Niin, meinasin että paljonko kannattaa ottaa päivälle "turistikohteita", jottei sitten yks kaks huomaa että puolet suunnitellusta vielä näkemättä/kokematta ja on myöhä..viekö matkat paljon aikaa (niin, riippuu tietysti mistä mihin ja millä)), mutta vieläkö loka-marraskuussa joutuu jonottamaan?
vielä nähtävyyksistä
tiedosta kiitollinen
3
520
Vastaukset
- ja matkustajista
Pelkässä Louvressa menee helposti kaksi päivää mutta toisaalta Notre Damen, Eiffelin tornin ja Sacre Coeurin ehtii nähdä "vierestä" puolessa päivässä jos käyttää metroa siirtymisiin. Vierestä nimen omaan sen takia että tutha mennä jonottamaan tunniksi jos sisällä kohteessa viipyy 10 minuuttia. Tai yhtä turha mennä kirkkoon sisälle jos ei ole kirkoista kiinnostunut tai taidemuseoon ellei taide kiinnosta.
Oma vinkkini on että et laadi liian tiukkaa aikataulua vaan olet liikkeellä asenteella "Tuolla voisi käydä jos on aikaa ja jos jaksaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882