pirkkalasta ja olen nyt vuoden vetänyt vartiota johon kuuluu 9 10v tyttöä. ongelama on siinä, että tahtoisimmme lähteä retkell, mutta vedän vartioo yksin ja edes turvallisuus sääntöjen mukaan en saa lähteä vartttion kanssa yksin. olen jjo kysynyt muita vartionjohtajia mukaan, mutta he eivät innostu.mitä teen? mistä hankin toisen valvojan? en tahdo retkelle mukaan mitään lpkj.ta yms
olen
3
527
Vastaukset
- Nimetön
mulla oli mun lauman retkellä mukana kaks kaveria, koska lippukunnasta kukaan ei lähteny. tiesin, että nää tyypit on luotettavia ja osaa hommansa, vaikkeivät partiossa ookaan. tai sit jos tunnet muista lippukunnista ihmisiä ni niitä kannattaa kysyy. mutta meillä kyllä periaatteena on, että jonkun lippukunnasta kuuluu lähtee mukaan, sampo tms. kannattaa kysyy kaikilta, eikä se lpkj niin kamala vaihtoehto varmaan oo.
- Makke78459
Mee linkkarin sivuille(linkkari.fi). siält saapi apuja.
- retkelle.
Voisit myös kysyä jos joku laumalaistesi vanhemmista lähtisi mukaan tai ehkäpä sinun omat vanhempasi/ siskosi.
Mistä päin Suomea olet? Voisittte laumasi kanssa kenties lähteä jonkin toisen lippukunnan jäsenen kanssa retkelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1373526Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville553081Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122554Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1142116- 1711756
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301338- 541162
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16953Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110923Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.158913