pirkkalasta ja olen nyt vuoden vetänyt vartiota johon kuuluu 9 10v tyttöä. ongelama on siinä, että tahtoisimmme lähteä retkell, mutta vedän vartioo yksin ja edes turvallisuus sääntöjen mukaan en saa lähteä vartttion kanssa yksin. olen jjo kysynyt muita vartionjohtajia mukaan, mutta he eivät innostu.mitä teen? mistä hankin toisen valvojan? en tahdo retkelle mukaan mitään lpkj.ta yms
olen
3
509
Vastaukset
- Nimetön
mulla oli mun lauman retkellä mukana kaks kaveria, koska lippukunnasta kukaan ei lähteny. tiesin, että nää tyypit on luotettavia ja osaa hommansa, vaikkeivät partiossa ookaan. tai sit jos tunnet muista lippukunnista ihmisiä ni niitä kannattaa kysyy. mutta meillä kyllä periaatteena on, että jonkun lippukunnasta kuuluu lähtee mukaan, sampo tms. kannattaa kysyy kaikilta, eikä se lpkj niin kamala vaihtoehto varmaan oo.
- Makke78459
Mee linkkarin sivuille(linkkari.fi). siält saapi apuja.
- retkelle.
Voisit myös kysyä jos joku laumalaistesi vanhemmista lähtisi mukaan tai ehkäpä sinun omat vanhempasi/ siskosi.
Mistä päin Suomea olet? Voisittte laumasi kanssa kenties lähteä jonkin toisen lippukunnan jäsenen kanssa retkelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827