jos välitätte omasta ja lastenne terveydestä välttkää siniseksi värjättyjä karkkeja,limsoja,hammastahnaa,meikkejä,voiteita,pesuaineita,lääkkeitä..
jopa lääketeollisuus tietää mitä kemiallisesti tehty sininen väriaine aiheuttaa,mutta he eivät välitä koska direktiivit sallii käytön eikä sitä ole kielletty.
kannattaa välttää myös vihreiksi värjättyjä elintarvikkeita ja kosmetiikkaa,elleivät ne ole tehty lehtivihreästä,muutoin on sinisen ja keltasen värin yhdiste.
kannattaa muutenkin välttää värjättyjä tuotteitä ja valita lisäaineettomia tuotteita,siis ns. puhdasta ruokaa..
ihminen on melko haurasta solukkoa,eikä solut kestä kaikkia kemiallisia aineita,joita ihminen on laboratoriossa väsännyt houkkuttelemaan ihmisiä ostamaan kauniin värisiä tuotteita..
sininen väriaine aiheuttaa syöpää
14
5226
Vastaukset
- tälle
väitteelle tieteelliseen tutkimukseen pohjaavan linkin, kiitos!
- lisäaineeton
olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään. - sitten
lisäaineeton kirjoitti:
olen lukenut tiedon terveysalan kirjasta.
on myös monia lisäaineita, joilla tiedetään olevan syöpää aiheuttavia vaikutuksia.
asioita kaunistellaan,koska raha hallitsee tätä planeettaa ja ihmisten terveydenkin kustannuksella haalitaan rahaa..
onhan monilla lääkeaineillakin pahoja sivuoireita,mutta ne vedetään vasta sitten myynnistä ,kun joku kuolee äkillisesti niiden vaikutuksesta.
lähes kaikki allergiat,selittömät masennukset ym johtuvat myrkyistä siis väriaineista,lisäaineista joita liian monet ihmiset suostuvat sinisilmäisinä syömään.kertoa tietolähteesi jotta itsekin voisin asiaan tutustua. Kirjoitat yksikössä joten voisitko antaa kirjan nimen, kiitos.
- tiedän
sinisen väriaineen käyttö on kielletty norjassa.mutta suomea kun hallitsee rahaa pyörittävä eu,niin kaikki moska sallitaan täällä,atsoväritkin vapautui eu:n myötä,vaikka niiden tiedetään aiheuttavan asmaattisia oireita ja ylivilkkautta ja keskittymishäiriöitä.
on kyllä naurettavaa miksi lääkkeittenkin pitää olla jonkun värisiä,mielestäni valkoinen lääke on paljon mielekkäämpi syödä,kuin joku luonnottoman värinen.ja mieluummin laitan värittömän kasvonaamion kuin jonkun sinisen tai vihreän.
olen jo luonnostaan kaihtanut noita värejä,onneksi.- sinipini
jouduttiin vapauttaamaan jälleen EU:n myötä, oli vuosikausia kiellettyjen listalla.
- Otettu tästä.
Voi kiitos kauheasti. Jos olisin tuon tiennyt niin ehkä olisin syövältä välttynyt! Kiitos todella paljon. Ihanaa...
- nonniin...
Tuo on lapsellista. Meitä muita myös sairastuneita saattaa kyllä kiinnostaa vaikka itse haluaisitkin leikkiä juuri tällä hetkellä jonkinlaista marttyyria ja käpertyä tuohon omaan kurjuuteesi. Koitahan piristyä!
- jahmm
Ei niinkään ne esim karkkien siniset ole vaarallisia paitsi suuressa määrin ja määrä saa olla todella suuri jotta jotain aiheuttaisi.
Suurempi riski on painovärissä,sinisessä sellaisessa.Eipä siitäkään suurta vaaraa ole ellei omista lasta joka tykkää(niinkuin useimmat lapset)repiä lehtiä ja maistellakin niitä.Eli tuore sininen painomuste on paljon vaarallisempaa kuin siniset karkit tai hammastahna tai luomiväri tms. - Anonyymi
Onko muka dipperitkin vaarallisia😕
- Anonyymi
Näköjään on... Yleltäkin tuli uutinen...
- Anonyymi
joopa joo.nyt mä alan pelkää syöpää koska olen 12 vuotta syönyt vaaleansinisiä/turkooseja peratsintabletteja.Mutta jos ois syöpä niin eikö se näkyis labrakokeissa?
- Anonyymi
Voinko kuola
- Anonyymi
Hups minä slin just 1dipper minin ja jopa sinisen
- Anonyymi
OlkhfgjklööökiklkkklifdfjmkzXjllysztjkkjvczsvkjczBllkllkbcxsfjlöömäökxdgkööwtuölbvghklljgyiojttuojtt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768