kuusamoon ei kannata mennä

Suomussalmelainen

Kuka on samaa mieltä ettei kuusamoon kannata mennä? Ei ainakaan rukalle se on hirveän kallis paikka ja kuusamossa asuu paljon automurtovarkaita mun auto kaijuttimetkin löytyivät takavarikon yhteydessä sieltä ku ne oli pöllitty suomussalmelta. Älkää menkö ikinä kuusamoon vaan menkää jonnekkin muualle lomailemaan!!!!!!!! Siellä ei ole kun herroja ja varkaita.

13

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

Kuusamossa sentään asuu viisaita ihmisiä. Itsekin sanoit että kuusamossa on vain varkaita ja herroja, niin kyllä mä ainakin olisin ennemmin varas kuin se ääliö jolta varastetaan. Taidat olla aika tyhmä ihminen kun annat autosta viedä. Justiin sunlaisilta hinteiltä kannattaakin viedä stereot vaikka ei niistä saisikaan kuin 20 euroa.

• Suomussalmelainen

Niin ne varkaat ovat vasta tyhmiä ku ne ei tee rehellistä työtä. Ostin ne sentään ja rehellisellä työllä saadut. Kuusamolainen se varsin tyhmä onkin ja on vienyt suomussalmelasilta metsätkin.

• Make
        Suomussalmelainen kirjoitti:

Niin ne varkaat ovat vasta tyhmiä ku ne ei tee rehellistä työtä. Ostin ne sentään ja rehellisellä työllä saadut. Kuusamolainen se varsin tyhmä onkin ja on vienyt suomussalmelasilta metsätkin.

"Tyhmä paljon töitä tekee, viisas selviää vähemmällä"

• Suomussalmelainen
        Make kirjoitti:

"Tyhmä paljon töitä tekee, viisas selviää vähemmällä"

Kuusamolaisia ajatuksia niinpä niin.

• KyyCAMO

Kuusamolaiset ovat mestareita juoruilussa ja kieroilussa. Ja meneppä sitten oikomaan niitä valheellisia juoruja,ei onnistu enää,olet saanut leiman otsaan. Ja kaikki uskovat sitä valheellisen tiedon levittäjää,eikä sinua.

• Putkipentti

Kuusamo perseestä ku rukakin on niin kallispaikka että piti ajaa suomulle.

• Oululainen

Sama juttu multa vietiin kans oulusta autostereot ja ne löytyivät takavarikon yhteydestä kuusamosta. Saatanan kuusamolaiset varkaat!!! Olette niin muka olevinaan.

• Anonyymi

Kuusamolaisiin ei ole koskaan luottaminen, pettävät heti kun käännät selkäsi

• Jorma

Ajoin kuusamossa poron päälle ja auto meni ruttuun. hehehehe!!! ei naurattanu sen jälkeen mutta onneksi vakuutus korvasi sen.

• 1000

Joo, mäkään en siitä paikasta pidä. Tuli siellä kolme kuukautta asuttua. Hengetön paikka!!! Hengetön kylpyläkin vielä kaiken pahan lisäksi!!! No Ruka on ihan hyvä mesta, mut valitettavasti siihen jääki...

• 1001
        1000 kirjoitti:

Joo, mäkään en siitä paikasta pidä. Tuli siellä kolme kuukautta asuttua. Hengetön paikka!!! Hengetön kylpyläkin vielä kaiken pahan lisäksi!!! No Ruka on ihan hyvä mesta, mut valitettavasti siihen jääki...

Kuusamo on keskellä ei mitään ja pitkä matka joka paikkaan.

• varas itse

Miten sä olit asentanut ne kajarit autoosi ,kun eihän ne edes toimineet.Minä hyvänhyvyyttäni otin ne autostasi ja tarkoitus oli myydä ne eteenpäin,mutta kokeillessani huomasin että niistä oli konkat palaneet ja kartiot länässä.Hanki enskerralla kunnon kajarit ja pyydä asennukseen asiantuntijalta apua,vaikka minulta.

• Lakanoissa

Kannattaa mennä, naisia niin ihania . Kiitos rouvat kyydeistä. Nammmm

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe