kannattaako hankkia gerbiileille juoksupyörää.? kun serkkuni gerbiilit käyttävät juoksupyörää koko ajan.?
KaNNaTTaaKKo
4
284
Vastaukset
- gerbbuli
Gerbiilien häntä voi jäädä pinnojen väliin, ja jos juoksupyörä on umpinainen (jotka yleensä on muovia), gerbut voivat jyrsiä sitä. Juoksupyörä ei kuulu gerbiilin terraarioon. Sen sijaan kannattaa laittaa paljon puruja ja muita virikkeitä :)
- GeRbU FaNi
Ei tosiaankaan kannata ostaa juoksupyörää sillä gerbiilit voivat loukata itsensä siinä. Niillä voi jäädä häntä sinne väliin. ja sit käy pahasti!!!
- Lady_Duvert
Ei! Oletko varma, että ne on gerbiilejä????
- Gerbilslife_
Ei todellakaan kannata. Niiden häntä voi jäädä sinne väliin ja ne voivat katkaista häntänsä. (Herranen aika kuinka monta vuotta sitten tää on laitettu?!) 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043