kirjavinkki nuorille

hapulihopuli hop

Replica sarja on mun lempi nuorten kirjasarja!! Itse olen 14v. Musta se sopii 5 luokkalaisista 18 vuotiaisiin :DD Sen on kirjottanu Marilyn Kaye, Kaye Marilyn xD ja siis sen kirjasarjan nimi on replica. Joka kirjan takakannessa lukee missä järjestyksessä ne on tullu ja sen sanon et oikeesti kannattaa lukee ne tulo järjestykses (siis eka osa, toinen osa jne). Niit on 25 osaa. Se kirjasarja on enemmän tytöille ku pojille :)

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konoka

      Noo, kirjasarja on ihan ok- pitemmän päälle se alkaa vain toistaa itseään hieman, ja jopa kyllästyttää. Itse olen lukenut n.15 (?) kirjaa kyseisestä sarjasta, eikä se jaksa enää oikein kiinnostaa.
      Olen 16-vuotias ja mielestäni sarja sopii ehdottomasti paremmin nuoremmille. :)

    • amalia

      onhan se joo ihan hyvä sarja. alkaa kyllä toistaa itseään aika pian, ja jotkut ristiriitaisuudet ärsyttävät ainakin minua. lisäksi sarjan viimeinen kirja oli aika surkea, etenkin sen viimeinen luku, ihan inhottaa ajatellakin. ei voisi paljon huonommin enää niinkin hyvin alkanutta sarjaa lopettaa...

      • laksjfklj

        Luin noita Replicoja ehkä jtn 10.. Mut sie en enää jaksanu. On se miusta aika nuorille. (oon 13v.) Ei jaksa sellaset enää hirveesti kiinnostaa.


    • Lukija

      oisko teil mitään kirja ehdotusta 13 vuotiaalle? Mieluiten ei pitkiä sarjoja.

    • innokas lukija

      Jesse (eli Koiratytöt) kirjasarja? Todella hyviä kirjoja!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe