Suomen Keskustan Haapaveden kunnallisjärjestön nokkamiehiä/naisia,sillä heidän herkkä nahka saattaa
kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Tämä ei ole mitään irvailua keskustalaisuuden kustannuksella.
kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Tämä ei ole mitään irvailua keskustalaisuuden kustannuksella.
Vastaukset 22
Vanhimmat
ja lopettasit tuon ilimanaikuisen paskan jauhamisen näillä pakstoilla.
katsot irvailuksi tuo minun aloituksen?
Aloitushan on kirjoitettu puhtaalla omalla tunnolla
ja kaikella kunnioituksella keskustalaisia kohtaan,
mutta teitä näkyy olevan moneen junaan ja joku on jäänyt vielä asemallekkin.
kerennyt edes sinne asemalle.
Minä onneton kepulesta en tiiä mite siihe junnaa noustaha ja oon täällä asemalla ootellu jo jonkise aikaa, jos vaikka sen älyäisin, tai jos vaikka joku kommari tulis opettamaha.
näyttää sinunkin kohdalla,että olet pudonnut junasta.
siihen tämän Vasen-Eskon antamat neuvot?
Tulisipa tänne asemalle joutuin joku osaisi
naputella vasen Eskon nummeron.
Tänne aseman tuntumaa.Nyt tuo lapsi ei suostu ennää näitä viestejä sanelujeni mukkaa näpyttelemää, sano et nyt on viimenen viesti, kun täytyy kiiruhtaa junnaa.
Kepu-Eskosta ei taida olla mitään apua sinun ongelmaan?
Uusi innokas naputtelija löyty heti ja sanelu jatkuu.Vasen-Esko on varattu, tai nummero ainaki.
Suasittu taitaa miäs olla.
soittaa minullekin joskus.
Minäkin tässä ootellessa sain apurina naputtelemaa Aki Kaurismäen nummeron, jos vaikka innostuis meitä kuvaamaa,Varattu on senkin nummero.Suasittuja suasittuja.
Aki vastasi?
kuulluu kunnia. huuteli kepuli kansankusettajankavulla. nimmee en viihti kerttoo.
kommunistin paska!
olet se Höpsänkatulainen.
haittaa kun ei ole kyseessä rekattu nikki,vaan tuollainen villi jonka saa ottaa kuka tahansa käyttöön.
kaikki, sunkin vekotin.
jos toimmmii, voit lainata.
Kiitos Jussi kun suojelet. En muistanut että Kirkkojärvessä liikutaan vaarallisilla vesillä.Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille herkkänahkasille johtajillemme.
NIH terv:kepulesta, sukuineen
koillisessa päin on vähän samat tunnelmat.. pintaliitoista sakkia.
haapavetinen.