toros

kebab

maailman parhaimmat kebabit!!!

7

2439

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nro 1.

Kuntaseiskan parhaimmat herkut Orientista Kuusaalta!

• vai vastustuskykyäkö lisää

Toroksen kokki tuli mua vastaan wc:n ovella, eikä pessyt käsiään vaan alkoi vääntää mun lounchsia. Ilmeisesti kuitenkin virtsasi tai kakki kun veti wc:n. Tietysti saattoihan se pestä kätensä keittiön puolella tai työpäivän jälkeen tai seuraavana lauantaina?

• tietoa

• Anonyymi

Tottakai pesi kätensä ennenkuin paskoi. Pyyhki ja siihen pyyhki kätensäkin.

• reisisti?

Nykyäänhän Kuusankosken kaikista aidoista Turkkilaisista Pizzerioista saa karvattoman vaihtoehdon: Posliinipizza!

(Aito turkkilainen pizza? Pientä kaskua liikkeellä?)

• ihmemies

Siis Orientissahan on parhaat pizzat ja kebabit, ja jopa vielä edullisimmat. Yks tuttu, joka on ollut toroksessa töissä kertoi että ne ei pese käsiä siellä toroksessa ollenkaan. Eli ekana kaivelee vähä nenää, ja sit taas pizzan kimppuun! Ja yks mun kaveri häädettii kerran toroksest pois, ku se ois ottanu pizzan kaverin kans puokkii. Orienttii saat mennä vaikka 5 henkee kerrallaa ja yks vaa syö eikä ne häädä ketää sielt pois. TOROS ON SURKEE PAIKKA!!!!!!

• Anonyymi

Loppu toroksesta tilaaminen, pitsa lähetti vetää röökiä autossa ikkuna kiinne hyvin yarttuu röökin haju

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe