~Tarina~

Padma

Tähän tarinaan kuka tahansa teistä jotka lukee tän saa kirjottaa jatkoa. Voitte jatkaa tästä tai jonkun muun kirjottamasta jatko-osasta.

Harry oli aamiaisella Suuressa Salissa Hermionen kanssa, kun postipöllöt lensivät sisään.
"Hei Harry, taisit saada kirjeen." Hermione sanoi. Harry kohotti katseensa puuro lautasestaan ja näki suuren tornipöllön, joka tiputti kirjeen hänen eteensä pöydälle,
"Siriukselta varmaan" Harry sanoi, mutta katsottuaan tarkemmin kirjekuorta hänen sydämensä alkoi tykyttää nopeammin.
Kuoreen oli kirjoitettu hänen nimensä vaaleanpunaisella musteella. Vaaleanpunaisella? Kuka hänelle kirjoitti vaaleanpunaisella musteella?
Vapisevin käsin Harry avasi kuoren. Kirje oli lyhyt, mutta se sai Harryn lehahtamaan uhtä pinkiksi kuin kirjeen muste.

Harry
Tule kuudelta tänä iltana
palkintohuoneeseen.

Allekirjoitusta ei ollut, mutta sen sijaan pergamentille oli piirretty pieni vaaleanpunainen sydän.
"Mikä tuo on?" kysyi Ronin ääni juuri silloin aivan hänen selkänsä takaa.
"Ei mikään" Harry mutisi punastuen yhä rajummin ja sulloi kirjeen kiireesti taskuunsa.
Mutta Ronin virnuilusta päätellen hän oli ehtinyt lukea kirjeen.
"Öh..täytyy mennä..kirjastoon!" Harry sai sanotuksi ja nousi pöydästä "Nähdään muodonmuutoksissa"

Harry kulki Suuren Salin poikki ajatuksiinsa vaipuneena. Voisiko se olla Cho?
Hän ei ollut aikoihin saanut ajatuksiaan irti tytöstä. Aina kun Harry näki Chon missä tahansa, käytävällä, välitunnilla, Suuressa Salissa, hänen katseensa seurasi tyttöä aivan kuin Chossa olisi ollut magneetti.
Äkkiä Harry havahtui, hän oli ajatuksissaan melkein kävellyt päin jotakuta. "Moi Harry!" Cho sanoi hieman hymyillen. "Moi" Harry vastasi ja tunsi punastuvansa hiukan. "Nähdään taas." Cho sanoi ja lähti kävelemään kohti korpinkynnen pöytää.
Nähdään taas.
Cho oli sanonut Nähdään taas.
Tarkoittiko se sitä mitä hän kuvitteli.
Oliko Cho tosiaan lähettänyt kirjeen?

"Wou! Näitkö sen kirjeen?" Ron kysyi innoissaan Hermionelta Harryn paettua paikalta. "Kuka kirjoittaa Harrylle sydämillä varustettuja kirjeitä pinkillä musteella? Olisi kiva tietää.." Hermione vilkaisi Ronia pistävästi, mutta Ron ei edes huomannut. "Hei, mehän voitaisiin vakoilla Harrya! Palkintohuoneessa kuudelta.. Lainataan Harryn näkymättömyysviittaa!"
Hemione ei sanonut mitään.
"Kuka ihme se voi olla?" Ron mutisi suu täynnä pekonia. "No eikö se ole ilmiselvää?" Hermione kysyi häivä ärtymystä äänessään. "Ginny!"
"Ginny? Oletko varma?" Ron kysyi hölmistyneenä,
"Kyllähän minä tiedän, että Ginny on aina ollut ihastunut Harryyn mutta ei kai hän.." Hermione vilkaisi häntä kulmiaan kohottaen "Eikö?"
"No, se selviää vain yhdellä keinolla!" Ron sanoi virnistäen ilkikurisesti.

Miten tämä jatkuu??
Kirjoittakaa!!

19

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Älä~

      Jatka tarinaa pliiiiis!!!!! jatka tarinaa mua ihan jännittäää pliis jatka!!!

      • Padma

        Mä jatkan tota sitten kun keksin mitä siinä vois tapahtua.. =)
        Mutta te kaikki muut voitte kans kirjottaa tohon jatkoa! Mä haluun tietää mitä teidän mielestä tossa vois tapahtua!


      • Sopuli
        Padma kirjoitti:

        Mä jatkan tota sitten kun keksin mitä siinä vois tapahtua.. =)
        Mutta te kaikki muut voitte kans kirjottaa tohon jatkoa! Mä haluun tietää mitä teidän mielestä tossa vois tapahtua!

        Ihan hyvä tarina! Kannattaa jatkaa =) mutta toivottavasti et vie mun lukijoita ;)


    • Spooky

      No, okei. Itehän pyysit! :)

      *

      Koko päivän Harry oli aivan muissa maailmoissa. Hän ei pystynyt keskittymään mihinkään, etenkään muodonmuutoksiin. McGarmiwa joutui monta kertaa herättämään Harryn unelmistaan.

      Ruokalassa Harryn silmät etsiytyivät Chon suuntaan. Harryn poskensa punehtuivat aina kun heidän katseensa kohtasivat. Vai kuvitteliko Harry vain, että heidän katseensa kohtasivat?

      Ron seurasi Harryn toimia koko päivän. Tunti tunnilta hänen halunsa lainata Harryn näkymättömyysviittaa ja vakoilla Harryä kasvoivat.

      "Minä en tule mukaan", Hermione sanoi kuivasti.
      Ron tuhahti. "Et voi olla tosissasi! Tulisit nyt! Siitä tulee jännää!"
      "Miksi ihmeessä minä haluaisin tulla mukaan?" Hermione kysyi. "Minulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin juosta Harryn ja hänen salainen ihailijansa perässä! Ja niin on kyllä sinullakin!"
      Ron tuhahti uudestaan, ja antoi Hermionen olla. Mitä hyötyä olisi muustakaan?

      *

      • ege

        Keskiyöllä Harry lähti sängystä.Ron otti näkymättömyysviitan ja lähti Harryn perään.
        Harry menin tyttöjen vessaan Myrtin luo.


        Yhtäkkiä Harry jähmettyi paikoilleen ja Ron säikähti.Harry otti taikasauvansa ja osoitti Ronia.
        Ron mietti: "Miten hän näkee minut?"
        "Et ymmärä Ron lähde heti pois!" Harry puhui kärmeskielellä.
        Ron änkytti: "Mi-mi-mitä?"

        Harry ampui taikasauvalla Ronia ja otti näkymättömyysviitan ja katosi.


        Aamulla Ginny löysi Ronin.
        "Mitä on tapahtunut,Ron?" Ginny kysyi.


        "Missä Harry on?" Ron huusi.


        ... J A T K A K A A ...


      • *joku *

        No, mäkin nyt sitten jatkan..

        Hermione väitteli koko päivän Ronin kanssa ja kieltäytyi ehdottomasti vakoilemasta Harrya. "Kyllä sinuakin kiinnostaa tietää kuka on Harryn salainen ihalija! Aivan varmasti kiinnostaa!" Ron huusi tympääntyneenä, mutta Hermione vain tokaisi
        "Et voi olla tosissasi. Harry on ystäväsi."
        Ron katsoi Hermionea vetoavasti "Tulisit nyt.."
        "Ei. En tule. Entä jos Harry näkee meidät? Hän ei antaisi ikinä anteeksi."
        "Mitä minä en antaisi anteeksi?" Harry kysyi aivan heidän takaansa.

        Jatkakaa!


    • Padma

      No mä nyt jatkan tästä. Voi olla et jos saan hyviä ideoita niin alan kirjottaa tähän tarinaan ite aina jatkoo mutta te saatte (ja teidän pitää) edelleen kirjottaa omia jatkoja ! :)
      Kiitti Spookylle ja egelle jotka on kirjottanu!
      Täst tulee nyt vähän pitkä, mutta kun innostun niin en osaa ollenkaan lopettaa.. *virn*


      Harry oli ajatellut Chota entistäkin tiiviimmin illan lähestyessä.
      Iltapäivän ennustustunnilla hän vähät välitti Punurmion määräyksistä ja kulutti koko tunnin yrittäen nähdä kristallipallosta illan tapahtumia. Pallossa kuitenkin pyörteili vain sakeaa, valkoista savua. Silloin tällöin Harry huomasi Ronin tarkkailevan häntä innostuneen-utelias ilme kasvoillaan.

      Syödessään päivällistä Harry pani merkille ettei Chota näkynyt korpinkynnen pöydässä. Harry söi pikaisesta loppuun ja väitti taas lähtevänsä kirjastoon. Ron ja Hermione vaihtoivat tietäväisinä katseita.

      Perhosia vatsassaan Harry kipusi lihavan leidin takaa puolityhjään oleskeluhuoneeseen. Hänen täytyi koota ajatuksiaan ennen tapaamista palkintohuoneessa. Hän istahti nojatuoliin lähelle takkatulta.
      Tunnin kuluttua, jo tunnin kuluttua, hän saisi tietää.
      Tunsiko Cho tosiaan samoin häntä kuin hän Chota kohtaan?
      Harry oli ollut ihastunut Chohon siitä päivästä lähtien kun oli ensimmäisen kerran pelannut tätä vastaan huispausta.
      Olisiko mahdollista, että kaunis ja suosittu Cho, olisi kiinnoustunut hänestä, ruipelosta ja sotkutukkaisesta pojasta, joka oli häntä vuoden nuorempi?
      Sen täytyy olla Cho, kuka muukaan se olisi, Harry ajatteli.
      Mutta sitten Ginny muistui hänen mieleensä. Harry huitaisi nopeasti ajatuksen pois päästään. Ginny oli kylla kiva ja mukava, sieväkin, mutta hänellä oli vaikeuksia ajatella Ginnyä muuna kuin Ronin pikkusiskona.

      Muotokuva-aukolta kuului ääntä, Ron saapui oleskeluhuoneeseen. Hän ei kuitenkaan näyttänyt huomanneen Harrya vaan käveli suoraan makuusaliin vieville kierreportaille ja katosi näkyvistä. Hetken Harry ajatteli lähteä hänen peräänsä mutta päätti sittenkin jäädä alas.
      Siinä mielentilassa, jännittyneenä ja hermostuneena, hän oli mieluiten yksin.

      Aika kului, mutta Ron ei tullut takaisin. Harry päätti lähteä katsomaan, mitä hän oikein touhusi. Mutta silloin muotokuva-aukko avautui taas. Hermione tuli sisään. Hä näytti etsivän jotain katseellaan, huomasi Harryn ja vilkutti, mutta lähti samantien takaisin ulos. Luultavasti kirjastoon viimeistelemään numerologian ainettaan, Harry ajatteli. Hän katsahti kelloaan, viisitoista minuttia vaille kuusi. Hänen sydämensä jätti yhden lyönnin väliin, hänen täytyisi lähteä.
      Hetken hän mietti, kannattaisiko näkymättömyysviitta ottaa mukaan, mutta päätti jättää sen tällä kertaa.
      Chota ajatellen Harry poistui Rohkelikkotornista.

      "Ei voi olla totta että suostuin tähän.." Hermione jupisi Ronille. He kyhjöttivät palkintohuoneen nurkassa näkymättömyysviitan alla, jonka Ron oli pihistänyt Harryn matka-arkusta.
      "Ajattele nyt.. Ei kai sinustakaan olisi kivaa, jos kaksi parasta ystävääsi vakoilisi sinua
      kun..kun.." Hermione aloitti, mutta vaikeni äkisti Ronin sihahtaessa: "Hiljaa, Joku tulee."

      Haluutteko että jatkan?
      Tekin voitte jatkaa jos keksitte jotain. :)

      • Hermione Potter

        "Himpura!Aih, Ron,se oli minun jalkani!"
        "Ole hiljaa!Joku tulee", Ron ärähti ja kuulosti jännittyneeltä. He odottivat hetken,ja siinä samassa Harry pyyhälsi palkintohuoneeseen.
        "Huh,ehdimpäs",Harry huohotti(hän oli ilmeisesti juossut koko matkan). Harry istahti pahvilaatikolle - harmi vain että hän istui jonkun päälle.
        "Okei Ron, tule pois sieltä näkymättömyysviittani alta!"
        "Häh,miten ihmeessä huomasit meidät", Ron kysyi vetäessään viittaa pois Hermionen ja itsensä päältä.Harry jähmettyi. Ron ja Hermione eivät olleet lähelläkään pahvilaatikkoa!

        Pliis,Padma tai joku muu,keksikää jatkoa!


      • Padma
        Hermione Potter kirjoitti:

        "Himpura!Aih, Ron,se oli minun jalkani!"
        "Ole hiljaa!Joku tulee", Ron ärähti ja kuulosti jännittyneeltä. He odottivat hetken,ja siinä samassa Harry pyyhälsi palkintohuoneeseen.
        "Huh,ehdimpäs",Harry huohotti(hän oli ilmeisesti juossut koko matkan). Harry istahti pahvilaatikolle - harmi vain että hän istui jonkun päälle.
        "Okei Ron, tule pois sieltä näkymättömyysviittani alta!"
        "Häh,miten ihmeessä huomasit meidät", Ron kysyi vetäessään viittaa pois Hermionen ja itsensä päältä.Harry jähmettyi. Ron ja Hermione eivät olleet lähelläkään pahvilaatikkoa!

        Pliis,Padma tai joku muu,keksikää jatkoa!

        Harry tuijotti Ronia ja Hermionea uskomatta silmiään. Sitten hän käänsi katseensa takaisin pahvilaatikkoon. Laatikosta kuului kitinää. Hän vilkaisi taas raivoisasti ystäviään mutta kiinnitti sitten huomionsa laatikkoon ja avasi sen. Dobby istui täristen laatikon pohjalla. "Dobby? Mitä sinä täällä teet?" Harry kysyi tiukalla äänellä. Hän olisi halunnut esittää saman kysymyksen myös Ronille ja Hermionelle. "Harry Potter ei saa olla Dobbylle vihainen!" Dobby vinkaisi hädissään "Dobby vain.. Dobby vain..tuli tuomaan Harry Potterille tämän!" tonttu ojensi Harrylle kirjekuorta, jonka päällä oli hänen nimensä samalla vaaleanpunaisella musteella. "Mistä sinä sait tämän?" Harry henkäisi tarttuen kuoreen. "Eräs neiti antoi sen Dobbylle! Pyysi Dobbya toimittamaan sen Harry Potterille!" Dobby ilmoitti huojentuneena.
        Harry vilkaisi nurkassa peloissaan seisoskelevia Ronia ja Hermionea. "Harry, ei meidän ollut tarkoitus.." Hermione aloitti. "Menkää pois." Harry sanoi hiljaa. "Mutta Harry.." "Menkää nyt vain pois." Ron ja Hermione kulkivat vaitonaisina käytävään. Dobby tuijotti Harrya. "Dobbyn täytyy lähteä takaisin keittiöön"
        Dobbyn lähdettyä Harry avasi kuoren.

        Harry
        Minusta tuntuu ettei palkintohuone ole sittenkään kovin hyvä paikka. Joku saattaisi tulla sinne. Nähdään huomenna kello kuusi huispauskentällä.

        Ja kirjeen lopussa oli taas samanlainen vaaleanpunainen sydän.


      • Anonyymi
        Padma kirjoitti:

        Harry tuijotti Ronia ja Hermionea uskomatta silmiään. Sitten hän käänsi katseensa takaisin pahvilaatikkoon. Laatikosta kuului kitinää. Hän vilkaisi taas raivoisasti ystäviään mutta kiinnitti sitten huomionsa laatikkoon ja avasi sen. Dobby istui täristen laatikon pohjalla. "Dobby? Mitä sinä täällä teet?" Harry kysyi tiukalla äänellä. Hän olisi halunnut esittää saman kysymyksen myös Ronille ja Hermionelle. "Harry Potter ei saa olla Dobbylle vihainen!" Dobby vinkaisi hädissään "Dobby vain.. Dobby vain..tuli tuomaan Harry Potterille tämän!" tonttu ojensi Harrylle kirjekuorta, jonka päällä oli hänen nimensä samalla vaaleanpunaisella musteella. "Mistä sinä sait tämän?" Harry henkäisi tarttuen kuoreen. "Eräs neiti antoi sen Dobbylle! Pyysi Dobbya toimittamaan sen Harry Potterille!" Dobby ilmoitti huojentuneena.
        Harry vilkaisi nurkassa peloissaan seisoskelevia Ronia ja Hermionea. "Harry, ei meidän ollut tarkoitus.." Hermione aloitti. "Menkää pois." Harry sanoi hiljaa. "Mutta Harry.." "Menkää nyt vain pois." Ron ja Hermione kulkivat vaitonaisina käytävään. Dobby tuijotti Harrya. "Dobbyn täytyy lähteä takaisin keittiöön"
        Dobbyn lähdettyä Harry avasi kuoren.

        Harry
        Minusta tuntuu ettei palkintohuone ole sittenkään kovin hyvä paikka. Joku saattaisi tulla sinne. Nähdään huomenna kello kuusi huispauskentällä.

        Ja kirjeen lopussa oli taas samanlainen vaaleanpunainen sydän.

        Seuraavana päivänä Harry ei ollut oma itsensä. Lounaalla Harry ei nähnyt Hermionea eikä Ginnyä. Harry ajatteli huolissaan lounaalla jos se ei olekkaan Cho vaan joku muu. Ron oli suostutellut jo Hermionea uudestaan vakoilemaan Harryä mutta tällä kertaa Hermione sanoi EI.
        -Minä en voi tulla. Minulla on öö numerologian hommia tekemättä.
        -Kerkeethän sä tehdä ne myöhemmin, Ron sanoi.
        -Tänään en voi tulla. Sori, Hermione sanoi.
        illalla klo 17.45 Harry lähti kävelemään kohti huispaus kenttää. Ron oli näkymättömyysviitan alla ja seurasi Harryä.Nyt, Harry oli huispauskentällä. Harry näki korpinkynnen huispausjoukkueen ja tunsi punastuvan kun näki Cho:n. Cho käveli Harryn ohi ja silloin Harry huomasi että kirjeiden lähettäjä 'ei' ollut Cho. Kun kaikki korpinkynnet oli lähtenyt Harry näki Ginnyn ja Hermionen. Ron suuttui niin että meinasi huutaa, koska Hermione sanoi ettei voi tulla numerologian kokeen takia. Siitä lähtien kun Harry näki Hermionen lentävän harry oli ihastunut. Niin kauniisti hän lensi. Tytöt tuli alas ja kumpikin tuijotti Harryä.
        -Moi! Mun käskettiin antaa tää, Ginny sanoi ja ojensi kirjeen jossa oli samaa vaaleanpunaista mustetta. Harry pyysi Ginnyä ja Hermionea menemään pois. Ginny lähti mutta Hermione ei hievahtanutkaan. Harry avasi kirjeen ja luki.
        Harry.
        Anteeksi kaikki sähläys.
        Sinun on aika tietää totuus. Olen ihastunut sinuun.
        Hermione.
        Harry oli pyörtyä. Hän katsoi Hermioneen ja näki tämän itkevän ja hymyilevän. Sen jälkeen Harry sai sen mitä odotti. Suutelu. Hermione suuteli häntä. Pitkän hetken jälkeen Hermione päästi irti ja itki vielä lujemmin.
        -Harry,sinä olet ihana❤️
        Seuraavana päivänä koko koulu oli saanut tietää että kuuluisa Harry Potter seurusteli Hermione Grangerin kanssa.
        Please jatkakaa joku!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä Harry ei ollut oma itsensä. Lounaalla Harry ei nähnyt Hermionea eikä Ginnyä. Harry ajatteli huolissaan lounaalla jos se ei olekkaan Cho vaan joku muu. Ron oli suostutellut jo Hermionea uudestaan vakoilemaan Harryä mutta tällä kertaa Hermione sanoi EI.
        -Minä en voi tulla. Minulla on öö numerologian hommia tekemättä.
        -Kerkeethän sä tehdä ne myöhemmin, Ron sanoi.
        -Tänään en voi tulla. Sori, Hermione sanoi.
        illalla klo 17.45 Harry lähti kävelemään kohti huispaus kenttää. Ron oli näkymättömyysviitan alla ja seurasi Harryä.Nyt, Harry oli huispauskentällä. Harry näki korpinkynnen huispausjoukkueen ja tunsi punastuvan kun näki Cho:n. Cho käveli Harryn ohi ja silloin Harry huomasi että kirjeiden lähettäjä 'ei' ollut Cho. Kun kaikki korpinkynnet oli lähtenyt Harry näki Ginnyn ja Hermionen. Ron suuttui niin että meinasi huutaa, koska Hermione sanoi ettei voi tulla numerologian kokeen takia. Siitä lähtien kun Harry näki Hermionen lentävän harry oli ihastunut. Niin kauniisti hän lensi. Tytöt tuli alas ja kumpikin tuijotti Harryä.
        -Moi! Mun käskettiin antaa tää, Ginny sanoi ja ojensi kirjeen jossa oli samaa vaaleanpunaista mustetta. Harry pyysi Ginnyä ja Hermionea menemään pois. Ginny lähti mutta Hermione ei hievahtanutkaan. Harry avasi kirjeen ja luki.
        Harry.
        Anteeksi kaikki sähläys.
        Sinun on aika tietää totuus. Olen ihastunut sinuun.
        Hermione.
        Harry oli pyörtyä. Hän katsoi Hermioneen ja näki tämän itkevän ja hymyilevän. Sen jälkeen Harry sai sen mitä odotti. Suutelu. Hermione suuteli häntä. Pitkän hetken jälkeen Hermione päästi irti ja itki vielä lujemmin.
        -Harry,sinä olet ihana❤️
        Seuraavana päivänä koko koulu oli saanut tietää että kuuluisa Harry Potter seurusteli Hermione Grangerin kanssa.
        Please jatkakaa joku!!!!!

        Sori oli vähän pitkä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä Harry ei ollut oma itsensä. Lounaalla Harry ei nähnyt Hermionea eikä Ginnyä. Harry ajatteli huolissaan lounaalla jos se ei olekkaan Cho vaan joku muu. Ron oli suostutellut jo Hermionea uudestaan vakoilemaan Harryä mutta tällä kertaa Hermione sanoi EI.
        -Minä en voi tulla. Minulla on öö numerologian hommia tekemättä.
        -Kerkeethän sä tehdä ne myöhemmin, Ron sanoi.
        -Tänään en voi tulla. Sori, Hermione sanoi.
        illalla klo 17.45 Harry lähti kävelemään kohti huispaus kenttää. Ron oli näkymättömyysviitan alla ja seurasi Harryä.Nyt, Harry oli huispauskentällä. Harry näki korpinkynnen huispausjoukkueen ja tunsi punastuvan kun näki Cho:n. Cho käveli Harryn ohi ja silloin Harry huomasi että kirjeiden lähettäjä 'ei' ollut Cho. Kun kaikki korpinkynnet oli lähtenyt Harry näki Ginnyn ja Hermionen. Ron suuttui niin että meinasi huutaa, koska Hermione sanoi ettei voi tulla numerologian kokeen takia. Siitä lähtien kun Harry näki Hermionen lentävän harry oli ihastunut. Niin kauniisti hän lensi. Tytöt tuli alas ja kumpikin tuijotti Harryä.
        -Moi! Mun käskettiin antaa tää, Ginny sanoi ja ojensi kirjeen jossa oli samaa vaaleanpunaista mustetta. Harry pyysi Ginnyä ja Hermionea menemään pois. Ginny lähti mutta Hermione ei hievahtanutkaan. Harry avasi kirjeen ja luki.
        Harry.
        Anteeksi kaikki sähläys.
        Sinun on aika tietää totuus. Olen ihastunut sinuun.
        Hermione.
        Harry oli pyörtyä. Hän katsoi Hermioneen ja näki tämän itkevän ja hymyilevän. Sen jälkeen Harry sai sen mitä odotti. Suutelu. Hermione suuteli häntä. Pitkän hetken jälkeen Hermione päästi irti ja itki vielä lujemmin.
        -Harry,sinä olet ihana❤️
        Seuraavana päivänä koko koulu oli saanut tietää että kuuluisa Harry Potter seurusteli Hermione Grangerin kanssa.
        Please jatkakaa joku!!!!!

        Mä jatkan vähän.



        Kun Ron sai kuulla että Hermione ja Harry seurustelee hän ei puhunut Hermionelle eikä Harrylle. Harry ja Hermione olivat aina kahdestaan käsikädessä. Mutta kun Ron rupesi seurustelemaan Cho:n kanssa heidän välit parani. Tosi lyhyt mut unohtu äskeisestä


    • Padma

      Mä oon jo pitkään kirjotellu tänne nimimerkillä Padma. Oo kiltti ja vaihda omas, ihan vaan sekaanuksia vältellen...

      • ~Padma~

        Joo en tienny.. Sori..
        Kelpaaks toi vai muutanko vielä lisää??


      • Padma
        ~Padma~ kirjoitti:

        Joo en tienny.. Sori..
        Kelpaaks toi vai muutanko vielä lisää??

        Kelpaa...


    • jokko

      ootko ottanu kirjasta vai ootko keksiny ite

      • ~Padma~

        Keksin ite..


    • Anonyymi

      Silleen että se menee sinne palkinto huoneeseen rakastelemaan

    • Anonyymi

      Ihan sika hyvä!! <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe