Kahvikupillista nimittäin :D Tai teetä?
Minulla paljon. Enkä ryystä mistään pienestä, kukallisesta kahvikupposesta, vaan muki sen olla pitää...
Joskus jos valvottaa, voin yölläkin keittää kahvit. Unilääkkeeksi :D Ihan totta! Päivällä se piristää ja yöllä nukuttaa. Siis ihmeaine. Vai tepsiskö se näin Savon alkuasukasheimoon :D
Mutta; Elämä ilman kahvia - ei sitä ole :D
Montako menee päivässä?
22
994
Vastaukset
- tomppa.
En savon alkuasukasheimoista tiedä, mutta satakuntalaisena juon ainakin 10 mukillista kahvia päivässä, enkä valehtele tippaakaan.
- niisku-myy46
Huppistakeikkaa! Eipä sitten ihan vähän. Mitä luulet, joudutaanko me jossain vaiheessa vaihtamaan miedompiin aineisiin ;( Vai kestääkö vatsahapot ;)
- tomppa.
niisku-myy46 kirjoitti:
Huppistakeikkaa! Eipä sitten ihan vähän. Mitä luulet, joudutaanko me jossain vaiheessa vaihtamaan miedompiin aineisiin ;( Vai kestääkö vatsahapot ;)
Ei mitään miedompia aineita, vatsahapot kestää kyllä. Juon vielä kahvini mustana. Ei sokeria, eikä mitään muutakaan lisukkeita. Just äsken muuten tulin kahvilta.
Täytyypi laskea...
Muki on 4dl ja niitä menee ainakin 6-7 elikkä Ojalan laskuopin mukaan 2.5-3litraa päivässä, OHO;)
Ainiin jos kylässä käyn, muutama kupillinen päälle;)
Minäkö riippuvainen kahvista;)- niisku-myy46
Se piti vielä kysyä, että nautitko kahvisi ilman kahvileipää vai pitääkö olla pulla, keksi, voileipä tms. kyytipojaksi? Minä juon kahvit joko sokeripalan kanssa. Juu, ryystän oikein kunnolla, kun kukaan ei näe... En kuitenkaan lautaselta, hui sentään :D Noh, en nyt ihan ryystä, mutta kuiteskin. Sokru suuhun ja kahvi alas.
Voileipä (vaalea) maistuu kahvin kanssa ja kyllä kai pullatkin menisi paljon useamminkin, mutta kun meinaa pakkautua sitten "selluloosaksi".. ÄH.- Felixman
kaksi mukillista kahvia päivässä, mustana ilman sokeria. Pullaa tai voileipää pitää olla. Juuri join aamukahvit pullan ja täytekeksien kanssa :)
Joskus join paljon kahvia, mutta halusin vähentää sitä, ilman syytä. Seuraava muki siis illalla.
Nyt pelikentälle, viuuh.... - Melina49
Felixman kirjoitti:
kaksi mukillista kahvia päivässä, mustana ilman sokeria. Pullaa tai voileipää pitää olla. Juuri join aamukahvit pullan ja täytekeksien kanssa :)
Joskus join paljon kahvia, mutta halusin vähentää sitä, ilman syytä. Seuraava muki siis illalla.
Nyt pelikentälle, viuuh....Heips,
olen uus-vanha kasvo täällä, mutta kaipa porukkaan sopii.
Minä juon aamulla yhden mukin teetä, aamulla töissä mukillisen kahvia mustana-ja se on sitten siinä. Joskus harvoin vielä iltapäivällä kahvia. Kotona en juo lainkaan.
Olin aiemmin sellaisessa työssä, että kahvia ja tupakkaa meni tosi paljon. Join silloin kai kahvikiintiöni täyteen. - tuffe
Melina49 kirjoitti:
Heips,
olen uus-vanha kasvo täällä, mutta kaipa porukkaan sopii.
