kuka on paras show-painija

Blue.-.Time

kertokaapas teidän suosikki show-painija minusta on Rey mysterio saa olla wwe:stä ecw:stä tna:sta mistä vään kunhan on show-painija

9

1194

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raidmania

Hieman valinta ihmetyttää, koska mies ei saa yleisöä otteluihinsa mukaan, muuta kuin Eddie -jutuilla. Mutta omapa on mielipiteesi.

Omasta mielestäni parhaat SHOW-painijat ovat: The Rock, Steve Austin ja vaikkapa Chris Jericho. Saavat yleisön mukaan otteluun, kuin otteluun.

• Striper

Parhaat showpainijat ovat:

The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt Angle

• onha se ollu eika suosittu sillo 2000 vuonna

• Badass
        Striper kirjoitti:

Parhaat showpainijat ovat:

The Rock, Stone Cold, Hulk Hogan, Randy Orton,Triple h, Shawn Michaels, Sabu, Edge ja Kurt Angle

Ovat: Undertaker, Stone Cold, Chris Benoit, Kurt Angle, The Rock, Bret Hart.

• The Great Khali

Mun suosikeita on:Khali,Batista,Triple H,The Rock,Brock Lesnar,The Undertaker ja Goldberg

• eugene6

Ilman muuta Eddie Guerrero,mutta jos täytyy olla elossa oleva niin triple h

• kidman

olen kyllä samaa mieltä, Rey on oma suosikkini nykyään. :D ei sen takia että Eddie kuoli. vaan siksi että rey osaa viihdyttää,

Chris Jericho on myös yksi parhaimmista, osaa ottaa yleisön mukaansa, ja vitsit on hauskoja ja niihin pääsee mukaan.

Billy Kidman. Miksipä ei. tyykkään musiikista ja SSP:stä.. ja hyppypotkut on jääny mieleen. Kidman oli mun lemppari. toivottavasti palaa pian. =) *odottaa naama ruudussa*

London & Kendrick, on myös mahtavia viihdyttäjiä. :D

Shannon Moore. tarviiks mun edes sanoo? Shanppa on hyvä. :D tukkakin on niin hardcore että.. :D

• CaribbeanCool

Minä

• Anonyymi

Minun mielestä The rock on show-painin mestari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe