Kyllä se niin on

JJK

että Eput on Suomen ja koko maailman paras orkesteri

Kun nyt jatkaisivat keikkailua

7

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awsre

      Eput oli paras 28 vuotta sitten Mikko Saarela aikoina, joka oli loistava sanoittaja ja aikansa kriitikko. Toki on myöhemminkinkin tehty hienoja biisejä, mutta 80-luvun lopun jälkeen ei Epuilta ole tullut enää mitään mainitsemisen arvoista.

      • Eppu-kriitikko

        Naulan kantaan. Mikko Saarela on/oli aivan lyömätön sanoittaja ja suomalaisen elämänmuodon tutkija. Lisäksi miehellä on erinomainen huumorintaju. Teki aivan loistavia sanoituksia.

        Martti Syrjä on tekstintekijänä hyvin kalpea heijastus loistavasta Saarelasta. Itse asiassa Martti ei ole tehnyt yhtään hyvää sanoitusta.


      • z....
        Eppu-kriitikko kirjoitti:

        Naulan kantaan. Mikko Saarela on/oli aivan lyömätön sanoittaja ja suomalaisen elämänmuodon tutkija. Lisäksi miehellä on erinomainen huumorintaju. Teki aivan loistavia sanoituksia.

        Martti Syrjä on tekstintekijänä hyvin kalpea heijastus loistavasta Saarelasta. Itse asiassa Martti ei ole tehnyt yhtään hyvää sanoitusta.

        Hei nyt pakkia! Kyllä Martinkin kädessä kynä pysyy. Paaaljon loistavia sanoituksia, ehkä vähän liian "runollisia" välillä, mutta eiköhän ne sanat tule jostain sielun syövereistä. Taas Tavastialle...


      • Epu-kriitikko
        z.... kirjoitti:

        Hei nyt pakkia! Kyllä Martinkin kädessä kynä pysyy. Paaaljon loistavia sanoituksia, ehkä vähän liian "runollisia" välillä, mutta eiköhän ne sanat tule jostain sielun syövereistä. Taas Tavastialle...

        Kerropas yksi hyvä Martin tekemä teksti?


      • Esko
        Epu-kriitikko kirjoitti:

        Kerropas yksi hyvä Martin tekemä teksti?

        Murheellisten laulujen maa
        Vuonna ´85
        Kitara, taivas ja tähdet
        Vihreän joen rannalla (kauan sitten)
        Joka päivä ja joka ikinen yö
        Linnunradan laidalla
        Balladi kaiken turhuudesta


      • JJK90
        Esko kirjoitti:

        Murheellisten laulujen maa
        Vuonna ´85
        Kitara, taivas ja tähdet
        Vihreän joen rannalla (kauan sitten)
        Joka päivä ja joka ikinen yö
        Linnunradan laidalla
        Balladi kaiken turhuudesta

        Kaikki biisit vuoden 1981 jälkeen on vissiin Martin sanoittamia ihan muutamia poikkeuksia ja yhdessä jonkun kanssa tehtyjä lukuunottamatta

        Vuonna 1993 Eput pyysi Saarelaa apuun kun Studio Etanasta(Eppujen paskin levy jolla ei ole muita hyviä kuin Näinhän täällä käy) ei meinannut tulla mitään


      • Saarela mikään
        JJK90 kirjoitti:

        Kaikki biisit vuoden 1981 jälkeen on vissiin Martin sanoittamia ihan muutamia poikkeuksia ja yhdessä jonkun kanssa tehtyjä lukuunottamatta

        Vuonna 1993 Eput pyysi Saarelaa apuun kun Studio Etanasta(Eppujen paskin levy jolla ei ole muita hyviä kuin Näinhän täällä käy) ei meinannut tulla mitään

        loistava sanoittaja.Voi verrata Torviseen.Kyllä Martin ja Pantsen yhteistyö on tuottanut ne parhaimmat biisit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe