sininen väriaine aiheuttaa syöpää

lisäaineeton

jos välitätte omasta ja lastenne terveydestä välttkää siniseksi värjättyjä karkkeja,limsoja,hammastahnaa,meikkejä,voiteita,pesuaineita,lääkkeitä..
jopa lääketeollisuus tietää mitä kemiallisesti tehty sininen väriaine aiheuttaa,mutta he eivät välitä koska direktiivit sallii käytön eikä sitä ole kielletty.
kannattaa välttää myös vihreiksi värjättyjä elintarvikkeita ja kosmetiikkaa,elleivät ne ole tehty lehtivihreästä,muutoin on sinisen ja keltasen värin yhdiste.
kannattaa muutenkin välttää värjättyjä tuotteitä ja valita lisäaineettomia tuotteita,siis ns. puhdasta ruokaa..
ihminen on melko haurasta solukkoa,eikä solut kestä kaikkia kemiallisia aineita,joita ihminen on laboratoriossa väsännyt houkkuttelemaan ihmisiä ostamaan kauniin värisiä tuotteita..

14

4686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälle

      väitteelle tieteelliseen tutkimukseen pohjaavan linkin, kiitos!

      • lisäaineeton

        olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
        on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
        asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
        onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
        lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään.


      • sitten
        lisäaineeton kirjoitti:

        olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
        on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
        asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
        onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
        lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään.

        kertoa tietolähteesi jotta itsekin voisin asiaan tutustua. Kirjoitat yksikössä joten voisitko antaa kirjan nimen, kiitos.


    • tiedän

      sinisen väriaineen käyttö on kielletty norjassa.mutta suomea kun hallitsee rahaa pyörittävä eu,niin kaikki moska sallitaan täällä,atsoväritkin vapautui eu:n myötä,vaikka niiden tiedetään aiheuttavan asmaattisia oireita ja ylivilkkautta ja keskittymishäiriöitä.

      on kyllä naurettavaa miksi lääkkeittenkin pitää olla jonkun värisiä,mielestäni valkoinen lääke on paljon mielekkäämpi syödä,kuin joku luonnottoman värinen.ja mieluummin laitan värittömän kasvonaamion kuin jonkun sinisen tai vihreän.
      olen jo luonnostaan kaihtanut noita värejä,onneksi.

      • sinipini

        jouduttiin vapauttaamaan jälleen EU:n myötä, oli vuosikausia kiellettyjen listalla.


    • Otettu tästä.

      Voi kiitos kauheasti. Jos olisin tuon tiennyt niin ehkä olisin syövältä välttynyt! Kiitos todella paljon. Ihanaa...

      • nonniin...

        Tuo on lapsellista. Meitä muita myös sairastuneita saattaa kyllä kiinnostaa vaikka itse haluaisitkin leikkiä juuri tällä hetkellä jonkinlaista marttyyria ja käpertyä tuohon omaan kurjuuteesi. Koitahan piristyä!


    • jahmm

      Ei niinkään ne esim karkkien siniset ole vaarallisia paitsi suuressa määrin ja määrä saa olla todella suuri jotta jotain aiheuttaisi.
      Suurempi riski on painovärissä,sinisessä sellaisessa.Eipä siitäkään suurta vaaraa ole ellei omista lasta joka tykkää(niinkuin useimmat lapset)repiä lehtiä ja maistellakin niitä.Eli tuore sininen painomuste on paljon vaarallisempaa kuin siniset karkit tai hammastahna tai luomiväri tms.

    • Anonyymi

      Onko muka dipperitkin vaarallisia😕

      • Anonyymi

        Näköjään on... Yleltäkin tuli uutinen...


    • Anonyymi

      joopa joo.nyt mä alan pelkää syöpää koska olen 12 vuotta syönyt vaaleansinisiä/turkooseja peratsintabletteja.Mutta jos ois syöpä niin eikö se näkyis labrakokeissa?

      • Anonyymi

        Voinko kuola


    • Anonyymi

      Hups minä slin just 1dipper minin ja jopa sinisen

    • Anonyymi

      OlkhfgjklööökiklkkklifdfjmkzXjllysztjkkjvczsvkjczBllkllkbcxsfjlöömäökxdgkööwtuölbvghklljgyiojttuojtt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe