Olen suunnitellut em. veneen ostamista, vm 2000. Onko kokemuksia (hyviä/huonoja) ko. veneestä? Olen lukenut muutamia kommentteja, että ei mene suoraan aallokossa??? Pitääkö paikkaansa... Moottori ilmeisesti on kestävä ja pieniruokainen, ja vene muutenkin sopiva Saimaalle matka/retkiveneeksi...?
Bella 702
7
2253
Vastaukset
- kelvollinen
Ei mene suoraan sileälläkään mutta rattihan on keksitty.
Se ei mainoksista huolimatta sitten ole mikään puoliliukuva vaan tavallinen uppoumavene, marssivauhti 6-7 solmua.- kulkuasento
Hyvä tilankäyttö mutta kulkee todella kummallisesti keula alhaalla. Perä on liian kantava joten myötäallokossa vaikeuksia. Rungossa lienee jokin suunnitteluvirhe. Sopii järvialueille paremmin kuin merelle.
- Anonyymi
kulkuasento kirjoitti:
Hyvä tilankäyttö mutta kulkee todella kummallisesti keula alhaalla. Perä on liian kantava joten myötäallokossa vaikeuksia. Rungossa lienee jokin suunnitteluvirhe. Sopii järvialueille paremmin kuin merelle.
Eräässä liikkeessä Bella 702 myyntihinta oli päälle 13 000 e. Mielestäni ihan liikaa ks. Veneelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä liikkeessä Bella 702 myyntihinta oli päälle 13 000 e. Mielestäni ihan liikaa ks. Veneelle.
No nyt aloittaja on mielissään. Ei mennyt 16 vuoden odottelu hukkaan.
- Anonyymi
En tiedä kuinka viisaita kommentoijat ovat olevinaan. Itse olen ajanut 30v erilaisilla veneillä liukuvilla ja upppouma runkoisilla. Ok että bella roiskii vettä ja ei mene suoraan. Se johtuu siitä että se on suunniteltu siten että laitetaan kaasua niin paljon että keula nousee ylös.kaikki jotka ovat ajaneet veneillä tietää että kun keula on alhaalla niin veneen runko alkaa ohjata venettä. Jos Tämä tullut selväksi niin aja hiljaa veneelläsi niin ei varmasti menesuoraan vaan hakee puolelta toiselle.
- Anonyymi
Taattua soumi-laatua suunnittelussa ja toteutuksessa.
- Anonyymi
Kyllä minun vene kulkee luikertelematta, aavistuksen kaartaa styrpuuriin, johtuen potkurin pyörimissuunnasta.
Veneessä pitkäköli 79cm keulassa ja perässä 140cm + iso peräsin takaa suoran kulun, myös myötäisillä, nopeudesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859