kertokaas

toivoton

miten priman verkossa voi pärjätä? nyt rupee nimittäin nuppi tutisemaan näistä persuksiin vedoista. puoli vuotta on menny kun viimeks on päässy kunnolla rahoile eikä tunnu olevan toivoa enää päästä kun saa takkiin joltain helppoheikeiltä koko ajan.
sen mä olen jo tajunnut että jokaisella on oma vuoro voittaa..oli kädessä mitä hyvänsä..AA hajoo käsiin kun lyö shipsulat keskelle pre-floppiin ja joku runner runner yrittäjä vetää värit ja suorat siihen jollain kakkos kolmosilla...tuntuu että jengi luottaa onneen niin paljon että oikea pokerin peluu tulee sijalla 2.

35

5960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artj

      Todennäkösesti oma peli on huomaamatta hajonnu kaikkien ohivetojen seurauksena. Pidä pitkä tauko ja jatka sitte vasta.
      Jos on käsiä ylhäällä, kato niitä tauon jälkeen, niin huomaat kuinka huonosti tulikin epätoivosena pelattua.

      • toivoton

        just tuli takkiin värisuoran kanssa..ei voi olla enää pelityylistä kyse. aj herttaa oli kädes ja kundi haki riveristä itelleen sen korkeamman...2-6 värisuoran...no näitä sattuu, mut turnauksessa meni aa, viiskerta ak, ja kaikki muut syteen. ja siinä sivussa chattinkin suljettiin :)
        nyt on pakko sanoa että tää syö naista jo ja ei voi enää olla pelityylistä kiinni.
        mä olen priman osalta nyt tullut tieni päähän...nyt riitti yksinkertasesti.


      • taitaa olla
        toivoton kirjoitti:

        just tuli takkiin värisuoran kanssa..ei voi olla enää pelityylistä kyse. aj herttaa oli kädes ja kundi haki riveristä itelleen sen korkeamman...2-6 värisuoran...no näitä sattuu, mut turnauksessa meni aa, viiskerta ak, ja kaikki muut syteen. ja siinä sivussa chattinkin suljettiin :)
        nyt on pakko sanoa että tää syö naista jo ja ei voi enää olla pelityylistä kiinni.
        mä olen priman osalta nyt tullut tieni päähän...nyt riitti yksinkertasesti.

        Maailman kovin taso. Vaihda tauon jälkeen huonetta pienempään.


      • toivoton
        taitaa olla kirjoitti:

        Maailman kovin taso. Vaihda tauon jälkeen huonetta pienempään.

        mistä helkutista sä tollasta oot kuullu?
        hah...kovin taso...voisin sano nyt saman kuin chantiin: kiss my ass kaveri..
        paikka on täynnä fisuja jotka saa ne runner runner voitot...
        tosin jos mä olen ymmätäynyt sen tasona että pelataan parhailla kortella ja korotellaan sen mukaisesti..eikä vedet koko stackiä pöytään 23 ja toivotaan et onni käy. tuo ei ole tasokasta peliä vaan tietämättömän pelaamista.
        no joo..kait siitä joku hyöty on et koko peli kassa vedetään pöytään kun priman ohjelmistossa on semmonen sensori et sellaset ei häviä..paha vaan et jenkit tietää sen ja naureskeleevat sillä... moni ässä pari sen takia hävinny paskoille koreille.
        joten se siitä aidosta taito pokerista ja toivotaantoivotaan heput kehiin.

        kokeilin tuota holtitonta peliä yhes turnauksessa..ja hitto se toimi..tosin chatti kävi kuuma ku ohi vedot oli julmia..mut loppu hyvin lyhyt...viimenen peli ennen taukoa..mulla kympit ja toisella kk..hounostihan siinä kävi..oikeutetusti tosin, mut mitä tästä opimme...sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää :)


      • artj
        toivoton kirjoitti:

        mistä helkutista sä tollasta oot kuullu?
        hah...kovin taso...voisin sano nyt saman kuin chantiin: kiss my ass kaveri..
        paikka on täynnä fisuja jotka saa ne runner runner voitot...
        tosin jos mä olen ymmätäynyt sen tasona että pelataan parhailla kortella ja korotellaan sen mukaisesti..eikä vedet koko stackiä pöytään 23 ja toivotaan et onni käy. tuo ei ole tasokasta peliä vaan tietämättömän pelaamista.
        no joo..kait siitä joku hyöty on et koko peli kassa vedetään pöytään kun priman ohjelmistossa on semmonen sensori et sellaset ei häviä..paha vaan et jenkit tietää sen ja naureskeleevat sillä... moni ässä pari sen takia hävinny paskoille koreille.
        joten se siitä aidosta taito pokerista ja toivotaantoivotaan heput kehiin.

        kokeilin tuota holtitonta peliä yhes turnauksessa..ja hitto se toimi..tosin chatti kävi kuuma ku ohi vedot oli julmia..mut loppu hyvin lyhyt...viimenen peli ennen taukoa..mulla kympit ja toisella kk..hounostihan siinä kävi..oikeutetusti tosin, mut mitä tästä opimme...sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää :)

        "kun priman ohjelmistossa on semmonen sensori et sellaset ei häviä..paha vaan et jenkit tietää sen ja naureskeleevat sillä... "

        Ai sä ootki näitä...
        Turhaa sit yrittää selittää mitään. Selitä tolla vaan itelles, että oot muka hyvä pelaaja ja ohjelmiston sensorit on sua vastaan... Hyvä tulee.


