Eli niin paljon poikien nimiä kuin keksitte, ihan suomenkielisiä ja ei mielellään kovin muotinimiä:)
Tilauksessa Pitkä lista poikien nimiä, kiitos :)
7
1096
Vastaukset
- Anna-Iisa
Miska, Miro, Aatu, Eero, Anton, Edvard, Julius, Jarkko, Jarno, Hannu, Hannes, Henri, Samuel, Taavi, Kaapo, Lassi, Lasse, Ossi, Vaikko, Veikka, Viljami, Valtteri, Santeri, Santtu, Samu, Simo, Simeon, Markku, Markus, Mikko, Mika, Matti, Manu, Miko, Eerik, Joonatan, Joonas, Tero, Tommi, Tomi, Toni, Teemu, Mikael
- vähän...
Anton, Elias, Elmo, Sampo,Joonas,Jami,Jasse,Jirko,Konsta,Eetu, Sasu,Kristian,Tino, Joose,Arttu ja Perttu
- arkistosta
vähän... kirjoitti:
Anton, Elias, Elmo, Sampo,Joonas,Jami,Jasse,Jirko,Konsta,Eetu, Sasu,Kristian,Tino, Joose,Arttu ja Perttu
Jasse, Jirko, Sasu? Ootko sä joku sekakäyttäjä? Menisin leikkaamaan hiukseni Sasu-nimiselle homoparturille.
- nyt, babe...
arkistosta kirjoitti:
Jasse, Jirko, Sasu? Ootko sä joku sekakäyttäjä? Menisin leikkaamaan hiukseni Sasu-nimiselle homoparturille.
en ole sekakäyttäjä, en edes juo viinaa.
Sasu-niminen pikkupoika oli lastentarhassa viime talvena jossa olin töissä, Jasse on kummipoikamme veli ja Jirko muuten vain tuttu.
Turha mulle äksytä, en minä noita nimiä ole keksinyt,kunhan ehdotin. Ja aina on se "vaara" olemassa, että noistakin nimistä joku tykkää. - bustus
ihania pojan nimiä mielestäni justus(suloinen),tobias(miehekäs),romeo(trendikäs),nalle(no,joo ehkä parempi vaikka koiralle)ja roope ja sebastian sopii pojalle ku pojalle..
- pojan nimi
poikamme nimeksi tuli Rainer.. Ehkäpä teidänkin!? ;)
- poikamme
on Roni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251