Eli niin paljon poikien nimiä kuin keksitte, ihan suomenkielisiä ja ei mielellään kovin muotinimiä:)
Vastaukset 7
- Anna-Iisa
Miska, Miro, Aatu, Eero, Anton, Edvard, Julius, Jarkko, Jarno, Hannu, Hannes, Henri, Samuel, Taavi, Kaapo, Lassi, Lasse, Ossi, Vaikko, Veikka, Viljami, Valtteri, Santeri, Santtu, Samu, Simo, Simeon, Markku, Markus, Mikko, Mika, Matti, Manu, Miko, Eerik, Joonatan, Joonas, Tero, Tommi, Tomi, Toni, Teemu, Mikael
- vähän...
Anton, Elias, Elmo, Sampo,Joonas,Jami,Jasse,Jirko,Konsta,Eetu, Sasu,Kristian,Tino, Joose,Arttu ja Perttu
- arkistosta
vähän... kirjoitti:
Anton, Elias, Elmo, Sampo,Joonas,Jami,Jasse,Jirko,Konsta,Eetu, Sasu,Kristian,Tino, Joose,Arttu ja Perttu
Jasse, Jirko, Sasu? Ootko sä joku sekakäyttäjä? Menisin leikkaamaan hiukseni Sasu-nimiselle homoparturille.
- nyt, babe...
arkistosta kirjoitti:
Jasse, Jirko, Sasu? Ootko sä joku sekakäyttäjä? Menisin leikkaamaan hiukseni Sasu-nimiselle homoparturille.
en ole sekakäyttäjä, en edes juo viinaa.
Sasu-niminen pikkupoika oli lastentarhassa viime talvena jossa olin töissä, Jasse on kummipoikamme veli ja Jirko muuten vain tuttu.
Turha mulle äksytä, en minä noita nimiä ole keksinyt,kunhan ehdotin. Ja aina on se "vaara" olemassa, että noistakin nimistä joku tykkää. - bustus
ihania pojan nimiä mielestäni justus(suloinen),tobias(miehekäs),romeo(trendikäs),nalle(no,joo ehkä parempi vaikka koiralle)ja roope ja sebastian sopii pojalle ku pojalle..
- pojan nimi
poikamme nimeksi tuli Rainer.. Ehkäpä teidänkin!? ;)
- poikamme
on Roni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483