Olisko täällä ketää joka haluis ostaa itellee pilkku antennimonnin.. ois yks jonka "lopetan" tässä lähipäivinä koska on liian pieni akvaario ja se on syöny meijän kaloja... se joutuu nyt pari päivää olee synnytys lootassa ja sit lopetan jos sitä tosiaa ei sit kukaa halua.. kala on pelastettu kaverin akvasta kun se ei enää jaksa hoitaa ja niitten akva oli pienempi kun mun ja mulla tosiaa ei oo mikää iso akva..
tarjoa kala on jämsässä ja ei oo tuonti mahollista..
ps. olisin säilyttäny jos olis ollu toinen hapetin ja akva.. mut ei nii ei.
moi
liian pieni akvaario
1
214
Vastaukset
- enää voimassa
ku kukaan ei halunnu sitä nii tapoin sen just äskö.. harmitti vaa ku niit ei kasvateta vaan ne otetaa luonnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132