lanu-lähihoitajan harjoittelut

mihin mennä harjoitteluun?

Kertokaas jos jollain on omakohtaisia kokemuksia harjoittelupaikoista LANU puolelta. Mitkä oli hyviä ja vähän erilaisiakin paikkoja.. Päiväkodissa olen ollut jo kahteen otteeseen, haluais jotain muuta, mutta mitä???

Olen raskaana, joten se hieman rajoittanee harjoittelupaikkojen valintaa (sairaalat yms ei esimerkiksi ota ollenkaan raskaana olevia)... enkä haluaisi mennä sellaiseen paikkaan, jossa saan pelätä raskauteni puolesta. Lapsetkin kun osaavat olla ilkeitä ja arvaamattomia toisinaan. En siis haluaisi lastani menettää sen takia.

Olen miettinyt ainakin toiseksi (jälkimmäiseksi) perhepäivähoitoa, mutta mikäs olisi se toinen näin alkuraskaudessa.. Onkohan ihan kannattavaa olla vain päiväkotiharjoitteluissa. Kouluun en haluaisi mennä, koska sinne en halua koskaan töihinkään. Päiväkoti on se mun juttu, mihin haluan työllistyä.

6

2926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhlh

tai jokin muu palveleva puhelin, leikkipuistot (pääkaupunkiseudulla on asukaspuistoja)
      maahanmuuttajatyö,vastaanotto,ryhmäperhepäiväkoti (pieni yksikkö 8-12lasta, jossa 2-3 hoitajaa)
      entäs kotipalvelu, siinähän niitä jo olikin

• mutta mikä olis oulun suunn...

Olen oulusta ja täällä ei oo oikein tuollasia asuakaspuistoja yms.. Johonkin kerhoon ehkä voisin ajatella mennä, mutta en oikein tiiä millasia sellaset iltapäiväkerhot on.. ja millaset työajat... kun eihän se kerho kestä 8 tuntia, mitä muut ajat tehdään..

En tiiä, kotipalveluun en halua mennä, koska meillä on jo ollu yks sellanen harjottelu. Sit on oltu tk:ssa ja vammaisten hoitopaikassa..

Hankala tilanne.. Tuntuu koko koulun käynti kamalan raskaalta kun on näitä harjoitteluita ja stressaa ihan suunnattomasti miettiä paikkoja (ollut joka paikassa aina ahdistavaa).. Tietääkö kukaan Oululainen hyvää päiväkotia yms minne kannattais mennä. Missä opiskelijoitakin kutsutaan etunimeltä eikä nimellä opiskelija. Tulis vähän ihmisarvoa..

• se sama ku...

henk.koht.avustajaksi? Olisit koko päivän vain sen yhden ja saman lapsen kanssa.
        Aamulla koulussa ja iltapäivällä kotona,onko teillä sellaista mahdollisuutta?
        Tai päiväkotiin henk.koht avustajaksi.
        Muuten,heti kannatta huomauttaa kun menee opiskelijan johonkin, että nimeni on ,,,,.
        Kutsu pari päivää niitä hei hoitsu... kyllä oppivat muistamaan. Pitää vaan reilusti sanoa. Tai tee nimikyltti, muovipohjia saat kirjakaupasta.

• kysymys..

Anteeksi että kysyn tähän väliin.. Voisitko kertoa mikä on lanu-lähihoitaja? kun en tiedä.
      Missä opiskelet?
      Kiitos!

• alkup.kirj

lanu etuliite siis tarkoittaa lasten-ja nuorten koulutusohjelmaa.. eli oon suuntautunu lapsiin ja nuoriin. Siksi siis lanu-lähihoitaja tulee.. :=)

En usko että meillä on mahdollisuutta mennä henk.koht.avustajaksi, koska meitähän kokoajan arvioidaan (tällöin pitäisi olla myös joku valvoja kokoajan kanssani, esim hoitaja tai vastaava lähihoitajan tutkinnon omaava).. Toki se onnistuu päiväkodissa että olen silloin tällöin erityislapsen kanssa, muttei kokoajan. Itse haemme kyseiset paikat, mutta opettaja soittelee sitten niihin tarkemmin, että ottavatko opiskelijaa harjoitteluun.

Päädyn varmaankn johonkin tavanomaiseen ja helpoimpaan vaihtoehtoon :)

• lh opisk itsekin

entäpä peruskoulun alaluokille, esimerkiksi eha-luokalle avustajaksi? tai lastenkotiin/perhekotiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe