Onko kokemuksia Vatorin 12 jalkaisesta? Kyseessä ei ole pulpettiversio. Minkäkokoista konetta voisi laittaa? Miten kulkisi 20 heppaisella?
Vator 12
12
7464
Vastaukset
- abcdef
Mulla oli 70-luvulla pari kesää Vator 12, sellainen katamaraanipohjainen. Jos tarkoitat tätä niin, vene on tukeva pikku paatti kalastukseen tms. Mulla oli 10 hv kone, jolla yksin ajaessa pääsi plaaniin muttei suuremmalla kuormalla.
En muista, onko virallisesti luokiteltu 20 hv koneeelle. Jos sen asentaa, niin kulkee ehkä ylikin 20 solmua. Mutta voi olla aika tarkka ajettava ...- Bulver
Omistin 80-luvun alkupuolella Vator 12. Jouduin myyjäliikkeestä pyytämään todistuksen että paatti kestä 20hv Mercuryn jonka ostin uutena veneeseen. Vakutusyhtiö ei hyväksynyt ilman todistusta 20hv kun suositus oli muistaakseni 10hv mikä on kyllä aika vähän tuohon veneeseen. On aallokossa aika kova ajettava ja niinhän minulle kävi Äggskärin selällä että ajoin isoon altoon ja lentomatkan päätteeksi pohja halki.Rantaan sentään pääsin , upposi vasta laiturissa. Pohja paikattiin ja ajot jatkuivat kunnes vorot veivät Mercuryn. Kyllä se "normaalilla" ajolla sen 20hv kestää. Käsiohjaus oli minullakin.
- Antti.
Mulla on vastaava paketti työn alla, ei siis vielä käytössä, siis Vator 12 ja 20 hp Mercury. Jos jollakulla on kokemusta niin mikä potkurin nousu olisi paras mahdollinen?
- myydään!!
Löytyisi muuten tuommoinen 12 vatori ylimääräisenä. jos sen malli nyt oli sama. noin 4m pitkä "katamaraani pohjainen" pikku kinneri. ostin sen kalastus veneeksi 10v sitten mutta harrastus hiipui ja hiipui niin nyt se on seisonut vuosia mökin rannalla. on muuten pirun tukeva vene. ei kallistele vaikka kuinka laidalla roikkuisi. kiinni siinä oli 9.9hv konen jonka siihen viellä sai laittaa. 20hv koneella voisi olla ihan hauska! tuolla 9.9hv koneellakin se meni yksin kivasti.. tiukoissa käännöksissä rupesi menemään kylki edellä.. :D
- edessä
myydään!! kirjoitti:
Löytyisi muuten tuommoinen 12 vatori ylimääräisenä. jos sen malli nyt oli sama. noin 4m pitkä "katamaraani pohjainen" pikku kinneri. ostin sen kalastus veneeksi 10v sitten mutta harrastus hiipui ja hiipui niin nyt se on seisonut vuosia mökin rannalla. on muuten pirun tukeva vene. ei kallistele vaikka kuinka laidalla roikkuisi. kiinni siinä oli 9.9hv konen jonka siihen viellä sai laittaa. 20hv koneella voisi olla ihan hauska! tuolla 9.9hv koneellakin se meni yksin kivasti.. tiukoissa käännöksissä rupesi menemään kylki edellä.. :D
Hei! vieläkö sinula on tuo vator 12?
Voitko kertoa lisää veneestä?
Hinta, sijainti kunto. Olisiko kuvia?
Onko pulpettivene?
On ilmeisesti ilman konetta? edessä kirjoitti:
Hei! vieläkö sinula on tuo vator 12?
Voitko kertoa lisää veneestä?
Hinta, sijainti kunto. Olisiko kuvia?
Onko pulpettivene?
On ilmeisesti ilman konetta?voit vaikka soitella 0456382810 niin kerron veneestä lisää.. myös muut innokkaat saat soittaa. ;)
- vator
myydään!! kirjoitti:
Olisko sulla vielä myytävänä toi kyseinen vator 12? Missä kunnossa ja mihin hintaan olisit siitä luopumassa? Terv: Esa
vator kirjoitti:
Olisko sulla vielä myytävänä toi kyseinen vator 12? Missä kunnossa ja mihin hintaan olisit siitä luopumassa? Terv: Esa
viellä löytyy vatori. on vaan pahasti lumessa ja eritäin likainen. kunto on ok mutta on seisonut väärin päin n.4 vuota mökin rannassa puitten alla. itse ostin sen 12 vuotta sitten ja vähäisen käytön takia ei olla enään vesille laskettu. hintaa en ole miettinyt sille mutta tarvittaessa kyllä myyn pois. 045 638 28 10 tavoittaa
- vator
jamppa1981 kirjoitti:
viellä löytyy vatori. on vaan pahasti lumessa ja eritäin likainen. kunto on ok mutta on seisonut väärin päin n.4 vuota mökin rannassa puitten alla. itse ostin sen 12 vuotta sitten ja vähäisen käytön takia ei olla enään vesille laskettu. hintaa en ole miettinyt sille mutta tarvittaessa kyllä myyn pois. 045 638 28 10 tavoittaa
Missaäpäin suomea vene sijaitsee, itse asun raisiossa. Löytyykö konetta veneeseen, ja jos löytyy niin minkä merkkinen/koko/kunto? Voisit myös miettiä hintaa paketille! Terv.Esa Englund
- Anonyymi
myydään!! kirjoitti:
Onko vielä myynmissä
0401353931
- Anonyymi
Niin kiinnostaa lähinnä siksi, että onko vakaampi pohjaratkaisun takia. Jalka paskana, mutta verkkoja mielelläni laskisin?
- Anonyymi
Lättänä ruuhi se on. Ei kallistele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1327807- 555808
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803293Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72933Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091630Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3331339Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321081