Olen suunnitellut em. veneen ostamista, vm 2000. Onko kokemuksia (hyviä/huonoja) ko. veneestä? Olen lukenut muutamia kommentteja, että ei mene suoraan aallokossa??? Pitääkö paikkaansa... Moottori ilmeisesti on kestävä ja pieniruokainen, ja vene muutenkin sopiva Saimaalle matka/retkiveneeksi...?
Bella 702
7
2019
Vastaukset
- kelvollinen
Ei mene suoraan sileälläkään mutta rattihan on keksitty.
Se ei mainoksista huolimatta sitten ole mikään puoliliukuva vaan tavallinen uppoumavene, marssivauhti 6-7 solmua.- kulkuasento
Hyvä tilankäyttö mutta kulkee todella kummallisesti keula alhaalla. Perä on liian kantava joten myötäallokossa vaikeuksia. Rungossa lienee jokin suunnitteluvirhe. Sopii järvialueille paremmin kuin merelle.
- Anonyymi
kulkuasento kirjoitti:
Hyvä tilankäyttö mutta kulkee todella kummallisesti keula alhaalla. Perä on liian kantava joten myötäallokossa vaikeuksia. Rungossa lienee jokin suunnitteluvirhe. Sopii järvialueille paremmin kuin merelle.
Eräässä liikkeessä Bella 702 myyntihinta oli päälle 13 000 e. Mielestäni ihan liikaa ks. Veneelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä liikkeessä Bella 702 myyntihinta oli päälle 13 000 e. Mielestäni ihan liikaa ks. Veneelle.
No nyt aloittaja on mielissään. Ei mennyt 16 vuoden odottelu hukkaan.
- Anonyymi
En tiedä kuinka viisaita kommentoijat ovat olevinaan. Itse olen ajanut 30v erilaisilla veneillä liukuvilla ja upppouma runkoisilla. Ok että bella roiskii vettä ja ei mene suoraan. Se johtuu siitä että se on suunniteltu siten että laitetaan kaasua niin paljon että keula nousee ylös.kaikki jotka ovat ajaneet veneillä tietää että kun keula on alhaalla niin veneen runko alkaa ohjata venettä. Jos Tämä tullut selväksi niin aja hiljaa veneelläsi niin ei varmasti menesuoraan vaan hakee puolelta toiselle.
- Anonyymi
Taattua soumi-laatua suunnittelussa ja toteutuksessa.
- Anonyymi
Kyllä minun vene kulkee luikertelematta, aavistuksen kaartaa styrpuuriin, johtuen potkurin pyörimissuunnasta.
Veneessä pitkäköli 79cm keulassa ja perässä 140cm + iso peräsin takaa suoran kulun, myös myötäisillä, nopeudesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984