kertokaapas teidän suosikki show-painija minusta on Rey mysterio saa olla wwe:stä ecw:stä tna:sta mistä vään kunhan on show-painija
kuka on paras show-painija
9
1131
Vastaukset
- Raidmania
Hieman valinta ihmetyttää, koska mies ei saa yleisöä otteluihinsa mukaan, muuta kuin Eddie -jutuilla. Mutta omapa on mielipiteesi.
Omasta mielestäni parhaat SHOW-painijat ovat: The Rock, Steve Austin ja vaikkapa Chris Jericho. Saavat yleisön mukaan otteluun, kuin otteluun.- Striper
Parhaat showpainijat ovat:
The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt Angle - Badass
Striper kirjoitti:
Parhaat showpainijat ovat:
The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt AngleOvat: Undertaker, Stone Cold, Chris Benoit, Kurt Angle, The Rock, Bret Hart.
- The Great Khali
Mun suosikeita on:Khali,Batista,Triple H,The Rock,Brock Lesnar,The Undertaker ja Goldberg
- eugene6
Ilman muuta Eddie Guerrero,mutta jos täytyy olla elossa oleva niin triple h
- kidman
olen kyllä samaa mieltä, Rey on oma suosikkini nykyään. :D ei sen takia että Eddie kuoli. vaan siksi että rey osaa viihdyttää,
Chris Jericho on myös yksi parhaimmista, osaa ottaa yleisön mukaansa, ja vitsit on hauskoja ja niihin pääsee mukaan.
Billy Kidman. Miksipä ei. tyykkään musiikista ja SSP:stä.. ja hyppypotkut on jääny mieleen. Kidman oli mun lemppari. toivottavasti palaa pian. =) *odottaa naama ruudussa*
London & Kendrick, on myös mahtavia viihdyttäjiä. :D
Shannon Moore. tarviiks mun edes sanoo? Shanppa on hyvä. :D tukkakin on niin hardcore että.. :D - CaribbeanCool
Minä
- Anonyymi
Minun mielestä The rock on show-painin mestari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36712340Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555397Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2133931Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1962599Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151982Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59716