      • toivoton
        artj kirjoitti:

        "kun priman ohjelmistossa on semmonen sensori et sellaset ei häviä..paha vaan et jenkit tietää sen ja naureskeleevat sillä... "

        Ai sä ootki näitä...
        Turhaa sit yrittää selittää mitään. Selitä tolla vaan itelles, että oot muka hyvä pelaaja ja ohjelmiston sensorit on sua vastaan... Hyvä tulee.

        mä missään vaiheessa ole mennyt sanomaan että olisin hyvä pelaaja, mutta kyllä mä hyvän käden osaan pelata, mutta kun se ei nyt riitä, ainakan primalla. eihänt uo nyt ole mikään uusi juttu et all in siihen paikkaan kun tiedät olevas häviöllä ja toisella setti kehis, kyl se voitto sieltä tulee...en todellakaan ole ainut joka on tämän huomannut.

        musta hauska kirpaseva häviö jenkille tuli joku aika sitten..
        mulla AA ja tein sen verran kovan reissun et aattelin kaikkien foldaavan, mut ei...jenkki veti all in ja mä aatelin et hölmö ja maksoin....noh, flopin jälkeen aattelin et jes..tää on mun...k ja pikku kortteja...noh, siitä sit turni ja riveri...loppu tulos oli että mä sen hävisin...kundi oli laittanu koko rahavarastonsa K7 varaan ja keräs sille 7 suoran. nauro vielä päälle mun huonoa korttia.
        nyt jos joku sanoo että ei all in AA:lla..niin sopii sitten kertoa fiksumpana miten sen pelaa?


      • artj
        toivoton kirjoitti:

        mä missään vaiheessa ole mennyt sanomaan että olisin hyvä pelaaja, mutta kyllä mä hyvän käden osaan pelata, mutta kun se ei nyt riitä, ainakan primalla. eihänt uo nyt ole mikään uusi juttu et all in siihen paikkaan kun tiedät olevas häviöllä ja toisella setti kehis, kyl se voitto sieltä tulee...en todellakaan ole ainut joka on tämän huomannut.

        musta hauska kirpaseva häviö jenkille tuli joku aika sitten..
        mulla AA ja tein sen verran kovan reissun et aattelin kaikkien foldaavan, mut ei...jenkki veti all in ja mä aatelin et hölmö ja maksoin....noh, flopin jälkeen aattelin et jes..tää on mun...k ja pikku kortteja...noh, siitä sit turni ja riveri...loppu tulos oli että mä sen hävisin...kundi oli laittanu koko rahavarastonsa K7 varaan ja keräs sille 7 suoran. nauro vielä päälle mun huonoa korttia.
        nyt jos joku sanoo että ei all in AA:lla..niin sopii sitten kertoa fiksumpana miten sen pelaa?

        " all in siihen paikkaan kun tiedät olevas häviöllä ja toisella setti kehis, kyl se voitto sieltä tulee...en todellakaan ole ainut joka on tämän huomannut."

        Jos todella uskot tähän, kannattaa lopettaa pokeri siihen paikkaan. Ei tuu pelistä mitään jos koko ajan miettii vaan noita salaliittoteorioita ja pidemmän päälle häviää kaiken joka tapauksessa. Tästä on jauhettu jo niin monta kertaa niin monessa paikassa, etten rupee edes perustelemaan näitä teorioita vastaan. Ihmiset uskoo niihin kuitenkin.

        Ja totta kai AA:lla all in jos pääsee. Jos saisit jostain listan, montako kertaa oot voittanu AA:lla ja monta kertaa hävinnyt, ois tulos varmasti erilainen mitä luulet. Salaliittoteorioihin uskovilla ihmisillä vaan tuntuu olevan joku tarve muistaa vaan ne kerrat mitkä hävis, että saa sitte tukea niille teorioilleen. Ja chatissahan tästä pitää jauhaa totta kai, että kaikki muutkin rupeis uskomaan ja voitais jauhaa kaikki yhdessä!! Niin se on paljon hauskempaa.


      • toivoton
        artj kirjoitti:

        " all in siihen paikkaan kun tiedät olevas häviöllä ja toisella setti kehis, kyl se voitto sieltä tulee...en todellakaan ole ainut joka on tämän huomannut."

        Jos todella uskot tähän, kannattaa lopettaa pokeri siihen paikkaan. Ei tuu pelistä mitään jos koko ajan miettii vaan noita salaliittoteorioita ja pidemmän päälle häviää kaiken joka tapauksessa. Tästä on jauhettu jo niin monta kertaa niin monessa paikassa, etten rupee edes perustelemaan näitä teorioita vastaan. Ihmiset uskoo niihin kuitenkin.

        Ja totta kai AA:lla all in jos pääsee. Jos saisit jostain listan, montako kertaa oot voittanu AA:lla ja monta kertaa hävinnyt, ois tulos varmasti erilainen mitä luulet. Salaliittoteorioihin uskovilla ihmisillä vaan tuntuu olevan joku tarve muistaa vaan ne kerrat mitkä hävis, että saa sitte tukea niille teorioilleen. Ja chatissahan tästä pitää jauhaa totta kai, että kaikki muutkin rupeis uskomaan ja voitais jauhaa kaikki yhdessä!! Niin se on paljon hauskempaa.

        väärässä tai en niin pitää kuitenkin muistaa se että nettipokerissa pelataan multimoljoona firmaa vastaan jossa kuitenkin pelaajat on pikku nappuloita.
        ite ole nähny viisi yli 1000$ voittajaa jotka ensikertalaisina osallistuu turnaukseen ja pelin loputtua tunnustaavat että ikinä ennen ei ole pokeria pelannu..alottelijan tuuria vai firman taktiikka saada pelaajia koukkuun..ja kannkkulan kaivoo menee tässä sekin teoria että pokeri olis jollainlailla taito peli..ei ainakaan netti.
        Live pokeri voi olla asia aivan toinen, siihen mä en puutu, en ole nimittäin koskaan sitä pelannut.

        tottakait AA on ollut myös voitollinen...olishan se jo kumma jos sillä aina häviäis...ja tällä hetkellä aika tasan menee voitot ja häviöt mulla sen kanssa. mut kaikista eniten voitolla on kympit...pelattavissa helpommin kun AA ja helpompi foldata kun huomaa että homma luisuu käsistä. AA:n kanssa kun tulee sokeaksi hyvin helposti


      • artj
        toivoton kirjoitti:

        väärässä tai en niin pitää kuitenkin muistaa se että nettipokerissa pelataan multimoljoona firmaa vastaan jossa kuitenkin pelaajat on pikku nappuloita.
        ite ole nähny viisi yli 1000$ voittajaa jotka ensikertalaisina osallistuu turnaukseen ja pelin loputtua tunnustaavat että ikinä ennen ei ole pokeria pelannu..alottelijan tuuria vai firman taktiikka saada pelaajia koukkuun..ja kannkkulan kaivoo menee tässä sekin teoria että pokeri olis jollainlailla taito peli..ei ainakaan netti.
        Live pokeri voi olla asia aivan toinen, siihen mä en puutu, en ole nimittäin koskaan sitä pelannut.

        tottakait AA on ollut myös voitollinen...olishan se jo kumma jos sillä aina häviäis...ja tällä hetkellä aika tasan menee voitot ja häviöt mulla sen kanssa. mut kaikista eniten voitolla on kympit...pelattavissa helpommin kun AA ja helpompi foldata kun huomaa että homma luisuu käsistä. AA:n kanssa kun tulee sokeaksi hyvin helposti

        Jos pokeri ei oo taitopeli, niin mitä varten mä oon voittanu siinä tasasesti jo yli 2 vuotta ilman yhtään tappiokuukautta? Aloittelijan tuuria, vai onko ne isot pojat siellä satunnaisgeneraattoria säätäessään päättäny, että just tolle jätkälle jaetaan loputtomasti hyviä kortteja?


      • toivoton
        artj kirjoitti:

        Jos pokeri ei oo taitopeli, niin mitä varten mä oon voittanu siinä tasasesti jo yli 2 vuotta ilman yhtään tappiokuukautta? Aloittelijan tuuria, vai onko ne isot pojat siellä satunnaisgeneraattoria säätäessään päättäny, että just tolle jätkälle jaetaan loputtomasti hyviä kortteja?

        harvinaisuus olet jos et ole kokenu tappioputkea...joten siitä uskonkin että on paska puhetta. varsinkin jos primalla pelaat. tai sitten olet itse se fisu ja urpo joka pelaa "tuntuu siltä" tavalla.

        kerroppa mulle kuinka todennäköistä on saada väri varsinkin kun tarvitaan neljä oikeaa korttia ja vain kaksi on flopissa...ja aina oli kyseessä taistelu pari hyvät kortit ja keskiverto palikat...
        näissä ohi vedoissa prima on loistava, ja sotii pokerin oddseja vastaan lujaa. ei se mitään että niitä sillon tällön tulee, mutta kun jatkuvalla syötöllä, se jo itsessään saa ajatukset fixattuun kortti pakkaan.


      • artj
        toivoton kirjoitti:

        harvinaisuus olet jos et ole kokenu tappioputkea...joten siitä uskonkin että on paska puhetta. varsinkin jos primalla pelaat. tai sitten olet itse se fisu ja urpo joka pelaa "tuntuu siltä" tavalla.

        kerroppa mulle kuinka todennäköistä on saada väri varsinkin kun tarvitaan neljä oikeaa korttia ja vain kaksi on flopissa...ja aina oli kyseessä taistelu pari hyvät kortit ja keskiverto palikat...
        näissä ohi vedoissa prima on loistava, ja sotii pokerin oddseja vastaan lujaa. ei se mitään että niitä sillon tällön tulee, mutta kun jatkuvalla syötöllä, se jo itsessään saa ajatukset fixattuun kortti pakkaan.

        Joo mä oon se fisu ja urpo.


      • Cooley
        toivoton kirjoitti:

        just tuli takkiin värisuoran kanssa..ei voi olla enää pelityylistä kyse. aj herttaa oli kädes ja kundi haki riveristä itelleen sen korkeamman...2-6 värisuoran...no näitä sattuu, mut turnauksessa meni aa, viiskerta ak, ja kaikki muut syteen. ja siinä sivussa chattinkin suljettiin :)
        nyt on pakko sanoa että tää syö naista jo ja ei voi enää olla pelityylistä kiinni.
        mä olen priman osalta nyt tullut tieni päähän...nyt riitti yksinkertasesti.

        Ihme vinetystä, kun pelikäyttäytymisen ongelmat paistaa tänne saakka. :D Jos sulla on AJ herttaa kädessä ja pöydässä 4 korttia herttaa 2345, niin onhan siinä nyt ihan selvä riski, että joku vetää sillä kutosella ohi. JA preflop all in on yksinkertaisesti tyhmää paljon useammin, kuin viisasta. Oli AA, AK, KK, QQ tai mikä tahansa huippukäsi, niin ne pitää myös olla valmis kippaamaan, jos näyttää siltä, että joku on vetänyt kolmoset flopista. Ihan turhaa syyttää softaa, jos itse pelaa tyhmästi.

        Sitäpaitsi tuo chatin sulkeminen jo sinällään kertoo kaiken pelityylisi ongelmista. :D


      • Cooley
        toivoton kirjoitti:

        väärässä tai en niin pitää kuitenkin muistaa se että nettipokerissa pelataan multimoljoona firmaa vastaan jossa kuitenkin pelaajat on pikku nappuloita.
        ite ole nähny viisi yli 1000$ voittajaa jotka ensikertalaisina osallistuu turnaukseen ja pelin loputtua tunnustaavat että ikinä ennen ei ole pokeria pelannu..alottelijan tuuria vai firman taktiikka saada pelaajia koukkuun..ja kannkkulan kaivoo menee tässä sekin teoria että pokeri olis jollainlailla taito peli..ei ainakaan netti.
        Live pokeri voi olla asia aivan toinen, siihen mä en puutu, en ole nimittäin koskaan sitä pelannut.

        tottakait AA on ollut myös voitollinen...olishan se jo kumma jos sillä aina häviäis...ja tällä hetkellä aika tasan menee voitot ja häviöt mulla sen kanssa. mut kaikista eniten voitolla on kympit...pelattavissa helpommin kun AA ja helpompi foldata kun huomaa että homma luisuu käsistä. AA:n kanssa kun tulee sokeaksi hyvin helposti

        " väärässä tai en niin pitää kuitenkin muistaa se että nettipokerissa pelataan multimoljoona firmaa vastaan jossa kuitenkin pelaajat on pikku nappuloita."

        Mitähän sä ressukka kuvittelet, nettipokerissa pelataan toisia pelaajia vastaan. Firmat saa osuutensa rakeista ja turnausten rekisteröintimaksuista. Jos häviät, häviät toiselle pelaajalle. Tuskin yksikään lafka karkottaa tarkoituksella asiakkaita rigatulla softalla, kun omat tulot riippuu pelattujen käsien ja järjestettyjen turnausten määrästä.


      • Cooley
        toivoton kirjoitti:

        harvinaisuus olet jos et ole kokenu tappioputkea...joten siitä uskonkin että on paska puhetta. varsinkin jos primalla pelaat. tai sitten olet itse se fisu ja urpo joka pelaa "tuntuu siltä" tavalla.

        kerroppa mulle kuinka todennäköistä on saada väri varsinkin kun tarvitaan neljä oikeaa korttia ja vain kaksi on flopissa...ja aina oli kyseessä taistelu pari hyvät kortit ja keskiverto palikat...
        näissä ohi vedoissa prima on loistava, ja sotii pokerin oddseja vastaan lujaa. ei se mitään että niitä sillon tällön tulee, mutta kun jatkuvalla syötöllä, se jo itsessään saa ajatukset fixattuun kortti pakkaan.

        Miksi ihmeessä yksikään nettipokerin järjestäjä karkottaisi tarkoituksella asiakkaita fixatulla pakalla, kun heidän omat tulonsa riippuvat pelattujen käsien ja järjestettyjen turnausten määrästä? RAY:n Jokeripokerissa on fixattu pakka, kokeile sitä niin huomaat eron.


      • PokerStars on rigged
        Cooley kirjoitti:

        Miksi ihmeessä yksikään nettipokerin järjestäjä karkottaisi tarkoituksella asiakkaita fixatulla pakalla, kun heidän omat tulonsa riippuvat pelattujen käsien ja järjestettyjen turnausten määrästä? RAY:n Jokeripokerissa on fixattu pakka, kokeile sitä niin huomaat eron.

        "Miksi ihmeessä yksikään nettipokerin järjestäjä karkottaisi tarkoituksella asiakkaita fixatulla pakalla, kun heidän omat tulonsa riippuvat pelattujen käsien ja järjestettyjen turnausten määrästä?"

        kyllä pakkoja on fiksattu ja PALJON. Esim, uudet pelaajat saavat huomattavasti parempia kortteja kuin vanhat. Selvä juttu, näin saadaan uusi pelaaja koukkuu ja hänelle se hyvänolontunne, oon paras pelaaja, tää on helppoa... ja taas yksi koukussa paikkaan. Myös tappioputken jälkeen tulee huomattavasti parempia kortteja mitä satunnais-systeemin perusteella pitäisi tulla. Näin se vain on. Fiksattuja pakkoja netti täynnä


    • Veto

      Primalla tulee kyllä mukavasti ohivetoja , joten en pelaa siellä.

      • Pitää ehdottomasti paikkansa, johtuen ehkä siitä että fisujen osuus on prosentuaalisesti yksi suurimmista mitä löytyy.

        En normaalisti usko noihin salaliittoihin pokerisaiteilla, mutta muutama kokeilu sai kyllä epäilemään että onkohan tällä saitilla ihan puhtaat jauhot pussissa.

        ladbrokesilla edes aloittelijat ei pelaa joka kättä kuten tuolla.


      • toivoton
        kahlekuningas kirjoitti:

        Pitää ehdottomasti paikkansa, johtuen ehkä siitä että fisujen osuus on prosentuaalisesti yksi suurimmista mitä löytyy.

        En normaalisti usko noihin salaliittoihin pokerisaiteilla, mutta muutama kokeilu sai kyllä epäilemään että onkohan tällä saitilla ihan puhtaat jauhot pussissa.

        ladbrokesilla edes aloittelijat ei pelaa joka kättä kuten tuolla.

        niin että ohi ajot huonommilla korteilla on mainio kikka saada uusia pelaajia joilla ei ole kokemusta pokerista ennen. sehän on mainoskikka, ei muuta. paha vaan että siinä kärsii peli.


      • toivoton
        kahlekuningas kirjoitti:

        Pitää ehdottomasti paikkansa, johtuen ehkä siitä että fisujen osuus on prosentuaalisesti yksi suurimmista mitä löytyy.

        En normaalisti usko noihin salaliittoihin pokerisaiteilla, mutta muutama kokeilu sai kyllä epäilemään että onkohan tällä saitilla ihan puhtaat jauhot pussissa.

        ladbrokesilla edes aloittelijat ei pelaa joka kättä kuten tuolla.

        kattelin tuos yhtä finaly pöytää mis oli enää kaksi jälellä..toinen heistä oli suomalainen..suomalaisella oli yli 2 miljoonaa chipsulaa ja toinen sinnitteli 5 sadalla tuhannella...
        teki heppu sit niin käsittämättömän ohi vedon et meni kyl taasen maku koko hommasta..ei se mitään jos ei olis voittanu sitä peli, mut sen pelin takia pääsi taas juoneen kiinni.voitti pelin.

        floppi oli j 10 4
        kundi laittaa all in...75
        suomalaisella oli AA makso totta kait...
        mitäs muutakaan sieltä tulee kun 6 8

        se oli sit 700$ all in

        jos tää on pokeria parhaimmillaan niin mä luovutan...prima päätti pistää oddsit uusiksi.
        uskomatonta paskaa pakko kyl sanoa, mulle on turha enää kenenkään enää hokea mistään % tai todennäköisyyksistä..mitä paskempaa sen parempaa näköjään ja prima nauraa päälle.
        mä kysyin kerran priman hekilökunnalta et millä perusteella jakaa kortteja..tuumivat vaan että eihän se ole kiva jos parhaat aina voittaa..pitää antaa mahdollisuus kaikille. kertoo jo paljo.


      • Offsuit
        toivoton kirjoitti:

        kattelin tuos yhtä finaly pöytää mis oli enää kaksi jälellä..toinen heistä oli suomalainen..suomalaisella oli yli 2 miljoonaa chipsulaa ja toinen sinnitteli 5 sadalla tuhannella...
        teki heppu sit niin käsittämättömän ohi vedon et meni kyl taasen maku koko hommasta..ei se mitään jos ei olis voittanu sitä peli, mut sen pelin takia pääsi taas juoneen kiinni.voitti pelin.

        floppi oli j 10 4
        kundi laittaa all in...75
        suomalaisella oli AA makso totta kait...
        mitäs muutakaan sieltä tulee kun 6 8

        se oli sit 700$ all in

        jos tää on pokeria parhaimmillaan niin mä luovutan...prima päätti pistää oddsit uusiksi.
        uskomatonta paskaa pakko kyl sanoa, mulle on turha enää kenenkään enää hokea mistään % tai todennäköisyyksistä..mitä paskempaa sen parempaa näköjään ja prima nauraa päälle.
        mä kysyin kerran priman hekilökunnalta et millä perusteella jakaa kortteja..tuumivat vaan että eihän se ole kiva jos parhaat aina voittaa..pitää antaa mahdollisuus kaikille. kertoo jo paljo.

        Kannattaa siis odotella paskoja kortteja ja foldata AA suosiolla! :)


      • oikeen sitten
        kahlekuningas kirjoitti:

        Pitää ehdottomasti paikkansa, johtuen ehkä siitä että fisujen osuus on prosentuaalisesti yksi suurimmista mitä löytyy.

        En normaalisti usko noihin salaliittoihin pokerisaiteilla, mutta muutama kokeilu sai kyllä epäilemään että onkohan tällä saitilla ihan puhtaat jauhot pussissa.

        ladbrokesilla edes aloittelijat ei pelaa joka kättä kuten tuolla.

        tuola Primalla pelaatte?

        Itse oon pelannut muutman tuhat jakoa NL20 tasolla ja BB/100 on huikeat 24! Toki tuossa on hyvää tuuriakin mukana, mutta kyllä tuola sellaisia ihme kuupoja on pelaamassa että ei mitään rajaa! Esim. tuossa just: Potissa flopin jälkeen abuut $15. Itselle nasahtaa turnilla nutsi väri ja pöydäss ei mitään pareja. Isken loput rahani ($25) keskelle ja kolme, siis todellakin, KOLME! Einaria callaa! Tosin yhdellä tais olla vaan joku vitosen stäkki jäljellä, mutta muilla oli lähes kakskybää vielä jäljellä.


        Primalla pelaa semmosia Urpoja ettei mitään rajaa!


      • toivoton
        oikeen sitten kirjoitti:

        tuola Primalla pelaatte?

        Itse oon pelannut muutman tuhat jakoa NL20 tasolla ja BB/100 on huikeat 24! Toki tuossa on hyvää tuuriakin mukana, mutta kyllä tuola sellaisia ihme kuupoja on pelaamassa että ei mitään rajaa! Esim. tuossa just: Potissa flopin jälkeen abuut $15. Itselle nasahtaa turnilla nutsi väri ja pöydäss ei mitään pareja. Isken loput rahani ($25) keskelle ja kolme, siis todellakin, KOLME! Einaria callaa! Tosin yhdellä tais olla vaan joku vitosen stäkki jäljellä, mutta muilla oli lähes kakskybää vielä jäljellä.


        Primalla pelaa semmosia Urpoja ettei mitään rajaa!

        pelaan turnamentteja...jos menen rahapöytään niin sit se on NL 1$/2$ tai isompaa. alle dollarin pöydissä menee päreet kun jengi on niin hanakasti tungemassa rahnua pötyään millä tahansa. tosin nyt mä jätän nuo pöydät väliin vähäksi aikaa kun tuli turpiin värisuoralla.

        ootake muuten huomannu et ku AA on kädessä niin puolet flopeista on laatua 567..:)


      • toivoton
        Offsuit kirjoitti:

        Kannattaa siis odotella paskoja kortteja ja foldata AA suosiolla! :)

        on vanha AA:n tappaja.... varsinkin kun floppi on yleensä luokkaa 567..siihen sit sopivasti pikku kortteja ja suora on valmis :)


      • toivoton
        Offsuit kirjoitti:

        Kannattaa siis odotella paskoja kortteja ja foldata AA suosiolla! :)

        yks täänään..all in 92 ja mä maksan sen kjs:lla...saanahan mä sen k floppiin mut jäpikkä veti suoran sille 2 :)


      • freerolli
        toivoton kirjoitti:

        kattelin tuos yhtä finaly pöytää mis oli enää kaksi jälellä..toinen heistä oli suomalainen..suomalaisella oli yli 2 miljoonaa chipsulaa ja toinen sinnitteli 5 sadalla tuhannella...
        teki heppu sit niin käsittämättömän ohi vedon et meni kyl taasen maku koko hommasta..ei se mitään jos ei olis voittanu sitä peli, mut sen pelin takia pääsi taas juoneen kiinni.voitti pelin.

        floppi oli j 10 4
        kundi laittaa all in...75
        suomalaisella oli AA makso totta kait...
        mitäs muutakaan sieltä tulee kun 6 8

        se oli sit 700$ all in

        jos tää on pokeria parhaimmillaan niin mä luovutan...prima päätti pistää oddsit uusiksi.
        uskomatonta paskaa pakko kyl sanoa, mulle on turha enää kenenkään enää hokea mistään % tai todennäköisyyksistä..mitä paskempaa sen parempaa näköjään ja prima nauraa päälle.
        mä kysyin kerran priman hekilökunnalta et millä perusteella jakaa kortteja..tuumivat vaan että eihän se ole kiva jos parhaat aina voittaa..pitää antaa mahdollisuus kaikille. kertoo jo paljo.

        ...chippi määristä päätellen. Se että seurailet jotai freerollien finaalipöytiä kertoo jo paljo sinusta ja sun pokeri taidoistas...


      • oikeen sitten kirjoitti:

        tuola Primalla pelaatte?

        Itse oon pelannut muutman tuhat jakoa NL20 tasolla ja BB/100 on huikeat 24! Toki tuossa on hyvää tuuriakin mukana, mutta kyllä tuola sellaisia ihme kuupoja on pelaamassa että ei mitään rajaa! Esim. tuossa just: Potissa flopin jälkeen abuut $15. Itselle nasahtaa turnilla nutsi väri ja pöydäss ei mitään pareja. Isken loput rahani ($25) keskelle ja kolme, siis todellakin, KOLME! Einaria callaa! Tosin yhdellä tais olla vaan joku vitosen stäkki jäljellä, mutta muilla oli lähes kakskybää vielä jäljellä.


        Primalla pelaa semmosia Urpoja ettei mitään rajaa!

        Joskus opetellessa peliä pelailin pikkuhiluja menemään, pääsääntöisesti turnauksissa. Nykyisin siis ladbrokesin pelaaja, aloin kyllästymään kun esim. täyskädellä ei voittan edes joka toinen kerta, vaikka tunnollisesti tuli vedettyä pienillä betseillä uunot maksamaan.

        Mitä tulee KJ suittareihin, niin en kyllä itse maksaisi niillä all-in korotusta millään saitilla. Tuloksena on liian usein toiseksi paras käsi.


      • ihmetellä sitten täytyy
        kahlekuningas kirjoitti:

        Joskus opetellessa peliä pelailin pikkuhiluja menemään, pääsääntöisesti turnauksissa. Nykyisin siis ladbrokesin pelaaja, aloin kyllästymään kun esim. täyskädellä ei voittan edes joka toinen kerta, vaikka tunnollisesti tuli vedettyä pienillä betseillä uunot maksamaan.

        Mitä tulee KJ suittareihin, niin en kyllä itse maksaisi niillä all-in korotusta millään saitilla. Tuloksena on liian usein toiseksi paras käsi.

        Käytitkö mitään tilastointia, kuten Poker Office, kun pelasit Primalla? Mielenkiintoista tosiaan ois nähdä nuo kädet, jos täpö pettää yli puolet ajasta.

        "Mitä tulee KJ suittareihin, niin en kyllä itse maksaisi niillä all-in korotusta millään saitilla. Tuloksena on liian usein toiseksi paras käsi. "

        Niin mihin tämä nyt liittyy?


      • toivoton
        freerolli kirjoitti:

        ...chippi määristä päätellen. Se että seurailet jotai freerollien finaalipöytiä kertoo jo paljo sinusta ja sun pokeri taidoistas...

        väärin...

        ja korostus sanalle VISSIIN, mikä tarkoittanee että herra ei tiedä vaan arvelee...


      • toivoton
        kahlekuningas kirjoitti:

        Joskus opetellessa peliä pelailin pikkuhiluja menemään, pääsääntöisesti turnauksissa. Nykyisin siis ladbrokesin pelaaja, aloin kyllästymään kun esim. täyskädellä ei voittan edes joka toinen kerta, vaikka tunnollisesti tuli vedettyä pienillä betseillä uunot maksamaan.

        Mitä tulee KJ suittareihin, niin en kyllä itse maksaisi niillä all-in korotusta millään saitilla. Tuloksena on liian usein toiseksi paras käsi.

        BB tuo kj hyvä käsi ja ite korottettuna enne floppia sitä ei voi hyljätä kun joku päättääkin ottaa riskin 1300 chpsillä...no sillä kalasella kävi mäihiä..niitä sattuu primalla ja paljo.
        tänään oli vihdoin ja viimein hyvä päivä..
        tullu netottua paris tunnissa 400$..vaikka kylläkin harmittaa kk:lla 44 häviö..nooh, kaikkea ei voi saada :)


      • Pelkkä suun pieksäjä
        toivoton kirjoitti:

        väärin...

        ja korostus sanalle VISSIIN, mikä tarkoittanee että herra ei tiedä vaan arvelee...

        olet sinä.

        Jos haluat todistaa toisin kerrohan millä nikillä pelaat Primalla, niin voidaan ottaa vaikka Hedsuppia tai muuten vaan ihailla sun peliäs.


      • toivoton
        Pelkkä suun pieksäjä kirjoitti:

        olet sinä.

        Jos haluat todistaa toisin kerrohan millä nikillä pelaat Primalla, niin voidaan ottaa vaikka Hedsuppia tai muuten vaan ihailla sun peliäs.

        mun ei ole tarvinnu tässä elämässä todistella kenellekkään mitään enkä meinaa alottaa sitä nytkään..
        jos ite pelaat primalla niin luulis jo että tajut mistä pelistä puhun, mut taidat olla niitä heppuja joille pitää vääntää rauntalangasta asiat...enkä ole siihenkään vielä suostunu.

        suun pieksijä...parempi sekin kun paskanjauhaja...


      • kun et edes ymmärä mitä puhut
        toivoton kirjoitti:

        mun ei ole tarvinnu tässä elämässä todistella kenellekkään mitään enkä meinaa alottaa sitä nytkään..
        jos ite pelaat primalla niin luulis jo että tajut mistä pelistä puhun, mut taidat olla niitä heppuja joille pitää vääntää rauntalangasta asiat...enkä ole siihenkään vielä suostunu.

        suun pieksijä...parempi sekin kun paskanjauhaja...

        Justiinhan sinä koitat täälä palstalla anonyymisti todistella miten olet niin kovasti hyvä pelaaja ja muut pärjää vaan hirveellä tuurilla sua vastaan.

        Koitin vaan että voisitko jatkaa tuota todisteluaa vähän vähemän anonyymisti, mutta eipä näköjään onnistu. Sulle on vissiin tullut elämäs ensimäinen downswingi jossain mikrolimiitissä missä sitten pelaatkaan ja nyt sitten pitää jossain parkua. Mikäs sen parempi paikka kuin anonyymi keskustelupalsta.

        Avoin haaste on edelleen voimassa. Eli ilmota Priman nikkis niin voidaan kattoo hedsuppia ja muutenkin miten se peli sua niin kaltoin kohtelee.


      • toivoton
        kun et edes ymmärä mitä puhut kirjoitti:

        Justiinhan sinä koitat täälä palstalla anonyymisti todistella miten olet niin kovasti hyvä pelaaja ja muut pärjää vaan hirveellä tuurilla sua vastaan.

        Koitin vaan että voisitko jatkaa tuota todisteluaa vähän vähemän anonyymisti, mutta eipä näköjään onnistu. Sulle on vissiin tullut elämäs ensimäinen downswingi jossain mikrolimiitissä missä sitten pelaatkaan ja nyt sitten pitää jossain parkua. Mikäs sen parempi paikka kuin anonyymi keskustelupalsta.

        Avoin haaste on edelleen voimassa. Eli ilmota Priman nikkis niin voidaan kattoo hedsuppia ja muutenkin miten se peli sua niin kaltoin kohtelee.

        ai minä poika en tiedä mistä puhun..jaa...no ensinnäkin tiedän hyvin että sen että en ole poika ja toiseksi mua ei enää prima kiinnosta, mulle riitti..viimenen niitti tuli, suljin tilit joten have fun there.
        ai niin ja tiedän mä senkin että en mitään mikrolimittiä pelannu.

        huomaatko, aika paljon enemmän mä tiedän kun sä joten pidä oletus mölinät mahassas.


      • nykyjään
        toivoton kirjoitti:

        ai minä poika en tiedä mistä puhun..jaa...no ensinnäkin tiedän hyvin että sen että en ole poika ja toiseksi mua ei enää prima kiinnosta, mulle riitti..viimenen niitti tuli, suljin tilit joten have fun there.
        ai niin ja tiedän mä senkin että en mitään mikrolimittiä pelannu.

        huomaatko, aika paljon enemmän mä tiedän kun sä joten pidä oletus mölinät mahassas.

        vai pelaatko enää missään?


      • toivoton
        nykyjään kirjoitti:

        vai pelaatko enää missään?

        jenkki mestoihin..party ja poker star.
        on muuten potit hiukka toista laatua kun primalla..ja onhan noita pelaajiakin semmoset parisen tuhatta turnauksessa mutta onhan nuo takuu potitkin hyviä..jää kyl primat pikku paikaksi noitten rinnalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe