Ensimmäisen kissani nimi oli Carillo ja nyt tämä toinen sai ristimänimekseen Ballantines.
Onko teillä jokin parempi luettelo kissojen nimeksi?
Kissojen nimet
15
1211
Vastaukset
- Suleima
Jopas sattui, meillä oli muinoin Kossu ja Viski.
Tämä nykyinen sohvanvaltaaja ja auringonpalvoja on nimeltään Mussoliini :)- niisku-myy46
Yhdessä perheessä oli Leonardi di Caprio... juuri niin :) Just sen takia.
On myös ollut Sulo ja Onni sekä Martti. Martti silloin, kun Mara oli pressa :D
- niisku-myy46
Joo; oli Väinö, Hulda, "Nau Nau"...
Onkohan noissa jokin tarina takana ;)
..penskana meil oli kissa nimeltä Bimbo.. eihän se nimi "miestä" pahentanut.. :)- tapio..
Minun kissan nimi on Mutka. Nimen tarina alkaa hesan rotukissayhdistyksestä, jossa kaupattiin minulle pienellä vialla olevaa kissaa, hännässä oli kuulemma " pieni mutka".
En ottanut rotukissaa, mutta seuraavan kissani nimeksi annoin Mutka, koska mielestäni kaikilla kissoilla on hännässä mutka. - Mobiili
tapio.. kirjoitti:
Minun kissan nimi on Mutka. Nimen tarina alkaa hesan rotukissayhdistyksestä, jossa kaupattiin minulle pienellä vialla olevaa kissaa, hännässä oli kuulemma " pieni mutka".
En ottanut rotukissaa, mutta seuraavan kissani nimeksi annoin Mutka, koska mielestäni kaikilla kissoilla on hännässä mutka.Meillä nyt Onni ja Otto (=on se onni, että on oton päivä)
Edellinen oli Vikke.
Työkaverilla Nakke, tutulla Kossu ja Jallu.
http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php
Siinäpä sulle ja muillekin nimpparilista! - tapio.
Mobiili kirjoitti:
Meillä nyt Onni ja Otto (=on se onni, että on oton päivä)
Edellinen oli Vikke.
Työkaverilla Nakke, tutulla Kossu ja Jallu.
http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php
Siinäpä sulle ja muillekin nimpparilista!Kiitos linkistä. Ei löytynyt meidän Mutkalle nimipäivää, mut ei haittaa. On sitten ainakin luultavasti uniikki, jos näin voi eläimen nimestä sanoa.
- Yanet
herrasmieskissani olivat Edu Kettunen ja Mikko Kivinen. Nykyinen ladykissa, arvonsa tunteva Miina Äkkijyrkkä viettää ansaittuja eläkepäiviä vanhempieni luona maalla.
- tuffe
nimeltään Hiirenloukku. Rauha hänen sieluilleen..
Olen tykästynyt sarjatuotannolla tehtyihin brittikissoihin, koska niiden on tässä ymäristössä oltavat sisäkissoja (koira on sitten uniikkikappale, eli sekarotu). Joten nimet on valittu sen mukaisiksi.
Eka oli Leopold (Leo) Suuri. Nykyinen on Teodor (Teddy) Fredriksson. "Teddybjörnen Fredriksson"-laulun mukaan, suomeksi kai "Teddykarhu tarvainen". Se onkin ihan nallekarhun näköinen.. loukkaantukohan se nyt... Kutsutaan myös Freddy Krugeriksi (painajainen Elmstreet-leffasta). - Santra
Minun kaverini kissat ovat Tarmo, Mikki, Honey, Fedi ja Teo. Kaikki jotain rotukissoja ja taitavat omistaa hienommat nimet kuin miksi kutsutaan.
- Rva
Oli ennen undulaatti nimeltään Ida Aalberg joka nokki hengiltä ainaki viis ukkoundua.
Kova muori.:) - mirrejä
nimitellään.Tommilaska,Nyrhinen,Hillevi,Magua,Kivestö,
Murmeli,ja Pusseli.Kaikilla on oma tarinansa,joka viittaa henkilöön,tai tapahtumaan. - retros
Monnet olis mun mielestä ihan nasta nimi,kun kerran juomisten tasokin näemmä jos ei laadussa niin ainakin hinnassa nousnee..
- oli aikoinoinaan
ja viimeisen kutsumanimi Riesa, hyvällä mielellä tietenkin. Napoleon olisi lemppari.
: ) kuinka kävi:
Valitsin kahdelle kissanpoikasellemme omasta mielestäni hienot nimet - uros: Istah ja naaras: Dinah.
Mieheni ei koskaan kutsunut pentuja valitsemillani nimillä, joten uroksesta tuli hiljalleen Poika ja tyttösestä Kissa (tuli aina luo, jos kysyi "Missä kissa on?")
Myönnetään, että tilanne jossain kohtaa sai minut raivon partaalle, mutta lopulta tajusin olennaisimman ja annoin "hienosto" nimien olla.
Aikanaan meille syntyi näiden kahden yhteinen kissavauva.
Mieheni näki tulokkaan ensimmäistä kertaa ja ihmetteli ääneen, että "Mikäs pötkö se sieltä tuli?"
Tokaisin silloin, että tämän nimi on sitten Pötkö - kelpaako isännälle?
Kyllä kelpasi;)
Eläinlääkärillä kyllä alussa hävetti, kun kyselivät kissojen nimiä...;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748