Mikä skoottereissa on yleensä suurin sallittu ajajan painoraja? Isokokoinen kaverini pelkää, että on liian painava moposkootteria ajamaan.
Ajajan max paino?
7
11326
Vastaukset
- hggjhgk
Skootterista. Kokopaino määrää paljonko saa painoa olla yhteensä. Eli esim. Halpahallin MTX-5 kokopaino on 243kg ja skootteri painaa 93kg eli tarkoittaa sitä että kuski saa painaa enintään 150kg.
Tai jos kuski painaa 70kg niin saa ottaa vielä kyyditettävän joka painaa enintään 80kg jne..
MTX-2:ssa kokopaino on 264kg joten pelivaraa siinä on ~20kg enemmän.
Eli kokopainon mukaan mennään.- Tyttö_19
Eiköhän se kaveri sitten hyvillä mielin uskalla skootterin selkään.
- xray
Tyttö_19 kirjoitti:
Eiköhän se kaveri sitten hyvillä mielin uskalla skootterin selkään.
se riippu käytännössä siitä onko skootteri rekisteröity yhdelle vai kahdelle henkilölle.
tuskin poliisit punnitsevat kuljettajaa vaikka nimellinen kantavuus yhdelle rekisteröidyssä skotterissa ylttyykin. lainlaatijat laskevat yhden henkilön painoksi 75 kiloa. - Anonyymi
xray kirjoitti:
se riippu käytännössä siitä onko skootteri rekisteröity yhdelle vai kahdelle henkilölle.
tuskin poliisit punnitsevat kuljettajaa vaikka nimellinen kantavuus yhdelle rekisteröidyssä skotterissa ylttyykin. lainlaatijat laskevat yhden henkilön painoksi 75 kiloa.Kyllä se paino ratkaisee siinävaiheessa, kun runko katkiaa. Kiinanvehkeet ovat heikkoja.
Kun sitten lyytillä menee polvet ruvelle, nenä poskelle, niin ei ole asiaa missikisoihin.
- Anonyymi
ite painoin 170kg ja mun mopo ei kestä mua mut onnex on takuu
- Anonyymi
Kestääköhä ne oikeet mopot esim derbi ktm jne mikäköhä niide painoraja o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestääköhä ne oikeet mopot esim derbi ktm jne mikäköhä niide painoraja o
Ameriikan pullerot tuskin pystyy kapuamaan stongan eteen, ilman nosturia?🤪🤪🤪🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891