Minä juon aamulla yhden mukin teetä, aamulla töissä mukillisen kahvia mustana-ja se on sitten siinä. Joskus harvoin vielä iltapäivällä kahvia. Kotona en juo lainkaan.
Olin aiemmin sellaisessa työssä, että kahvia ja tupakkaa meni tosi paljon. Join silloin kai kahvikiintiöni täyteen.uusvanha sopii :)))
Tervetuliaismaljaksi nostan muumimukini :) - niisku-myy46
Felixman kirjoitti:
Nyt pelikentälle, viuuh....Mikäs pelatessa. Säästä näyttää tulevan vallan, ettenkö sanoisi LÄMMIN.
Minä lotraan kahviin Hyla-maitoa. Tänään mennyt pari mukillista jo.
- tuffe
aamulla, mustana, paahdetun ruisleivän kanssa.
Välillä ajattelen että jätän sen sumpin kokonaan, mutta isäni aikoinaan sanoi että aurinko ei nouse ennen kuin kaikki ilkeät akat saa aamukahvinsa, joten olen kai pakotettu elämään sen kahvikoneen kanssa :))) Se onkin ihan grande katastrofe jos aamulla kahvi on loppu tai jotain... :// Nyt olenkin juonut säntillisesti, ja miettikääs mitkä kelit on ollut :)))- niisku-myy46
Varmaan hyvää, mutta ei kestä vatsa :(
Vaikka lotrais kahvin maidollakin.
- blackwomans
no aamulla kun herään niin mukillinen mustaa kahvia ...ilman sokeria..tai mitään leipää.sen kanssa.
jos on duuni aamu niin sit seuraavat kahvit 9 maissa duunissa..
päiväkahvit.. no sit kotona vielä ainakin kaks mukia kahvia..
eli noin litra. kahvia päivässä..välillä myös enempi:))
kait koukussa kahviin..mut parempi niin kun aamulla alcolla päivänsä aloittaisi:)) - kikakakkonen
Pannu vetää n.litran ja juon sen aamulla, tissutellen.
- niisku-myy46
varmaan kurkata postilaatikkoosikin :D
- Mysteriet
Niitä kupillisia nimittäin... ;D
3 - 5 pannullista päivässä keitän... ;D ...osan juotan muille... ..kovasti!
Keskiarvo lienee noin kaksi, kahvia on kuitenkin saatava joka päivä.
Mutta yöunet se vie, eli iltajuomana esim. tee :)- kewi
niin pannulleen mitä juo..
sanovat ,että kylmä kahvi kaunistaa,
mut kun vatsa ei kestä mitä naama vaatis....- tuffe
myytti kuin se vauvan ensi-hymy; se onkin usein kaasua :)
Eli siis se kylmällä kahvilla kaunistettu hymy onkin vatsahappoa :)) - kewi
tuffe kirjoitti:
myytti kuin se vauvan ensi-hymy; se onkin usein kaasua :)
Eli siis se kylmällä kahvilla kaunistettu hymy onkin vatsahappoa :))näinhän se on ....
neljä, töissä olessani ;)
Mutta, vapaalla pärjään
kahdellakin ihan hyvin ;))sai litkiä kahvia mielin määrin - se ja tupakka olivat must.
Tupakasta luovuttuani, ei kahvikaan enää juuri ole maittanut - isäntäkin "keittää" niin väkevää, että olisin juotuani kuin sähköjänis monta tuntia ;)
Tee on lempeämpää nautittavaa, mutta se hauduttaminen...malttamaton, kun olen...- niisku-myy46
ilman kahvia ;((
Kahtena iltana koskenu mahaan. Olisko tullut nautittua liikaa kahvia :( Migreeni ja siihen särkylääkettä useampanan päivänä ja kahvia päälle huru mykket. Tämä siitä saa :(
Teetä vaan, jos teiltä sais pikkusen sympatiaa, niin kai tämä tässä meneepi. Onneksi sain lääkettä, joka rauhoittaa vatsan. Sitten nautin kahvia - kohtuudella. Lupaan sen :/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752