Milloin ultrassa nakyy vauvan sukupuoli?

~odottava~

Eli monennellako raskausviikolla ultrassa nakyy vauvan sukupuoli?

12

2640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jössys

      Miltä kanavalta se ultra tulee sitte?

    • Elomami

      Onko tuolla nyt juurikaan väliä kun eivät sitä enää nykyään julkisella sektorilla kerro...? Ite kun kävin vkon 19 ultrassa, täti sanoi että näkyypäs selvästi muttei suostunu meille kertomaan että kumpi näkyy..! Maksoin sitten yksityisellä 140e tiedosta että saamme tytön parin vkon kuluttua :)

      Niin, no joo myönnetään että oon kuullu että riippuu ultraajasta ja paikkakunnasta tms, mutta näin ainakin meillä Helsingin naistenklinikalla ja kuulemma kätilöopistollakin.

      • ~odottava~

        Ohoh, en tiennytkaan. Itse odotan ulkomailla, taalla kylla kerrotaan sukupuoli. Unohdin vaan viime neuvolakaynnilla kysya etta milloin sen nakee.


      • sanottiin
        ~odottava~ kirjoitti:

        Ohoh, en tiennytkaan. Itse odotan ulkomailla, taalla kylla kerrotaan sukupuoli. Unohdin vaan viime neuvolakaynnilla kysya etta milloin sen nakee.

        JULKISELLA puolella, että näkyy sevästi vasta viidennentoista viikon jälkeen.Lupasi mukava kätilö ´sitten kertovan kumpi tulee:).Olin siis niskapoimu-ultrassa.


    • on varmasti hyvä

      Varmaksi menevät sanomaan omien kokemusteni mukaan yksityisellä että kunnallisella puolella 20 viikon korvilla. Eli jos haluat olla varma niin suosittelen että silloin kysäsee. Itsellä kokemusta:yksityisistä, hyvinkään aluesairaalasta, femedasta(bruno ultra), gravitas yksikössä helsingissä(yksityinen).

    • ultrassa

      Kävimme tänään ultrassa viikkoja 21. Lääkäri kysyi halutaanko tietää, toki halusimme. Mutta hups olikin vaaveli jalat ristissä, niin lääkäri sano ettei saa mitään selvää... niin ei lähe arvaamaankaan. vähän harmittaa kun olis kiinnostanu tietää, mutta kerkeehän sen sitten nähä...

      • valois

        viikkoja 37, enkä edes ymmärtänyt kysyä :) Kai se pian selviää :))) Ilmeisesti eivät mielellään kerro...


      • juttu...

        mukava tuttu kätilö olis kyllä kertonut, mutta asukki oli niin jalat yhdessä ja myrryllään ettei mitään selvää saanut =)

        no, jospa sitten myöhemmin kun tulee kuitenkin käytyä vielä monissa ultrissa raskausdiabeteksen takia.

        esikoisesta ei eka polilääkäri suostunut kertomaan, vaan lähes suuttui kun ohimennen kysäisin että näkyykö... kun lääkäri vaihtui niin kysyi itse että tiedämmekö ja kertoi että poika tulee =) niinhän se tulikin, 4 tuntia tiedon saamisen jälkeen =DD


    • justiina

      viikkoja siis 20 ja muutama päivä päälle ja ultraaja sanoi sukupuolen sitä kysästessä, tosin siihen ei kannata kauheasti luottaa, kun kolmatta lasta odottaessani kysyin että kummalta näyttää 28 viikolla niin sano että tytöltä, ja 36 viikolla muuttuikin pojaksi ja syntyikin sitten tyttönä.

      • meppe

        käytiin toissapäivänä rakenen ultrassa vko20 eikä se kätilö olisi mitään kertonut jos en olisi kysynyt ja silloinkin se vähän nihkeästi halusi asian kertoa, mutta kuitenkin kertoi.
        Meidän vauvalla ei näyttänyt olevan minkäänlaisia estoja vaan hyvin piti jalat levällään että päästiin katsomaan ja olihan siellä syykin miksi jalat oli vähän levällään.


    • 18 rv:n

      jälkeen se on nähtävillä.

    • Anonyymi

      Yleensä 15. viikkosesta selviää kumpi on tulossa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe