Olenko ainoa, vai ovatko muutkin kaksoset semmosia että osoittavat tunteensa mielummin teoin kuin sanoin ja odottavat myös kumppanilta näin?
mielummin teot kuin sanat?
4
1001
Vastaukset
- Minä Olen
Minulle ei voi valehdella. Ei onnistu! Luen elekieltä ja olen herkkäkuuloinen rakkaudessa tehdyille teoille. Kavahdun nelinpelistä.
Samoin eivät itse kauniit sanat riitä, jos teot eivät ole sen muotaisia.
Osoitan itse tunteeni teoinkin ja arvostan samaa toisten taholta. Tyypillistä juuri meille kaksosille, luulen. Ainakin minulle. - kaksosnainen
... minä voin sanoa tunteeni, mutta en niitä ääneen sano KOSKAAN jos en sitä todella tarkoita. En pysty esittämään tunteitani, sen huomais kaikki.
Yleensä näytän teoin välittämisen ja toivon että toinen jollain tapaa niistä aistii mihin ollaan menossa :) Ja sitten kun sanon, pysyn niiden sanojen takana myös!!!
Olen juuri lopettanut suhteen härkämiehen kanssa. Paljon kauniita sanoja alussa, liehittelyä ja puheita teoistakin, mutta mutta... eipä niitä tekoja koskaan tullut. En jaksanut jäädä odottamaan. Ne teot ois merkinneet minulla eniten sittenkin... - Bohem
Itse ainakin osoitan tunteeni aina teoilla ja etenkin elekielellä, en koskaan sano mitään tunteistani, olen aika hiljainen kaksoseksi... Odotan myös yleensä muilta että hekin kertovat tunteensa teoilla ja eleillä, sanat ei uppoa niin hyvin, se riippuu sitten ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774