Onko kokemusta isoista rakennuttajista esim. Skanska, YIT, NCC , Eke-Yhtiöt etc. Millaista työtä tekevät? Hinta-laatu suhde??? Uskaltaako ostaa rivarinpätkän???
Isot rakennuttajat/kokemusta?
3
2312
Vastaukset
- Kuultua
Kuulin että tuttavien tuttavat rakennuttivat Skanskan tytäryhtiöllä Trendhousen. Rakennusmiehet eivät osanneet koota taloa, ja koko firmakin meni konkkaan lopuksi. Talon virheet jäi korjaamatta. Skanska teki Pontius Pilatukset ja pesi kätensä, eikä suostu korvaamaan mitään. Joten se suurista firmoista. Jotenkin meni usko Skanskaan.
- fasdfsadasdas
Ettei nyt vaan oo menny termit sekasin. Jos sä tilaat työn joltain firmalta niin sä olet silloin rakennuttaja. Se iso firma esim. Skanska, YIT, NCC, Eke-Yhtiöt etc. on sitten sen työn toteuttaja eli pääurakoitsija. Isoja rakennuttajia ovat kunnat, valtio ja usein myös eläkevakuutusfirmat yms.
- 5+8=15
Kyllä perustajaurakoitsija on rakennuttaja gryndikohteissa. Se ostaa tontin, teettää suunnitelmat ja rakennuttaa virolaisilla aliurakoitsijoilla talon ja yrittää sitten myydä sitä asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803