Olen käynyt lääkärissäkin kertomassa psykiatriselle sairaanhoitajalle miltä tuntuu kun tekee mieli tappaa ja itkettää kun joku jätkä sai 7 oikein. Tuntuu niin helvetin PAHALTA, että pahaa itkua pääsee silmäkulmista. Niin katkera on olla kun perkeeeeeeleeeeeee nyt wsaa riittttäää jo perkele!
Hermoille se käy kun nyt on sillä millä hevostella, onko tietoa kuka se on nimeltään?
Helsinkiläinen 7 oikein voittanut
kuin puukko olisi sisälläni
4
1291
Vastaukset
- sullakin
neuroosit!;) Vain veikkaamalla voi voittaa.
- hankkiutua
sen kaveriksi vai :)
- MINUT VOIMAAN
PAHOIN
YRJÖÄN KUPONGEILLENNE
MAAILMASSA ON MONTA LASTA JOIDEN ELÄMÄ OLISI TURVATTU NOILLA RAHOILLA.
NO MITÄ SIINÄ ÄIJÄ LÄHTEE VARMASTI OSTAMAAN NE SAATANAN FERRARIT JA CADILLACIT.
TOIVOTTAVASTI AJATTELEE NIITÄ LAPSIA! - minä-
Mene lääkäriin ja pyydä päästä pyöreesen pehmustettuun koppiin pakkopaidassa. Sinne taidat kuulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030