maailman parhaimmat kebabit!!!
toros
6
1741
Vastaukset
- Nro 1.
Kuntaseiskan parhaimmat herkut Orientista Kuusaalta!
- vai vastustuskykyäkö lisää
Toroksen kokki tuli mua vastaan wc:n ovella, eikä pessyt käsiään vaan alkoi vääntää mun lounchsia. Ilmeisesti kuitenkin virtsasi tai kakki kun veti wc:n. Tietysti saattoihan se pestä kätensä keittiön puolella tai työpäivän jälkeen tai seuraavana lauantaina?
- reisisti?
Nykyäänhän Kuusankosken kaikista aidoista Turkkilaisista Pizzerioista saa karvattoman vaihtoehdon: Posliinipizza!
(Aito turkkilainen pizza? Pientä kaskua liikkeellä?)- ihmemies
Siis Orientissahan on parhaat pizzat ja kebabit, ja jopa vielä edullisimmat. Yks tuttu, joka on ollut toroksessa töissä kertoi että ne ei pese käsiä siellä toroksessa ollenkaan. Eli ekana kaivelee vähä nenää, ja sit taas pizzan kimppuun! Ja yks mun kaveri häädettii kerran toroksest pois, ku se ois ottanu pizzan kaverin kans puokkii. Orienttii saat mennä vaikka 5 henkee kerrallaa ja yks vaa syö eikä ne häädä ketää sielt pois. TOROS ON SURKEE PAIKKA!!!!!!
- Anonyymi
Loppu toroksesta tilaaminen, pitsa lähetti vetää röökiä autossa ikkuna kiinne hyvin yarttuu röökin haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638