Osaatko perille ?!!!

samoilija

Oletko hyvä suunnistamaan vai löydätkö pienin ohjein perille?
Minä sain selvät ohjeet, kun näen viisihenkisen perheen pyykit narulla...olen perillä.
Vaan kuinkas kävikään... hajaseudulle päästyäni ja pyykit nähtyäni päädyin motellin pihaan kysymään lisäohjeita, ettäs näinkin voi käydä.

Kahvit sain sentään motellilla vaivannäöstä ja turhasta ajamisesta. Ja eikun 40 kilsaa takasin ja pari paitaa narulla roikkumassa.;)

7

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikakakkonen

Olen uskomattoman kehno löytämään perille ja joudun opettelemaan samoja reittejä pitkään.Moisen ominaisuuden ainoa hyöty on se, että löydän eksyessäni uusia asioista ja törmään joskus mukaviin tilanteisiin joutuessani kysymään oikeaa tietä. JOstakin syystä minulta kuitenkin kysytään tosi useasti ohjeita päästä jonnekin ja mietin eikö meikäläisen umpitoljous loista jo kilometrien päähän.Siis pahimmassa väenpaljoudessakin joku tarttuu juuri minua hihasta" anteeksi, mutta voitko sanoa missä on..." Toki koetan auttaa edes oikeaan suuntaan ja jos kysyjä kertoo mitä kohteessa pystyn paremmin kertomaan mihin suuntaan pitää mennä.

Mutta se, että jos saisin maamerkiksi narulla kuivuvat pyykit veisi se minut ihan taatusti huitsin nevadaan pippurimaahan.Näillä ilmoilla pyykkejä hulmuaa joka narulla jos jonkinlaista.

• Kävelen virastossa/sairaalassa tms... käytävää pitkin ja menen huoneeseen X - poistuessani huoneesta lähden aina väärään suuntaan.

Viimeksi eksyin n.300 m:n päästä kotoani, uudella kävelytien pätkällä. Isäntä käveli vieressä ja nauroi pari minuuttia itsekseen ennen kuin osoitti oikean suunnan. (Minä tohkeissani luulin tuntevani reitin, kun asun taas lapsuuteni maisemissa).

Vähän itsekehua loppuun: osaan arvioida ajan kulun (ilman kelloa) yllättävän hyvin, joten myöhästely ei ole paheeni.

• niisku-myy46

suuntavaistoa... Varsinkaan metsässä. Tai oikeastaan muutenkaan.

• tomppa.

Jos väitän miehillä olevan paremman suuntavaiston kuin naisilla.

• niisku-myy46
        tomppa. kirjoitti:

Jos väitän miehillä olevan paremman suuntavaiston kuin naisilla.

juuri näin juttu menee :D

• Olen lahjakas eksymään, iso kauppakeskus riittää siihen oikein hyvin ;)

• niisku-myy46

Konstikos tuo :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11906
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      360
      7999
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3253
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2278
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2239
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      56
      1116
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe