Mitä Lahdessa voi tehdä ilmaiseksi muuta kuin mennä Perhepuistoon? Vaimo aina valittaa, että olen tylsä kun en keksi mitään tekemistä ja aina pitäs tehdä jotain mikä maksaa.
Ilmaista tekemistä Lahdessa??
11
9557
Vastaukset
- ..........
Menkää uimarannalle, kirjastoon tai museoon.
- vaikka
Vuoteeseen.
- KilliSilmä
Kotieläin puisto on Launeella ja ihan Rautatieaseman vieressä. En vaan muista onko siellä maksua vai ei...muistelen ettei.
Museoita siellä on paljonkin: Hiihtomuseo, Radio- ja tvmuseo, Historiallinen museo ja jos olette urheilullisia, on kisapuisto. Kisapuisto muutenkin vaikka vaan hermojen lepuutusta varten ihan hyvä paikka.
Uimarantoja siellä Lahdessa on paljon; Mertanen, Mytäjäinen, Möysä. Ja maauimala aivan fantastinen! Tosin maauimalassa joutuu jonkin pienen maksun maksamaan, mutta perhelippu varmaan halvempi.
Ulkoilu ja nimenomaan pyöräily mahdollisuudet aivan valtaisat! Miltei joka ikiseen paikkaan Lahdessa (40km etäisyydellä) pääsee polkupyörällä.
Puistoja Lahdessa paljon ja ei tuo Laivasatama Niemessäkään ole kallis; senkun menee vaan istuksimaan sinne ja katselemaan vaikka pienempien kanssa laivoja.
Lahti on tosi hyvä paikka sellaiselle perheelle ja yksinäisellekkin, jotka haluavat liikuntamahdollisuuksien olevan hyvät.- tai ainakaan historiallinen...
nimimerkillä töissä siellä
- KilliSilmä
tai ainakaan historiallinen... kirjoitti:
nimimerkillä töissä siellä
Nii ei tosiaan olekkaan ilmanen, mutta mielestäni suhteellisen halpahan Historiallisessa museossakin on perheen kanssa käydä.
En muista että onko ne muut museot sitten ilmasia vai liekkö maksaavat jonkin pienen summan.
- kuntosalille
Kaupungin kuntosalit on ilmaisia.
- äitihenkilö
-Yli-Marolan Kotieläinpiha on aikuisellekin ihana paikka. (Perjantaisin suljettu)
-Satamasta kävelette Pikku-Veskulle ja sen ympäri.
-Pikku-Veskulla vesiurut on hienot. Nyt ne on ilman värivaloja klo 13 ja 18 joka päivä, mutta syksyn/talven aikaan klo 19 (?) värivaloilla höystettynä.
-Markkinat on näkemisen arvoiset joka kuun ensimmäisenä keskiviikkona.
-Mukkulan kartonon mailla on upeita puita. Menkää sinne kävelylle. Ja talvella pulkkamäkeen.
-Menkää Messilään katsomaan hevosia. Siellä on myös tosi hyvä uimaranta.
-Lehdessä on joka päivä kaikkien tapahtumien ajat. - VASSAGO
Tenniskentät (mukkula, kisapuisto, kerinkallio).
Laavut, (mitkä ei ole poltettu)..
Koripallokenttä (Aivan uusi rakennettu Mukkulan koulun taakse).
Jalkapalloa saa potkia ympäri Lahtea ilmaiseksi.
Frisbee golf ilmaista mukkulassa ja launeen perhepuistossa.
Minigolfia, halvalla..
Kalastus mato-ongella ilmaista, virvelöintiin riittää valtion kalastuslupa.
Kirjasto.
Kuntosalit: Urheilukeskus, väestönsuoja..
Pyöräily, skeittaus, kiipeily, lenkkeily.. Kaikki löytyy saman kaupungin katon alta!!
HYVÄ LAHTI!!!! - eipaljon mitään
Lahdessa ei ole kovin paljon kumpiakaan.. siis maksullisia, eikä ilmaisia palveluja. Täältä kun puuttuu huvipuistot, kylpylät ym. huvit..
Lahden päättäjillä ei ole kuin toriparkki mielessä. siinä sitä riittäkin tekemistä
,.....ainakin työmiehillä..- ex Päijänteenkadulta
Ja muualla on? Mitä ihmettä te oikein kuvittelette muissa kaupungeissa olevan!
Olen muualta ja entisenä lahtelaisena tiedän, että teillä on tarjontaa erilaisille toiminnoille vähintään yhtä hyvin.
- Anonyymi
Toriparkkiin katsomaan sitä turhaketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569