jos välitätte omasta ja lastenne terveydestä välttkää siniseksi värjättyjä karkkeja,limsoja,hammastahnaa,meikkejä,voiteita,pesuaineita,lääkkeitä..
jopa lääketeollisuus tietää mitä kemiallisesti tehty sininen väriaine aiheuttaa,mutta he eivät välitä koska direktiivit sallii käytön eikä sitä ole kielletty.
kannattaa välttää myös vihreiksi värjättyjä elintarvikkeita ja kosmetiikkaa,elleivät ne ole tehty lehtivihreästä,muutoin on sinisen ja keltasen värin yhdiste.
kannattaa muutenkin välttää värjättyjä tuotteitä ja valita lisäaineettomia tuotteita,siis ns. puhdasta ruokaa..
ihminen on melko haurasta solukkoa,eikä solut kestä kaikkia kemiallisia aineita,joita ihminen on laboratoriossa väsännyt houkkuttelemaan ihmisiä ostamaan kauniin värisiä tuotteita..
sininen väriaine aiheuttaa syöpää
14
5181
Vastaukset
- tälle
väitteelle tieteelliseen tutkimukseen pohjaavan linkin, kiitos!
- lisäaineeton
olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään. - sitten
lisäaineeton kirjoitti:
olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään.kertoa tietolähteesi jotta itsekin voisin asiaan tutustua. Kirjoitat yksikössä joten voisitko antaa kirjan nimen, kiitos.
- tiedän
sinisen väriaineen käyttö on kielletty norjassa.mutta suomea kun hallitsee rahaa pyörittävä eu,niin kaikki moska sallitaan täällä,atsoväritkin vapautui eu:n myötä,vaikka niiden tiedetään aiheuttavan asmaattisia oireita ja ylivilkkautta ja keskittymishäiriöitä.
on kyllä naurettavaa miksi lääkkeittenkin pitää olla jonkun värisiä,mielestäni valkoinen lääke on paljon mielekkäämpi syödä,kuin joku luonnottoman värinen.ja mieluummin laitan värittömän kasvonaamion kuin jonkun sinisen tai vihreän.
olen jo luonnostaan kaihtanut noita värejä,onneksi.- sinipini
jouduttiin vapauttaamaan jälleen EU:n myötä, oli vuosikausia kiellettyjen listalla.
- Otettu tästä.
Voi kiitos kauheasti. Jos olisin tuon tiennyt niin ehkä olisin syövältä välttynyt! Kiitos todella paljon. Ihanaa...
- nonniin...
Tuo on lapsellista. Meitä muita myös sairastuneita saattaa kyllä kiinnostaa vaikka itse haluaisitkin leikkiä juuri tällä hetkellä jonkinlaista marttyyria ja käpertyä tuohon omaan kurjuuteesi. Koitahan piristyä!
- jahmm
Ei niinkään ne esim karkkien siniset ole vaarallisia paitsi suuressa määrin ja määrä saa olla todella suuri jotta jotain aiheuttaisi.
Suurempi riski on painovärissä,sinisessä sellaisessa.Eipä siitäkään suurta vaaraa ole ellei omista lasta joka tykkää(niinkuin useimmat lapset)repiä lehtiä ja maistellakin niitä.Eli tuore sininen painomuste on paljon vaarallisempaa kuin siniset karkit tai hammastahna tai luomiväri tms. - Anonyymi
Onko muka dipperitkin vaarallisia😕
- Anonyymi
Näköjään on... Yleltäkin tuli uutinen...
- Anonyymi
joopa joo.nyt mä alan pelkää syöpää koska olen 12 vuotta syönyt vaaleansinisiä/turkooseja peratsintabletteja.Mutta jos ois syöpä niin eikö se näkyis labrakokeissa?
- Anonyymi
Voinko kuola
- Anonyymi
Hups minä slin just 1dipper minin ja jopa sinisen
- Anonyymi
OlkhfgjklööökiklkkklifdfjmkzXjllysztjkkjvczsvkjczBllkllkbcxsfjlöömäökxdgkööwtuölbvghklljgyiojttuojtt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389