PS3 = /C:stä

huono laite

PS3:n ostavat vain ne jotka nauttivat surkeista sahalaitagrafiikoista.

15

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut..

mutta täyttä asiaa.

• ANA886

paskat grafiikoista kunhan pelit on hyviä.

• joutavia

Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.

• nobodyman
        joutavia kirjoitti:

Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.

Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa

• hanki elämä!
        nobodyman kirjoitti:

Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa

Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.

• nobodyman
        hanki elämä! kirjoitti:

Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.

Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)

• Kafei
        nobodyman kirjoitti:

Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)

Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.

• nobodyman
        Kafei kirjoitti:

Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.

näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain

• blah!
        nobodyman kirjoitti:

näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain

Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.

• konkari2
        blah! kirjoitti:

Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.

en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI

• QwErTyMaN
        konkari2 kirjoitti:

en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI

No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
        http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
        No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
        Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella.

• kaikki...
        QwErTyMaN kirjoitti:

No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
        http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
        No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
        Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella.

Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.

• kaikki... kirjoitti:

Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.

Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.

• ei jaksa
        flareon85 kirjoitti:

Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.

Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.

Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne.

• ei jaksa kirjoitti:

Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.

Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne.

On vanhatkin pelit hyviä. Parhain niistä on alkuperäinen Super Mario. Tiedä, kun oon sitä pienempänä pelanu. Ja se on hyvä. Ja siihen aikaan
        ei parempia pelejä ollu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      354
      38897
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7336
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5620
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4138
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      59
      3412
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3279
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      66
      2629
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      23
      2227
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2221
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2164
    Aihe