Mikä olisi paras moppi ja pesuaine laminaattilattian siivoukseen? Lattiaan jää jäljet jos vaikka vettä tippuu ja moppauksen jälkeen jäljet tulevat takaisin. Käytän kiilto laminaattilattian pesun tarkoitettua ainetta. Joku on suositellut mikrokuitumoppia lattian puhdistukseen, mutta onko moppi todella niin hyvä että kannattaa ostaa?
Laminaattilattian puhdistus
4
3424
Vastaukset
- pitemmän päälle.
Oiekasti se mikrokuitumoppi on ainoa jolla voi edes kuvtella saavansa laminaatin siistimmän näköiseksi. Itse en enää ikinä laita laminaattia.
- "siivooja"
vaan rätti ja lasta. Sillä saat kaikkein siisteimmän tuloksen...mopista tosiaankin jää "raidat" lattiaan. Muista vain vääntää rätti tarpeeksi kuivaksi!!!Rätiksi käy vaikka vanha pyyhe!
- MMallikas
Muista myös pestessä sama sääntö kun parkettia pestessä. Liikuta kosteaa rättiä syiden mukaisesti, vaikka eihän laminaatissa varsinaisesti niitä olekkaan. Eli kuvion mukaisesti. Jos jää raitoja niin ainakaan ne eivät näy lattiassa. Välttämättä laminaatin oma puhdistusaine ei ole paras. Itse käyttäysin vettä ja ihan tipan yleispuhdistusainetta veden pintajännitteenpoistamiseksi. Olen kuullut myös että fairylla lähtee...
- MMallikas
MMallikas kirjoitti:
Muista myös pestessä sama sääntö kun parkettia pestessä. Liikuta kosteaa rättiä syiden mukaisesti, vaikka eihän laminaatissa varsinaisesti niitä olekkaan. Eli kuvion mukaisesti. Jos jää raitoja niin ainakaan ne eivät näy lattiassa. Välttämättä laminaatin oma puhdistusaine ei ole paras. Itse käyttäysin vettä ja ihan tipan yleispuhdistusainetta veden pintajännitteenpoistamiseksi. Olen kuullut myös että fairylla lähtee...
ei sillä mopilla mitään tee. Tai tekee kyllä, mutta rätillä ja lastalla selviät. Muutenkin tuo lattialasta ja muutama lattiarätti on parempi ostos kuion joku kallis moppihärpäkkä. On myös hygienisempi kuin joku sienisysteemi. Voit pestä Rätit kuitenkin pesukoneessa muiden pyykkien mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264