Älkää nolatko

Suomen Keskustan Haapaveden kunnallisjärjestön nokkamiehiä/naisia,sillä heidän herkkä nahka saattaa
kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Tämä ei ole mitään irvailua keskustalaisuuden kustannuksella.
221859
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

ja lopettasit tuon ilimanaikuisen paskan jauhamisen näillä pakstoilla.

Äänestä
  • Aloittaja

katsot irvailuksi tuo minun aloituksen?
    Aloitushan on kirjoitettu puhtaalla omalla tunnolla
    ja kaikella kunnioituksella keskustalaisia kohtaan,
    mutta teitä näkyy olevan moneen junaan ja joku on jäänyt vielä asemallekkin.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kerennyt edes sinne asemalle.

Äänestä

Minä onneton kepulesta en tiiä mite siihe junnaa noustaha ja oon täällä asemalla ootellu jo jonkise aikaa, jos vaikka sen älyäisin, tai jos vaikka joku kommari tulis opettamaha.

Äänestä

• Aloittaja

et ole kirjoitti:

kerennyt edes sinne asemalle.

näyttää sinunkin kohdalla,että olet pudonnut junasta.

Äänestä

• Aloittaja

käymähän kirjoitti:

Minä onneton kepulesta en tiiä mite siihe junnaa noustaha ja oon täällä asemalla ootellu jo jonkise aikaa, jos vaikka sen älyäisin, tai jos vaikka joku kommari tulis opettamaha.

siihen tämän Vasen-Eskon antamat neuvot?

Äänestä

siihen tämän Vasen-Eskon antamat neuvot?

Tulisipa tänne asemalle joutuin joku osaisi
    naputella vasen Eskon nummeron.

Äänestä

• neuvomisesta kirjoitti:

Tulisipa tänne asemalle joutuin joku osaisi
    naputella vasen Eskon nummeron.

Tänne aseman tuntumaa.Nyt tuo lapsi ei suostu ennää näitä viestejä sanelujeni mukkaa näpyttelemää, sano et nyt on viimenen viesti, kun täytyy kiiruhtaa junnaa.

Äänestä

• Aloittaja

joku nopiasti kirjoitti:

Tänne aseman tuntumaa.Nyt tuo lapsi ei suostu ennää näitä viestejä sanelujeni mukkaa näpyttelemää, sano et nyt on viimenen viesti, kun täytyy kiiruhtaa junnaa.

Kepu-Eskosta ei taida olla mitään apua sinun ongelmaan?

Äänestä

Kepu-Eskosta ei taida olla mitään apua sinun ongelmaan?

Uusi innokas naputtelija löyty heti ja sanelu jatkuu.Vasen-Esko on varattu, tai nummero ainaki.
    Suasittu taitaa miäs olla.

Äänestä

• Aloittaja

lannistaa kirjoitti:

Uusi innokas naputtelija löyty heti ja sanelu jatkuu.Vasen-Esko on varattu, tai nummero ainaki.
    Suasittu taitaa miäs olla.

soittaa minullekin joskus.

Äänestä

soittaa minullekin joskus.

Minäkin tässä ootellessa sain apurina naputtelemaa Aki Kaurismäen nummeron, jos vaikka innostuis meitä kuvaamaa,Varattu on senkin nummero.Suasittuja suasittuja.

Äänestä

• Aloittaja

onnessas kirjoitti:

Minäkin tässä ootellessa sain apurina naputtelemaa Aki Kaurismäen nummeron, jos vaikka innostuis meitä kuvaamaa,Varattu on senkin nummero.Suasittuja suasittuja.

Aki vastasi?

Äänestä

kuulluu kunnia. huuteli kepuli kansankusettajankavulla. nimmee en viihti kerttoo.

Äänestä

• heko heko kirjoitti:

kuulluu kunnia. huuteli kepuli kansankusettajankavulla. nimmee en viihti kerttoo.

kommunistin paska!

Äänestä

• heko heko kirjoitti:

olet se Höpsänkatulainen.

Äänestä

• Aloittaja

varass kirjoitti:

kommunistin paska!

haittaa kun ei ole kyseessä rekattu nikki,vaan tuollainen villi jonka saa ottaa kuka tahansa käyttöön.

Äänestä

• varass kirjoitti:

kommunistin paska!

kaikki, sunkin vekotin.
    jos toimmmii, voit lainata.

Äänestä

Kiitos Jussi kun suojelet. En muistanut että Kirkkojärvessä liikutaan vaarallisilla vesillä.Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille herkkänahkasille johtajillemme.

Äänestä
  • NIH terv:kepulesta, sukuineen

Äänestä

koillisessa päin on vähän samat tunnelmat.. pintaliitoista sakkia.

Äänestä
  • Aloittaja

haapavetinen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Suomen Keskustan Haapaveden kunnallisjärjestön nokkamiehiä/naisia,sillä heidän herkkä nahka saattaa
kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Tämä ei ole mitään irvailua keskustalaisuuden kustannuksella.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu