Johny

ok+

onhan Johny iha ok mut Orlando on parempi.Ketkä on samaa mieltä???

15

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaniljahh

      Noup.Johnny on lahjakkaampi,kokeneempi ja muuntautumiskykyisempi! Jos tarkoitit tuolla "parempi" näyttelijäntaitoja. On Johnny myös toki komeampikin :) Orlando voi kyllä kehittyä paljon näyttelijänä kunhan ikää ja taitoa kertyy,ei hän mikään floppi kuitenkaan ole.

      • pipukka

        Kaksi miestä on maailmassa ,toinen ikäväkyllä jo kuollut mutta silti mulle ehdoton ykkönenELVIS kakkosena tuleekin sitten JONNY DEPP voiko komeampia miehiä ollakkaan,voi kun tulisivat joskus uniini ,en haluaisi herätä koskaan.Jos tarkkaan katsotte heissä on paljon samaa.


    • hmmm2222

      En ole koskaan kuullut kenestäkään Johny-nimisestä näyttelijästä. Minkä kielinen nimi tuo muuten on?

      • vaniljahh

        tainnut tarkoittaa johnny deppia.


      • ...
        vaniljahh kirjoitti:

        tainnut tarkoittaa johnny deppia.

        Näyttelijänä Johnny on parempi, muuntautumiskykyisempi yms. Ehkäpä tämän hetken parhaita näyttelijöitä. Ei Orlandokaan huono ole mutta ihan Johnnyn tasolle ei yllä. Ulkonäkö taas... siinäkin Johnny vie voiton :D


      • Booli
        ... kirjoitti:

        Näyttelijänä Johnny on parempi, muuntautumiskykyisempi yms. Ehkäpä tämän hetken parhaita näyttelijöitä. Ei Orlandokaan huono ole mutta ihan Johnnyn tasolle ei yllä. Ulkonäkö taas... siinäkin Johnny vie voiton :D

        Eips! Johnny on paljo kokeneempi! Sen muuntautumiskyky on huipputasoa! Täyskymppi :P
        Orlandolla se on.. hm.. seiska? Oma mielipide!
        Deppi on ehkä humoristisempikin..
        Mutta mun mielestä Orlando kuitenkin sopii Pirates leffoihin kuin renttumaisuus Depille! :D
        Eli hyvin!

        (Deppi on renttujen kingi!;D)

        -Never trust a pirate-


      • Emmma
        Booli kirjoitti:

        Eips! Johnny on paljo kokeneempi! Sen muuntautumiskyky on huipputasoa! Täyskymppi :P
        Orlandolla se on.. hm.. seiska? Oma mielipide!
        Deppi on ehkä humoristisempikin..
        Mutta mun mielestä Orlando kuitenkin sopii Pirates leffoihin kuin renttumaisuus Depille! :D
        Eli hyvin!

        (Deppi on renttujen kingi!;D)

        -Never trust a pirate-

        Orlando on hyvä näyttelijä, mutta se ei yllä johnnyn tasolle.. JOHNNY ON NIIN IHANA


    • äänestys

      Jos olis joku äänestys mä antaisin orlando Bloomille 4-3 tähteä ja Johnny Depille 5 tähteä siis jos viis olisi maxsimi.

    • JcDII

      Orlandon näyttelijän taidot ovat samaa luokkaa kuin pahvinukella. Jos POTC 3:een Orlando korvattaisi kyseisellä nukella (ilmatäytteinenkin kelpaa) eroa ei huomaisi...

      • VLB

        JOhnnyll on huomattavasti enemmän kokemusta.... Orlando näyttelee aina jotain "naapurinpoikaa" tai muuta kilttiä kundia...... Johnny taas valitsee kaikenlaisia rooleja......niinku kaikkihan noi tietää jo ennestään........ JOhnny


    • lalalalalala93la

      Johnny Depp on parempi kuin Orlando Bloom!!! Muuta ei voi sanoa!!!

    • täysin totta!!!

      Orlando on ihanampi ku johnny vaik ne kummatkii on ihanii...!Miusta Orlando saa jotenkii vähäsemmän osuuen pirates of the caribean:elokuvassa...=/ Onks tääl muita pirates of the caribeaa fanittavia?

      ois kiva jos ois...XD

      (ykkös tai kakkos leffaa fanittavii???)

      • johnny <3

        Mun mielestä Johnny on ihanempi kun orlando vaikka orlandokin on ihana


    • Pirates medaljong

      Ei, kyllä ne molemmat on samalla viivalla. :)

      Johnnyn parhaat roolit ovat: kapteeni Jack Sparrow ja katupoika Wade "Cry-Baby" Walker.

      Onhan se Orlando toosi komea, varsinkin TSH:ssa haltia Legolasina ja PotCissa Will Turnerina. Aaaahh...

      • JR<3JD

        jos miettii minun kannalta voisin sannoo että Johnny on parempi... laskettuna mukaan esim. leffojen määrä vuosilta 1997-2009 JD 30 - OB 17 (iha vaa esimerkiks)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe