moniko

tss

Näillä palstoilla on kuitenkin aina vaan paskan jauhantaa erimerkkien välillä.Eli kysymys kuuluu kuinka moni on tilannut itselleen Caliberin?Täältä löytyy yksi kappale dodgen tilaaja onko meitä muita?

17

2879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoa harkitsemassa

      olisi kiva kuulla mitkä mallit sinulla oli "loppusuoralla" vertailussa mukana ja miksi sitten valitsit juuri caliberin?

    • Omistaja.

      Tein ostä päätöksen netissä olevien juttujen perusteella. Tilasin auton näkemättä sitä koskaan livenä!! Enkä ole katunut sitä yhtään! Kilometreä on jo takana 3200!! Olin oman kaupungin toinen joka sai uutunden käsiinsä....... Eka sai tunnin aikaisemmin =)

    • Dodge-man

      Tilasin auton Porista 26.6. Myyjä lupasi auton vielä ennen syksyä. Malli on 2.0 SXT CVT.

      Nyt tilaavilla saattaa tulla eteen jonkin verran odotusaikaa. Belvederen tehdas USAssa tekee kaikki Caliberit ja siellä ovat ongelmia aiheuttaneet ruotsalaisen ABB:n robotit.

      Lisää tietoa ja ajokokemuksia yms. löytyy osoitteesta www.caliberforums.com.

      • Joku

        Tilasin ihan saman auton Porvoosta ja vielä samana päivänä. Tulee kuulemma syys-lokakuussa.


      • Joku

        Onko tullut jo. Meikäläiselle ei.


    • sxt

      juu, tilattu on koeajossa tuntui dieseli tosi hyvältä ja hinta kohdallaan, vaihdetaan mielipiteitä , kun saadaan auto toimitukseen!

    • Neon80

      Tilasin autoni viikko ennen juhannusta (La) ja sain autoni viikko jälkeen juhannuksen perjantaina.

      • Dodge-man

        Sait ilmeisesti omasi Suomeen tulleesta ensimmäisestä erästä :)


      • Neon80
        Dodge-man kirjoitti:

        Sait ilmeisesti omasi Suomeen tulleesta ensimmäisestä erästä :)

        Joo niin sain ensimmäisestä erästä. Auto oli Hangossa jo silloin kun tein kaupat. Ilmeisesti jos olisn odottanut viisminsaa pidempään en olisi saannut sitä. Tosin tuo voi olla vain myyjän puheita.

        En kyllä ole vaihtamassa ihan heti pois, on sen verta hyvän tuntunen. :D


    • caliberilla

      No niin, kuukausi ajettu Caliberilla ja ihan olen tykännyt. Mulla on 1.8 manuaali, ja kaikkeen on pikkuhiljaa tottunut; Pieneen takakonttiin, (no en mä sitä pakettiautoksi ostanutkaan) vaihteisiin, kytkimeen.. Jne. No, täytyy myöntää, että onhan se erilainen kuin aikaisempi kulkupelini, mutta ajokokemuksen kartuttua on Dodgen ominaisuuksiin tottunut. Kulutus on ollut mulle ihmetyksen aihe, maantieajossa ajotietokone näytti alimmillaan 6.8!
      En vaihtaisi pois, on se niin mukava. Kannatti ostaa, toivon vaan, että olisi pidemmällä tähtäyksellä kestävä ja ettei olisi ruosteongelmia.. Aika näyttää.

      Siinä on ison auton tuntua, ja korkeus tuo turvallisuuden tunnetta.

      • ---

        Onks sulla sxt malli? Mulle pitäs tulla ens viikolla 1.8 caliber sxt. Onks se 1.8 miten vääntävä? 150 ja risat hevoset pitäs riittää mut minkälainen ohituskiihtyvyys siinä on? Itelläni pisti korvaan renkaista tuleva humina asfaltilla. Soralla kivien ropina koteloihin kuulu aikalailla sisälle. Mut sitähän pystyy vähän vaimentamaan sinne koteloihin ruiskutettavalla "noise killer" massalla.


      • caliberilla
        --- kirjoitti:

        Onks sulla sxt malli? Mulle pitäs tulla ens viikolla 1.8 caliber sxt. Onks se 1.8 miten vääntävä? 150 ja risat hevoset pitäs riittää mut minkälainen ohituskiihtyvyys siinä on? Itelläni pisti korvaan renkaista tuleva humina asfaltilla. Soralla kivien ropina koteloihin kuulu aikalailla sisälle. Mut sitähän pystyy vähän vaimentamaan sinne koteloihin ruiskutettavalla "noise killer" massalla.

        Ei oo sxt malli. On ihan tarpeeks vääntävä kun en mitään hirveetä voimapesäkettä ees halunnut. Kun heittää ohittaessa kolmoselle niin se sujahtaa ihan kivasti ohi, eikä jää miettimään yhtään. Sitä vaan pitää opetella ajaan, on se niin erilainen loppujen lopuks kun nää eurooppalaiset..
        Onhan siinä motarilla rengasmelua mutta poppivehkeet vaan soimaan kovemmalle..:) Kaupunkiajossa rengasmelua ei ole mitenkään enempää kuin muissakaan.. Ajattelin kans jossainvaiheessa massailla.


      • tsss
        caliberilla kirjoitti:

        Ei oo sxt malli. On ihan tarpeeks vääntävä kun en mitään hirveetä voimapesäkettä ees halunnut. Kun heittää ohittaessa kolmoselle niin se sujahtaa ihan kivasti ohi, eikä jää miettimään yhtään. Sitä vaan pitää opetella ajaan, on se niin erilainen loppujen lopuks kun nää eurooppalaiset..
        Onhan siinä motarilla rengasmelua mutta poppivehkeet vaan soimaan kovemmalle..:) Kaupunkiajossa rengasmelua ei ole mitenkään enempää kuin muissakaan.. Ajattelin kans jossainvaiheessa massailla.

        Itse tilasin orange värisen sxt mallin 1.8 koneella saapuu syys-lokakuun vaihtees.


      • Dodge-man
        tsss kirjoitti:

        Itse tilasin orange värisen sxt mallin 1.8 koneella saapuu syys-lokakuun vaihtees.

        Minulle on tulossa elo-syyskuussa 2.0 CVT SXT. Mitä se mainitsemanne massa on, kuka niitä laittaa ja mikä on hintaluokka?


      • ---
        Dodge-man kirjoitti:

        Minulle on tulossa elo-syyskuussa 2.0 CVT SXT. Mitä se mainitsemanne massa on, kuka niitä laittaa ja mikä on hintaluokka?

        Ei oo vielä omakohtasta kokemusta ko. massasta.Käsittääkseni se on alustamassan tyyppistä ainetta mut paljon kalliimpaa. Mutta googlaa otsikko ni löytyy paljon tietoo. Toisaalta autokauppias sano tänään, et Caliberin jenkkirenkaat on suunniteltu paljon suuremmille nopeuksille, jonka takia renkaat humisee suuremmilla nopeuksilla. Suomirenkaat on kuulemma hiljasemmat.


    • SXT Diesel

      Pitäisi saapua marraskuussa.

    • tsigutsigu

      Minä sain oman SXT / CRD:ni 20.7 ja olen HELVETIN tyytyväinen,
      15 vuoden euro ja japsi kokeilujen jälkeen päätinkin ottaa käyttöautoksi myös jenkin....75000km vuosi tahkoamisella.
      Harmi kun dieseliin ei automaattia saanut!

      Toki tässäkin jotai huomautettavaa on, enpä ole vielä täydellistä autoa omistanut....varmaan omaa köyhyyttäni =)
      Muut saavat haukkua ja ola mitä mieltä tahansa....omaani vaikuttaa vain omat kokemukseni!!!

      jepjep

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe