Kissojen nimet

tomppa.

Ensimmäisen kissani nimi oli Carillo ja nyt tämä toinen sai ristimänimekseen Ballantines.

Onko teillä jokin parempi luettelo kissojen nimeksi?

15

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suleima

Jopas sattui, meillä oli muinoin Kossu ja Viski.
      Tämä nykyinen sohvanvaltaaja ja auringonpalvoja on nimeltään Mussoliini :)

• niisku-myy46

Yhdessä perheessä oli Leonardi di Caprio... juuri niin :) Just sen takia.

On myös ollut Sulo ja Onni sekä Martti. Martti silloin, kun Mara oli pressa :D

• niisku-myy46

Joo; oli Väinö, Hulda, "Nau Nau"...

• Onkohan noissa jokin tarina takana ;)
      ..penskana meil oli kissa nimeltä Bimbo.. eihän se nimi "miestä" pahentanut.. :)

• tapio..

Minun kissan nimi on Mutka. Nimen tarina alkaa hesan rotukissayhdistyksestä, jossa kaupattiin minulle pienellä vialla olevaa kissaa, hännässä oli kuulemma " pieni mutka".

En ottanut rotukissaa, mutta seuraavan kissani nimeksi annoin Mutka, koska mielestäni kaikilla kissoilla on hännässä mutka.

• Mobiili
        tapio.. kirjoitti:

Minun kissan nimi on Mutka. Nimen tarina alkaa hesan rotukissayhdistyksestä, jossa kaupattiin minulle pienellä vialla olevaa kissaa, hännässä oli kuulemma " pieni mutka".

En ottanut rotukissaa, mutta seuraavan kissani nimeksi annoin Mutka, koska mielestäni kaikilla kissoilla on hännässä mutka.

Meillä nyt Onni ja Otto (=on se onni, että on oton päivä)
        Edellinen oli Vikke.

Työkaverilla Nakke, tutulla Kossu ja Jallu.
        http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php

Siinäpä sulle ja muillekin nimpparilista!

• tapio.
        Mobiili kirjoitti:

Meillä nyt Onni ja Otto (=on se onni, että on oton päivä)
        Edellinen oli Vikke.

Työkaverilla Nakke, tutulla Kossu ja Jallu.
        http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php

Siinäpä sulle ja muillekin nimpparilista!

Kiitos linkistä. Ei löytynyt meidän Mutkalle nimipäivää, mut ei haittaa. On sitten ainakin luultavasti uniikki, jos näin voi eläimen nimestä sanoa.

• Yanet

herrasmieskissani olivat Edu Kettunen ja Mikko Kivinen. Nykyinen ladykissa, arvonsa tunteva Miina Äkkijyrkkä viettää ansaittuja eläkepäiviä vanhempieni luona maalla.

• tuffe

nimeltään Hiirenloukku. Rauha hänen sieluilleen..

Olen tykästynyt sarjatuotannolla tehtyihin brittikissoihin, koska niiden on tässä ymäristössä oltavat sisäkissoja (koira on sitten uniikkikappale, eli sekarotu). Joten nimet on valittu sen mukaisiksi.

Eka oli Leopold (Leo) Suuri. Nykyinen on Teodor (Teddy) Fredriksson. "Teddybjörnen Fredriksson"-laulun mukaan, suomeksi kai "Teddykarhu tarvainen". Se onkin ihan nallekarhun näköinen.. loukkaantukohan se nyt... Kutsutaan myös Freddy Krugeriksi (painajainen Elmstreet-leffasta).

• Santra

Minun kaverini kissat ovat Tarmo, Mikki, Honey, Fedi ja Teo. Kaikki jotain rotukissoja ja taitavat omistaa hienommat nimet kuin miksi kutsutaan.

• Rva

Oli ennen undulaatti nimeltään Ida Aalberg joka nokki hengiltä ainaki viis ukkoundua.
      Kova muori.:)

• mirrejä

nimitellään.Tommilaska,Nyrhinen,Hillevi,Magua,Kivestö,
      Murmeli,ja Pusseli.Kaikilla on oma tarinansa,joka viittaa henkilöön,tai tapahtumaan.

• retros

Monnet olis mun mielestä ihan nasta nimi,kun kerran juomisten tasokin näemmä jos ei laadussa niin ainakin hinnassa nousnee..

• oli aikoinoinaan

ja viimeisen kutsumanimi Riesa, hyvällä mielellä tietenkin. Napoleon olisi lemppari.
      : )

• kuinka kävi:
      Valitsin kahdelle kissanpoikasellemme omasta mielestäni hienot nimet - uros: Istah ja naaras: Dinah.
      Mieheni ei koskaan kutsunut pentuja valitsemillani nimillä, joten uroksesta tuli hiljalleen Poika ja tyttösestä Kissa (tuli aina luo, jos kysyi "Missä kissa on?")
      Myönnetään, että tilanne jossain kohtaa sai minut raivon partaalle, mutta lopulta tajusin olennaisimman ja annoin "hienosto" nimien olla.

Aikanaan meille syntyi näiden kahden yhteinen kissavauva.
      Mieheni näki tulokkaan ensimmäistä kertaa ja ihmetteli ääneen, että "Mikäs pötkö se sieltä tuli?"
      Tokaisin silloin, että tämän nimi on sitten Pötkö - kelpaako isännälle?
      Kyllä kelpasi;)

Eläinlääkärillä kyllä alussa hävetti, kun kyselivät kissojen nimiä...;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1241
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      86
      676
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      36
      564
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      118
      520
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe