kertokaapas teidän suosikki show-painija minusta on Rey mysterio saa olla wwe:stä ecw:stä tna:sta mistä vään kunhan on show-painija
kuka on paras show-painija
9
1012
Vastaukset
- Raidmania
Hieman valinta ihmetyttää, koska mies ei saa yleisöä otteluihinsa mukaan, muuta kuin Eddie -jutuilla. Mutta omapa on mielipiteesi.
Omasta mielestäni parhaat SHOW-painijat ovat: The Rock, Steve Austin ja vaikkapa Chris Jericho. Saavat yleisön mukaan otteluun, kuin otteluun.- Striper
Parhaat showpainijat ovat:
The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt Angle - Badass
Striper kirjoitti:
Parhaat showpainijat ovat:
The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt AngleOvat: Undertaker, Stone Cold, Chris Benoit, Kurt Angle, The Rock, Bret Hart.
- The Great Khali
Mun suosikeita on:Khali,Batista,Triple H,The Rock,Brock Lesnar,The Undertaker ja Goldberg
- eugene6
Ilman muuta Eddie Guerrero,mutta jos täytyy olla elossa oleva niin triple h
- kidman
olen kyllä samaa mieltä, Rey on oma suosikkini nykyään. :D ei sen takia että Eddie kuoli. vaan siksi että rey osaa viihdyttää,
Chris Jericho on myös yksi parhaimmista, osaa ottaa yleisön mukaansa, ja vitsit on hauskoja ja niihin pääsee mukaan.
Billy Kidman. Miksipä ei. tyykkään musiikista ja SSP:stä.. ja hyppypotkut on jääny mieleen. Kidman oli mun lemppari. toivottavasti palaa pian. =) *odottaa naama ruudussa*
London & Kendrick, on myös mahtavia viihdyttäjiä. :D
Shannon Moore. tarviiks mun edes sanoo? Shanppa on hyvä. :D tukkakin on niin hardcore että.. :D - CaribbeanCool
Minä
- Anonyymi
Minun mielestä The rock on show-painin mestari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1313891Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83269Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122792Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 502104
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131182Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139