Mitä on veivata?

siviili

mihin syyllistyy jos veivaa? Vantaan taksit eli vandaalit on kuullemma veivareita, mitä se käsittää?

(tämä ei ole provo)

11

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikan "varastamista", eli jos olet tilannut taksin, ni joku "vandaali" ottaa sinut kyytiin, ja sitten paikalle tulee tilaamasi auto, ja hänelle ei olekkaan asiakasta.

      • Työntäjä

        Veivaaminen on ajamista vuoron (työajan) tai asemapaikan (Vantaa = Vantaan alue) ulkopuolella.


      • Työntäjä kirjoitti:

        Veivaaminen on ajamista vuoron (työajan) tai asemapaikan (Vantaa = Vantaan alue) ulkopuolella.

        tarknnuksesta


      • juttu jos
        Työntäjä kirjoitti:

        Veivaaminen on ajamista vuoron (työajan) tai asemapaikan (Vantaa = Vantaan alue) ulkopuolella.

        olet sopinut työsuorituksen jonkun alalla työskentelevän putkimiehen kanssa,ja otatkin sitten sen putkimiehen kolleegan,kaverin hommiin. Joo sehän saattaa tehdä homman halvemmallakin,mutta takseissa se homma ei oikeen onnistu. Eli mene taksiin mikä ekana ehtii paikalle.


      • päläpälä

        Ethän sä ole päivääkään taksia ajanut,niin ethän voi osata sitä oikein selittääkään. Eiks sun duunis ois veivatakin, mutta et taida sitä hallita...


      • päläpälä kirjoitti:

        Ethän sä ole päivääkään taksia ajanut,niin ethän voi osata sitä oikein selittääkään. Eiks sun duunis ois veivatakin, mutta et taida sitä hallita...

        joskus viikonloppuöitä. Jos tarkotit sitä että ajelen joskus myös TJP.eellä, ni erehdyt, otan vain ne mitä keskus antaa, joskus ois aikaa napata lennosta, mutta kun ei oo tilausta, ni en voi ottaa.


    • MsCab

      Veivaaminen tarkoittaa asiakkaan nyysimistä toiselta taksilta. Sillä, millä alueella ajat, ei ole mitään tekemistä veivauksen kanssa. Stadilaiset veivaa stadilaisilta, vantaalaisilta, espoolaisilta jne. Vanukit tekee samaa omilleen ja muille kuin myös espoolaiset omilleen ja muille. Jne...

      Pieni tarina:

      Toinpa asiakkaan Hotelli Vaakunan eteen ja vieressä tolppa täys autoja. Kun vapauduin, tuli siihen kaksi herraa salkut kädessä, olisivat kyytiin halunneet. Kerroin heille etten voi heitä ottaa vaan tuossa on tolppa tien toisella puolella täys autoja heitä odottamassa.
      (Veivaus tarkoittaa myös asiakkaan ottamista tolpan vierestä jos tolpalla autoja)

      Kuinka kävikään, sain huudot ja haukut kun en ota maksavia asiakkaita ja miksi heidän olisi pitänyt kävellä tien yli vaikka olen siinä. Seuraavaksi pyysivät minua tilaamaan auton johon kerroin etten sitä tee sillä vieressä edelleen tolppa täys autoja, ainakin 10kpl.

      Sain kuulla olevani paska asiakaspalvelija ym törkyä. Ja vain kun en suostunut veivaamaan kolleegalta kyytiä. Että silleen...

    • myöskin on

      Veivaamista on myös sekin ja aika yleistä, että ollaan tolpilla vaikka ei ole määrättyä ajovuoroa.

    • veivatatatat

      Veivata auto käyntiin..

    • Anonyymi

      Veivaaminen tarkoittaa epäeettistä, kelvotonta, jopa petollista toimintaa esim. asiakkaiden houkuttelemiseksi. Esimerkkinä, että kiinteistönvälittäjä lupaa kohteesta aluksi liian korkean hinnan asiakkaan saadakseen ja pyrkii sitten asiakkaan saatuaan pehmittämään toimeksiantajaa pudottamaan kohteen hintaa, jotta kohde menisi kaupaksi. Paljon muitakin esimerkkejä eri aloilta löytyy.

      • Anonyymi

        Eli periaatteessa ne TH:n palkkamat alaikäiset olivat ammattiveivaajia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe