Olisko täällä ketää joka haluis ostaa itellee pilkku antennimonnin.. ois yks jonka "lopetan" tässä lähipäivinä koska on liian pieni akvaario ja se on syöny meijän kaloja... se joutuu nyt pari päivää olee synnytys lootassa ja sit lopetan jos sitä tosiaa ei sit kukaa halua.. kala on pelastettu kaverin akvasta kun se ei enää jaksa hoitaa ja niitten akva oli pienempi kun mun ja mulla tosiaa ei oo mikää iso akva..
tarjoa kala on jämsässä ja ei oo tuonti mahollista..
ps. olisin säilyttäny jos olis ollu toinen hapetin ja akva.. mut ei nii ei.
moi
liian pieni akvaario
1
239
Vastaukset
- enää voimassa
ku kukaan ei halunnu sitä nii tapoin sen just äskö.. harmitti vaa ku niit ei kasvateta vaan ne otetaa luonnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553133Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy732569Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har271723Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701625Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1811589Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171250Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501123- 641103
- 951023
- 24899