kun menin 70 chattiin, eteisessä jo näin että monica on sisällä.
Kun menin sisälle, salamana häipy. Kuka nyt haluaa olla minä?
Teen tästä aloituksen, kun niin harmittaa.
Senkin tähden kirjoitan julkisesti, että kiinitätte huomion, minä rekkaan aina nimimerkin.
Onko teillä muilla käynyt näin ?
Joka haluaa esiintyä sinuna.
Joku käyttää nikkiäni
41
3633
Vastaukset
- Monica.
Ei kahta samaa nikkiä voi olla yhtäaikaa chatissa.
- katriina64
Mielestäni chattiin, eikä tännekään palstalle pääse kenenkään rekisteröidyn nikillä.
Jos yrittäisin rekkaamattomana katriina64-nimimerkillä, niin saisin vastauksen, että valitsemasi nimimerkki on rekisteröity toiselle käyttäjälle, eli minulle itselleni. Puhun kokemuksesta.- Ukki
Eiköhän syy ole , että toinen on "Monica", eikä "monica". Isot kirjaimet tulkitaan erilleen, niin minä käsitän.
Ukki kirjoitti:
Eiköhän syy ole , että toinen on "Monica", eikä "monica". Isot kirjaimet tulkitaan erilleen, niin minä käsitän.
isoa tai pientä, sillä ei ole väliä. Molemmat käy.
Mutta jos lisätään esim. pisteen pääsee sisälle,
tai joitain muuta.
Sitä pientä eroa ei kaikki edes huomaa.- monica...
Ukki kirjoitti:
ja yksi lisää jälleen.
- Katriina.
Heipä vaan, kaima !
kumpi on kumpi. Jos näkee rekatun "monican" niin kirjoittaja olet sinä eikä kukaan muu.
Minun nimeäni käytetään myöskin, muunneellan tai käytetään vain harvojen tiedossa olevaa lempinimeäni.
Tänäänkin, kun menin chattihuoneeseen, kloonaajani lähti,,,, joten jos ja vaikka joku nimelläni esiintyy, toivon että hän olisi kohtelias ja rehellinen keskusteluissaan.
Suojassa ei ole rekattunakaan, jos joku haluaa olla sinä tai minä. Mutta onneksi on ystäviä jotka minullekin ilmoittavat kun toinen nimeäni käyttää.- käyttö
Onks teistä kukaan niin rehellinen et, voisi tunnustaa ite käyttävänsä jotain toistakin nikkii.
en sitten ole ainoa. Sehän se ongelma onkin, kun ei tiedä, kuinka väärinkäyttäjä käyttäytyy, kuten kerroit toivoit jopa, että hän olisi rehellinen ja kohtelias.
Kumpa nämä menisi itseensä ja miettisi miltä tuntuisi jos omalle kohdalle sattuisi?
Kiitos kuitenkin että kirjoitit, sain tietää että en ole ainoa.
- toisen nikillä
Ei lähe sinun nikillä viesti, kun olet sen rekannut, jotain pitää loppuun laittaa.Sitten voi lähteä jos nikin perässä on joku numero tai jotain muita merkkejä.
- ero on
Sinun nikki on pienellä kirjoitettu ja tämä toinen on isolla alkukirjaimella.
- Juttua
Kirjainten koot eivät asiaan vaikuta, olen kokeillut, kyllä täytyy olla joko pilkku , piste, ta joku muu merkki liitettynä nikkiin eron tekijäksi.
- monika
Juttua kirjoitti:
Kirjainten koot eivät asiaan vaikuta, olen kokeillut, kyllä täytyy olla joko pilkku , piste, ta joku muu merkki liitettynä nikkiin eron tekijäksi.
älä höpäjä,koita mennä monican nikillä,ei ota edes esikatseluun,mutta isolla alkukirjaimella kyllä,monikana kyllä ottaa vaan ei monicana
- Likka
Mozilla firebox valittaa sivun lataamisvirhettä eikä avaudu. Explorer ei hyväksy rekisteröitymistäni. Olen siis toistaiseksi mustalla kirjoitettu Likka.
nikillä olemisesta,,voin sanoa ,että olen pärjännyt tällä, saanut risut ja ruusut,,kestänyt kaikki vielä tähän päivään mennessä
- Anu.1
SkillaN kirjoitti:
nikillä olemisesta,,voin sanoa ,että olen pärjännyt tällä, saanut risut ja ruusut,,kestänyt kaikki vielä tähän päivään mennessä
Vaikka nyt on niin lepsua muutenkin elävässä elämässä että saa nimensä muuttaa, jopa puhuttelunimensä joka on kasteessa annettu.
Minä vain toikkaroin tällä mikä on enkä voi muuksi muuttua, en ees muistaisi jos vaihtaisin, kun on niin samaan tottunut.
Iso D kun on jo niin hyvin tarttunut tauti;=))
- kenen näytelmä
on Paljon melua tyhjästä?
- jäsen*
hajupoika on kirjoittanut siitä montakin eri versiota.
- Tankavaari
Paljon melua tyhjästä on William Shakespearen kirjoittama näytelmä vlta 1599.
- voivoi ja voi
monica kirjoitti:
hypäsitkö tänne. En jatka kanssasi sanailua.
Asia ei koske ollenkaan sinua.olen petynyt kun et jatka sanailua...
- Akapeetusta
Tankavaari kirjoitti:
Paljon melua tyhjästä on William Shakespearen kirjoittama näytelmä vlta 1599.
Kuka aikoinaan kirjoitti tällä nimimerkillä?
- nimeltä Monica
ja kun menen chattiin haluan käyttää siellä omaa nimeäni. En voi mitään sille, että meitä samannimisiä on ties miten monta. En missään tapauksessa esiinny sinuna, vaan omana itsenäni.
Terveisin, kaimasi.- on paljon nimiä
allakan nimet kuuluvat tasa-arvoisesti kaikille. Tulipa tämän nikistään tärkeilevän monican haukuttua moni turhan takia.
- käydä chatissa
noin vakaasti omalla nimelläsi, pistä sukunimesikin perään. en monica
- anonyymi
käydä chatissa kirjoitti:
Jos käyttää nimimerkkinään almanakassa olevaa eunimeä, muuta kuin omaansa, on sekin tavallaan varkautta.Minunkin etunimeni sellaisenaan on jonkun nimimerkkinä. En ymmärrä lainkaan tätä vihottelua.
- monica*
Miksi tuo rekisteröitynyt monica ei ole laittanut sukunimeäänkin nikkiinsä, kun se näyttää hänelle olevan niin tärkeää.
- sitten
monica* kirjoitti:
Miksi tuo rekisteröitynyt monica ei ole laittanut sukunimeäänkin nikkiinsä, kun se näyttää hänelle olevan niin tärkeää.
tämän rekisteröityneen oikea nimi monica, epäilen sitä.
- sillä on
sitten kirjoitti:
tämän rekisteröityneen oikea nimi monica, epäilen sitä.
mikä on kenenkin oikea nimi? Nimimerkikseen saa ottaa minkä tahansa merkkijonon, mikä on vapaana ja minkä järjestelmä hyväksyy.
- elämää suurempi
sillä on kirjoitti:
mikä on kenenkin oikea nimi? Nimimerkikseen saa ottaa minkä tahansa merkkijonon, mikä on vapaana ja minkä järjestelmä hyväksyy.
asia, kuten huomaat!
On piilottanut - tulee minulle tästä monica-nikkiä rekattuna kääyttävästä.
Puskiksena näitä pidäm !
- Catleija
Eihän tässä ole mitään epäselvää mielestäni. Kun rekisteröidään nimimerkki, niin kukaan toinen ei voi samaa nimimerkkiä rekisteröidä. Nimimerkiksi voi valita vaikka nimen sieltä allakasta tai oman nimen, miten vaan, jos nimi on vapaa.
Turha tässä on mistään sukunimistä puhua.Rekisteröidyn nimimerkin eroittaa nimen vieressä olevasta kirjekuoren kuvasta. Lukijan siis ei pidä olettaa muita saman nimisiä rekisteröimättömiä tämän rekatun kirjoituksiksi.
Se onkin sitten oma juttunsa, miksi rekisteröityjen nimien kopioita on liikkeellä. Jokainen päätelköön itse. Joskus en ole itse kirjautunut ja olen laittanut Catleija ejk (ejk = en jaksa kirjautua), mutta katsoin että se ei ole viisasta.
Kun on tallentanut käyttäjätunnuksen ja salasanan koneelle, niin kirjautuminen vaatii vain enterin painalluksen. - Ellen
anonyymien nikkien ympäristössä,
nikkejä lainaillaan tylysti,
joko tarkoituksella tai tietämättä,
syytä ei voi tietää ,
kuin itse ~Nikin käyttäjä :/ - Magdalena (ensimmäinen)
Olen joskus tännekin kirjoittanut Mgdalenana, mutta enemmän olen sätissä pyörinyt tuolla nimimerkillä. Huomasin, että eilen joku on sen rekisteröinyt itselleen. Minulla oli jo monta tuttua juttukaveria. Harmittaa.
Kumma monica olet itse!
Miksi kaivelet kun kerron kaksi maailmankuulua laulajatarta ystävinäin.
Minä en ole laisinkaan halukas mihinkään sekoiluihisi, joita löysin jo v. 2006.
Miksi useimmat rekatutkin nikit ovat piilottaneet yhteystietonsa. On mahdooton vastata ja oikaista väärinkäsitykset.
Omani ovat aina olleet julkiset.
pilmari aD MM alkaen.- Ai siis
anno Domino 2000.
Eller hur?
- ( !!!!__!!!! )
Rauhoitu hyvä mies, ei pääsi enää tuollaista myllyä kestä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252593
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361141Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25961Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270931- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825