Kuka osaisi auttaa kun haen yhtä kappaletta missä sanat menee näin "kitara on mulle, niinkuin nainen sulle mi yössä yksinäistä lohduttaa". Yritän siis metsästää laulun nimeä ja esittäjää tai toinenkin noista tiedoista auttas tosi paljon! Olen kolunnu nettiä vaik millä mitalla mut sieltä en kyl löydä mitään! Aika turhauttavaa kun pitäs löytää ja sit ei mitään. Mut mä luotan teihin et joku teistä vois sen tietää.
Hirmusen iso kiitos jo etukäteen jos joku pystyy jeesaa!
Kuka tietää?!?!
21
4729
Vastaukset
- vuotta sitten
Suomea euroviisuissakin edustanut harrastelija-laulaja nimeltään Jasmine on esittänyt tämän laulun. Ihana laulu minunkin mielestäni. Laulun nimeä en muista.
- ii-li
Sen nimi oli "Niin kaunis on taivas", mutta siinä ei ole kysyjän mainitsemia sanoja.
Kysyjä tarkoittanee jotakin muuta kappaletta. Minulla on hämärä muistikuva siitä, että olen kuullut kysyjän laulun. Ehkäpä summittainen tieto laulun iästä tai jokin muu lisävihje voisi auttaa (esim. mies- vai naislaulaja.) - -J-
ii-li kirjoitti:
Sen nimi oli "Niin kaunis on taivas", mutta siinä ei ole kysyjän mainitsemia sanoja.
Kysyjä tarkoittanee jotakin muuta kappaletta. Minulla on hämärä muistikuva siitä, että olen kuullut kysyjän laulun. Ehkäpä summittainen tieto laulun iästä tai jokin muu lisävihje voisi auttaa (esim. mies- vai naislaulaja.)Mies sitä kuulemma laulaa. Tarkempia tietoja en tiedä. Siinä menee jotkut sanat vielä jotenkin näin " Jatkan kitarani matkaa" siis jotenkin tuohon suuntaan. Etsin laulua äidilleni. Hän laulaa aina noita kohtia ja hän haluaisi muistaa mikä kappaleen nimi on ja esittäjän.
Mutta kiitos erittäin paljon jo vastanneille. Jään odottamaan josko joku muistaisi jotain lisää. - lea
-J- kirjoitti:
Mies sitä kuulemma laulaa. Tarkempia tietoja en tiedä. Siinä menee jotkut sanat vielä jotenkin näin " Jatkan kitarani matkaa" siis jotenkin tuohon suuntaan. Etsin laulua äidilleni. Hän laulaa aina noita kohtia ja hän haluaisi muistaa mikä kappaleen nimi on ja esittäjän.
Mutta kiitos erittäin paljon jo vastanneille. Jään odottamaan josko joku muistaisi jotain lisää.Voisiko se laulaja olla Tapio Heinonen tai Kari Vepsä? Mun mielestä toi heinonen on sen ainaski laulanuu.
Kitara on mulle niinkuin nainen sulle,yössä yksinäistä lohduttaa.
Eikös se näin mene?
- Liisukkaliini
on mielestäni laulanut kyseisen kappaleen. Etsipä hänen tuotannostaan... Kerrohan, löysitkö
- -J-
Olen laittanut saman kysymyksen muuallekkin nettiin ja olen saanut vastauksia että se olisi katri helenan kappale. Mikäköhän olisi kappaleen nimi? Jos se nyt sitten on Katri Helenan kappale.
Paljon kiitoksia jo vastanneille ja auttaneille! - -J-
-J- kirjoitti:
Olen laittanut saman kysymyksen muuallekkin nettiin ja olen saanut vastauksia että se olisi katri helenan kappale. Mikäköhän olisi kappaleen nimi? Jos se nyt sitten on Katri Helenan kappale.
Paljon kiitoksia jo vastanneille ja auttaneille!Kappale on Seppo Närhi: Soittaja
Ja sen myöskin esittää ilmeisesti Katri Helena.
Kiitos erittäin paljon minua auttaneille! - Vielä muistan
-J- kirjoitti:
Kappale on Seppo Närhi: Soittaja
Ja sen myöskin esittää ilmeisesti Katri Helena.
Kiitos erittäin paljon minua auttaneille!että tämä Jasmine on ainakin kerran esittänyt tämän laulun televisiossa, minulle se on siitä tuttu. Voi olla, ettei hän ole sitä levyttänyt.
- -J-
Vielä muistan kirjoitti:
että tämä Jasmine on ainakin kerran esittänyt tämän laulun televisiossa, minulle se on siitä tuttu. Voi olla, ettei hän ole sitä levyttänyt.
Se voi hyvinkin olla että samalle kappaleelle on monta esittäjää.Ainakin monet sanoo että samaisen kappaleen on esittänyt Katri Helena. Nyt vasta kuulin itse koko kappaleen ja se on kaunis. Mutta kaikkein tärkeintä on että pääsin ilahduttamaan äitiäni kun hän on tuota kappaletta miettinyt jo pitkän aikaa.
Suuri kiitos teille kaikille ketkä näki vaivaa ja aikaa auttaessaan minua! - ii-li
-J- kirjoitti:
Se voi hyvinkin olla että samalle kappaleelle on monta esittäjää.Ainakin monet sanoo että samaisen kappaleen on esittänyt Katri Helena. Nyt vasta kuulin itse koko kappaleen ja se on kaunis. Mutta kaikkein tärkeintä on että pääsin ilahduttamaan äitiäni kun hän on tuota kappaletta miettinyt jo pitkän aikaa.
Suuri kiitos teille kaikille ketkä näki vaivaa ja aikaa auttaessaan minua!Kerro nyt meille, mikä sen kappaleen nimi on, jotta saamme tietää. :)
- -J-
ii-li kirjoitti:
Kerro nyt meille, mikä sen kappaleen nimi on, jotta saamme tietää. :)
Se oikea kappale oli Seppo Närhi: Soittaja
Et varmaan huomannut että olin laittanut sen jo muutama viesti sitten =) - ii-li
-J- kirjoitti:
Se oikea kappale oli Seppo Närhi: Soittaja
Et varmaan huomannut että olin laittanut sen jo muutama viesti sitten =)Niin näköjään. Olin lukenut huolimattomasti.
- Ok
ii-li kirjoitti:
Kerro nyt meille, mikä sen kappaleen nimi on, jotta saamme tietää. :)
Jose Feliciano Gipsy
Ok kirjoitti:
Jose Feliciano Gipsy
Onpa vanha ketju nostettu esiin. Äkillinen yllätys minulle että Ii-likin on mukana. Hän on nukkunut pois yli 2 v. sitten.
Näissä vanhoissa ketjuissa on varmaan useita poisnukkuneita.Makriina kirjoitti:
Onpa vanha ketju nostettu esiin. Äkillinen yllätys minulle että Ii-likin on mukana. Hän on nukkunut pois yli 2 v. sitten.
Näissä vanhoissa ketjuissa on varmaan useita poisnukkuneita.TodellaMakriina2!
En oikein tajua ketä nämä vanhat ketjut ruokkii?
- Amigootti
Kappale on Soittaja. Laulaa Katri-Helena.
- Anonyymi
Paitsi että KutriHelena lämmitti biisin kakskyt vuotta alkup suomalaisen esittäjän jälkeen!
- Xxx21
Lauluntekijä on Jose Feliciano ja nimeltään Gypsy
- minakinvain
Tunnen joka kaupungin... tässäpä sulle ...Soittaja
https://www.youtube.com/watch?v=MkVWF2XhU88 - Anonyymi
Seppo närhi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695