maailman parhaimmat kebabit!!!
toros
7
2122
Vastaukset
- Nro 1.
Kuntaseiskan parhaimmat herkut Orientista Kuusaalta!
- vai vastustuskykyäkö lisää
Toroksen kokki tuli mua vastaan wc:n ovella, eikä pessyt käsiään vaan alkoi vääntää mun lounchsia. Ilmeisesti kuitenkin virtsasi tai kakki kun veti wc:n. Tietysti saattoihan se pestä kätensä keittiön puolella tai työpäivän jälkeen tai seuraavana lauantaina?
- Anonyymi
Tottakai pesi kätensä ennenkuin paskoi. Pyyhki ja siihen pyyhki kätensäkin.
- reisisti?
Nykyäänhän Kuusankosken kaikista aidoista Turkkilaisista Pizzerioista saa karvattoman vaihtoehdon: Posliinipizza!
(Aito turkkilainen pizza? Pientä kaskua liikkeellä?)- ihmemies
Siis Orientissahan on parhaat pizzat ja kebabit, ja jopa vielä edullisimmat. Yks tuttu, joka on ollut toroksessa töissä kertoi että ne ei pese käsiä siellä toroksessa ollenkaan. Eli ekana kaivelee vähä nenää, ja sit taas pizzan kimppuun! Ja yks mun kaveri häädettii kerran toroksest pois, ku se ois ottanu pizzan kaverin kans puokkii. Orienttii saat mennä vaikka 5 henkee kerrallaa ja yks vaa syö eikä ne häädä ketää sielt pois. TOROS ON SURKEE PAIKKA!!!!!!
- Anonyymi
Loppu toroksesta tilaaminen, pitsa lähetti vetää röökiä autossa ikkuna kiinne hyvin yarttuu röökin haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2014569Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313200Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma322918PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist812834Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602786Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902635Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142371Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002149- 1161367
- 631148