttia omalla tavallamme, heiltä lupaa kysymättä!
        Totuushan on se: että itse kukin tekee lomastaan omanlaisensa, sellaisen joka viihdyttää, rentouttaa ja samalla myös hauskaa. Jos puhutaan rantalomasta, niin samalla rahalla Bulgariassa saa paljon tasokkaamman loman kuin monessa muussa kohteessa.


      • jkjkjkjjk

        Vietimme perheen kanssa ihanaa lomaa sunny Beachillä heinäkuun alkupuolella jo toista kesää ja ensivuonna taas mennään ja ollaan hiukan kauemmin kuin viikko.
        Olen sitä mieltä, että SB on paikkana aivan ihana kun lomalta odottaa vain aurinkoa, lepoa ja hyvää ruokaa sekä shoppailua.Lapset viihtyvät erittäin hyvin koska on kaikenlaista puuhaa leikkipaikoilla.Kannattaa valita se 4-5 tähden hotelli ja mieluummin kauempana Nessebergistä koska siellä on minun mielestä viihtyisämpää ja ei ole pitkämatka keskustaan.


      • Golden S
        jkjkjkjjk kirjoitti:

        Vietimme perheen kanssa ihanaa lomaa sunny Beachillä heinäkuun alkupuolella jo toista kesää ja ensivuonna taas mennään ja ollaan hiukan kauemmin kuin viikko.
        Olen sitä mieltä, että SB on paikkana aivan ihana kun lomalta odottaa vain aurinkoa, lepoa ja hyvää ruokaa sekä shoppailua.Lapset viihtyvät erittäin hyvin koska on kaikenlaista puuhaa leikkipaikoilla.Kannattaa valita se 4-5 tähden hotelli ja mieluummin kauempana Nessebergistä koska siellä on minun mielestä viihtyisämpää ja ei ole pitkämatka keskustaan.

        Loma asenteesta kiinni, ei paikasta tai kohteesta. Vain sade voi pilata, sen se voi tehdä missä vaan.
        Annoit oikeastaan pitkät näille ei Bulgariassa käynneille. Saavat lisää kadehtittavaa.
        Kiitos ja hyvä matkoja, mihkä ikinä lomailettekin.


    • on oikeassa..

      "jos tahtoo halvalla mennä nii ei kannat sit valittaa"

      Juuri näin on asia.

      • puussa

        Meidän 5 hengen perheen tulotasolla matkalle pääseminen on iso juttu ja kovan työn takana. Matkan rahoittamiseksi tehdään tiukka suunnitelma siitä, mistä nipistetään. Säästämiseen osallistuvat myös lapset. Joka vuosi ei ole varaa matkustaa. Niinpä olemme enemmän kuin onnellisia kun PÄÄSEMME lomalle Bulgariaan.

        Matkaa odotetaan hartaasti. Siitä haaveillaan vuosia etukäteen ja sitä suunnitellaan mm. hakemalla tietoa ja muiden kokemuksia tältä palstalta. Eipä tunnu kivalta lukea, että ”menkää sinne vaan kaikki te köyhät”. Okei, me olemme köyhiä, olkoon niin. Mutta koskaan ennen emme ole asuneet niin upeassa hotellissa, syöneet edullisesti niin hyvin ja saaneet osaksemme niin ystävällistä kohtelua kuin Bulgariassa.

        Mielestämme eräs matkan tarkoitus (suuntautui se sitten ihan mihin maahan tahansa) on nähdä erilaisissa olosuhteissa eläviä ihmisiä, oppia arvostamaan niitä asioita, jotka itsellä on hyvin sekä kasvattaa suvaitsevaisuutta toisia kohtaan.


      • Mitä puhut..
        puussa kirjoitti:

        Meidän 5 hengen perheen tulotasolla matkalle pääseminen on iso juttu ja kovan työn takana. Matkan rahoittamiseksi tehdään tiukka suunnitelma siitä, mistä nipistetään. Säästämiseen osallistuvat myös lapset. Joka vuosi ei ole varaa matkustaa. Niinpä olemme enemmän kuin onnellisia kun PÄÄSEMME lomalle Bulgariaan.

        Matkaa odotetaan hartaasti. Siitä haaveillaan vuosia etukäteen ja sitä suunnitellaan mm. hakemalla tietoa ja muiden kokemuksia tältä palstalta. Eipä tunnu kivalta lukea, että ”menkää sinne vaan kaikki te köyhät”. Okei, me olemme köyhiä, olkoon niin. Mutta koskaan ennen emme ole asuneet niin upeassa hotellissa, syöneet edullisesti niin hyvin ja saaneet osaksemme niin ystävällistä kohtelua kuin Bulgariassa.

        Mielestämme eräs matkan tarkoitus (suuntautui se sitten ihan mihin maahan tahansa) on nähdä erilaisissa olosuhteissa eläviä ihmisiä, oppia arvostamaan niitä asioita, jotka itsellä on hyvin sekä kasvattaa suvaitsevaisuutta toisia kohtaan.

        Lapsenne ei ole ylpeitä siitä, että vanhemmilla ei varaa viedä heitä kuin Bulgariaan. Koulukiusattuja?


      • pitäisi
        Mitä puhut.. kirjoitti:

        Lapsenne ei ole ylpeitä siitä, että vanhemmilla ei varaa viedä heitä kuin Bulgariaan. Koulukiusattuja?

        kyllä viedä saunan taakse. Uskomatonta, että joku voi olla noin imbesilli, että kommentoi noin törkeästi!


      • Perheestä..
        pitäisi kirjoitti:

        kyllä viedä saunan taakse. Uskomatonta, että joku voi olla noin imbesilli, että kommentoi noin törkeästi!

        Mutta vanhempani tarjosivat minulle aina parasta laatua, ei mitään sekundamatkoja. Matkustimme harvoin, mutta kunnon lomakohteisiin.


      • on näköjään
        Perheestä.. kirjoitti:

        Mutta vanhempani tarjosivat minulle aina parasta laatua, ei mitään sekundamatkoja. Matkustimme harvoin, mutta kunnon lomakohteisiin.

        jäänyt vähän traumoja lapsuudesta! Mun perhe on myös ollut niukilla omassa lapsuudessani, eikä mua haittaa ollenkaan, mihin kukakin lomalleen menee!


      • Kyllä nyt väärin.
        on näköjään kirjoitti:

        jäänyt vähän traumoja lapsuudesta! Mun perhe on myös ollut niukilla omassa lapsuudessani, eikä mua haittaa ollenkaan, mihin kukakin lomalleen menee!

        Olen erittäin tyytyväinen lapsuuteeni ja vanhempiini. 70-luvulla tehdyistä matkoista Tenerifalle ja Rodokselle jäi oikein hyvä maku.


      • ...
        Kyllä nyt väärin. kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen lapsuuteeni ja vanhempiini. 70-luvulla tehdyistä matkoista Tenerifalle ja Rodokselle jäi oikein hyvä maku.

        Ketä sinä olet arvostelemaan muiden matkoja sekundamatkoiksi? Mistä edes voit tietää mitään nykypäivän matkailusta, jos olet matkustanut viimeksi 70-luvulla!


      • väärinkäsitys..
        ... kirjoitti:

        Ketä sinä olet arvostelemaan muiden matkoja sekundamatkoiksi? Mistä edes voit tietää mitään nykypäivän matkailusta, jos olet matkustanut viimeksi 70-luvulla!

        Nykyään matkustan Yhdysvaltoihin tai Australiaan omien lasteni kanssa. Käyn myös verestämässä muistoja etelän lomakohteissa silloin tällöin. Älä pelkää, tiedän mistä puhun.


      • tässä peloissani
        väärinkäsitys.. kirjoitti:

        Nykyään matkustan Yhdysvaltoihin tai Australiaan omien lasteni kanssa. Käyn myös verestämässä muistoja etelän lomakohteissa silloin tällöin. Älä pelkää, tiedän mistä puhun.

        olekkaan. Ihmettelen vain mikä sinut valtuuttaa arvottamaan Bulgarianmatkailun sekundamatkailuksi. Ihmettelen myös miksi yleensä pyörit täällä Bulgaria-palstalla.


      • Vastaus..
        tässä peloissani kirjoitti:

        olekkaan. Ihmettelen vain mikä sinut valtuuttaa arvottamaan Bulgarianmatkailun sekundamatkailuksi. Ihmettelen myös miksi yleensä pyörit täällä Bulgaria-palstalla.

        Olen käynyt myös Bulgariassa SB:llä.


      • menolippu hevon kuuseen
        Vastaus.. kirjoitti:

        Olen käynyt myös Bulgariassa SB:llä.

        Tämä joka keskusteluun negatiivista palautetta tai jotain muuta tosi tyhmää lateleva laitetaan menomatkalle mahdollisimman kauas, eikä palutusoikeutta. Pitäköön hyvänään.


      • tomppooni.
        menolippu hevon kuuseen kirjoitti:

        Tämä joka keskusteluun negatiivista palautetta tai jotain muuta tosi tyhmää lateleva laitetaan menomatkalle mahdollisimman kauas, eikä palutusoikeutta. Pitäköön hyvänään.

        Ai oliko nämä ainoastaan Bulgarian kehumispalsta.


      • Mummeli66
        puussa kirjoitti:

        Meidän 5 hengen perheen tulotasolla matkalle pääseminen on iso juttu ja kovan työn takana. Matkan rahoittamiseksi tehdään tiukka suunnitelma siitä, mistä nipistetään. Säästämiseen osallistuvat myös lapset. Joka vuosi ei ole varaa matkustaa. Niinpä olemme enemmän kuin onnellisia kun PÄÄSEMME lomalle Bulgariaan.

        Matkaa odotetaan hartaasti. Siitä haaveillaan vuosia etukäteen ja sitä suunnitellaan mm. hakemalla tietoa ja muiden kokemuksia tältä palstalta. Eipä tunnu kivalta lukea, että ”menkää sinne vaan kaikki te köyhät”. Okei, me olemme köyhiä, olkoon niin. Mutta koskaan ennen emme ole asuneet niin upeassa hotellissa, syöneet edullisesti niin hyvin ja saaneet osaksemme niin ystävällistä kohtelua kuin Bulgariassa.

        Mielestämme eräs matkan tarkoitus (suuntautui se sitten ihan mihin maahan tahansa) on nähdä erilaisissa olosuhteissa eläviä ihmisiä, oppia arvostamaan niitä asioita, jotka itsellä on hyvin sekä kasvattaa suvaitsevaisuutta toisia kohtaan.

        Kiitos kertomuksestasi!
        On kiva lukea, että joutuu pihistämään ja laskemaan miten tulee säästää. Minulla on aikomus säästää ja matkustaa kesällä 2008 Bulgariaan. Nyt olen hakemassa vähän tietoa kuinka paljon rahaa palaa..

        Minä menen sinne lomalle ja ottamaan vastaan SE mikä tulee en arvostelumielellä.. vaan, että hmmm

        Niin, että rahaa menee varmasti, mutta kuinka paljon joudun vielä säästämään pienestä eläkkeestäni?


    • Matkustaminen..

      Matkustamiseen koskee sama sääntö kuin muuhunkin elämään. Halvalla ei saa mitään hyvää.

      • ???

        tarkoittaa?
        Onko Bulgariaan todella halvempaa?
        Minusta sinne saa niin kalliita matkoja kuin vain pörssi kestää!!
        Mulla on todella ihmetyttänyt täällä kokoajan "edullisuus" ja halpuus!
        Mulla matka maksaa n. 800€ ja perillä menee 1000€/viikko.


      • Ei joukossa ole montaa.
        ??? kirjoitti:

        tarkoittaa?
        Onko Bulgariaan todella halvempaa?
        Minusta sinne saa niin kalliita matkoja kuin vain pörssi kestää!!
        Mulla on todella ihmetyttänyt täällä kokoajan "edullisuus" ja halpuus!
        Mulla matka maksaa n. 800€ ja perillä menee 1000€/viikko.

        Miksi siis menet Bulgariaan? Tuolla rahalla saisit ihan kunnon etelän lomamatkan.


      • cxc
        Ei joukossa ole montaa. kirjoitti:

        Miksi siis menet Bulgariaan? Tuolla rahalla saisit ihan kunnon etelän lomamatkan.

        missä vaan, jopa Bulgariassa, jos sinusta on jotenkin huono maa? !


      • etelänmatka??
        Ei joukossa ole montaa. kirjoitti:

        Miksi siis menet Bulgariaan? Tuolla rahalla saisit ihan kunnon etelän lomamatkan.

        valaise meitä !!


      • Saudi-Arabia
        etelänmatka?? kirjoitti:

        valaise meitä !!

        hyvä lomamaa?
        Siellä voi katsella rikkaita jos se on loman tarkoitus.


      • Viestinne
        Saudi-Arabia kirjoitti:

        hyvä lomamaa?
        Siellä voi katsella rikkaita jos se on loman tarkoitus.

        Bulgaria on paras,kun kerran te olette niin päättäneet.


      • näillä lakeuksilla..
        Viestinne kirjoitti:

        Bulgaria on paras,kun kerran te olette niin päättäneet.

        Ei arvostella Bulgariaa, perkele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe