haluaa menettää raajojaan onnettomuudessa ja joutua siitä syytteeseen:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kranaatinheitinturmassa rikosepäilyjä/1135220892984
kannattaa mennä armeijaan jos
7
1100
Vastaukset
- msda
voit menettää raajasi autoillessa, pyörällä polkiessa yms yms.
- plitc
ketään ei pakoteta autoilemaan uhkaamalla muutoin laittaa vankilaan.
- Iso mies
plitc kirjoitti:
ketään ei pakoteta autoilemaan uhkaamalla muutoin laittaa vankilaan.
Mitään muuta ei ole pakko elämässä tehdä kuin kuolla.
- tulevalle alokkaalle :(
Ensi vuoden alkupuolella olisi tarkoitus mennä ja nyt aletaan pelottelemaan tollasilla jutuilla :(
- plöpö
KANNUSTAVAA, ei kammustavaa xD
- Ottava boikotti
Nuoret nyt kannattaa oikeasti miettiä kun Halonen ja Tuomi-Oja ovat saamassa miinakiellon voimaan Kokoomushallituksen siunaamana.
Niin miettikää kaksikin kertaa kannattaako meneä Armeijaan. Sillä maine (joidenkin kansalaisjärjestöjen!!) silmissä on tärkeämpää kuin teidän turvallisuutenne. Lisäksi Tilkka eli intin keskussairaala on ajettu alas, Teidän vammautumista ei korvata. J
Nyt kaikki mukaan Ottawa sopimus intti boikottiin. Vanhemmat huom. maineemme kansalaisjärjestöjen silmissä on tärkeintä, ei maamme puolustajien turvallisuus.
Jakakaa tätä tietoa muille palstoille ja reserviläisjärjestöille.- Kannatetaan
Oletteko miettineet miksi alokasaikana varusmiehet ovat niin oudon paljon kipeänä?
Syy voi olla siinä että heihin pistetään niin monta rokotetta. Rokotteissa olevat säilöntäaineet, mm tiomersaali, elohopea ym, epäpuhtaudet vievät immuniteetin ja altistavat altzhaimerin taudille ym. Pelkästään tuo älytön rokottaminen on vaarallista saatikaan sitten se että maineemme vuoksi viedään jätkiltä vielä tylkalutkin.
Joo Boikotti on hyvä juttu. kannatetaan ja jaetaan tietoa muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016