Kaksoset,hankalia(ko)?

kimonjo

Täällä eräs hämillään oleva kaksosnainen :) Sanotaan että kaksoset ovat kovin sosiaalisia sekä ehkä hieman liiankin flirttitaipuisia henkilöitä.Seurusteltuani 7kk Skorpionimiehen kanssa , tajusin virheeni todella hyvin.Skorpioni mies oli mustasukkaisin ikinä ja itse olin hyvinkin flirttaileva monelle toiselle miehelle, vaikka en skorpionimiestä halunnut tietenkään mitenkään loukata.Joskus tiesin flirttaavani muita, joskus tein sen huomaamattani. Suhde päättyi kummallisesti.Molemmat rakastimme toisiamme todella paljon mutta minut jätettiin syyllä joka meni näin " rakastan sinua, mutta en ikinä tule uskomaan 100 prosenttisesti että sinun tunteesi minua kohtaan olisivat yhtä voimakkaat". Ja ne olivat.1,5 vuotta itkin tämän miehen perään.Yhteiset hetkemme tulivat pinnalle,tavaroista,lauluista ja monesta muusta asiasta.
En halunnut/uskaltanut/pystynyt aloittamaan uutta suhdetta kenenkään kanssa.
Nyt kuitenkin seurustelen.ja kappas..tämä uusi mies on myös skorpioni.Ja mustasukkainen henkilö myös.Joskus minua hymyilyttää ivallisesti se että saan härnätä häntä flirttailemalla muille miehille.Se on kamalaa enkä haluaisi asian olevan näin.Joskus minusta tuntuu että hän on vain minun narunukkeni.leikin hänellä ja hänen tunteillaan. onko muilla kaksosilla tämän tapaisia skorpioni ongelmia?
t.K

13

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä

laitoksessa vapaa pääsy koneelle?Tarjositko tarinaasi ensin Reginaan?

• Kimonjo

"laitoksessa vapaa pääsy koneelle?"

että ihan niin pimeä tapaus olen? :D hah hah

• kaksonen88

mulla on ihan sama ongelma.. eli rakastun skopuihin mutta sitte tulee ongelmia kun ovat mustiksia.. vaikeudet vetää puoleensa ainakin kaksosia ja skorpioneja ja se on nähty!

• ihan

siltä, ettet uskalla heittäytyä tän uuden skorpparin kanssa täysillä suhteeseen menneisyyden haamun takia. Pelkäät historian toistavan itseään ja jollain tasolla kostat uudelle skorpparille jo näin etukäteen olettaen, että takkiin tulee kuitenkin.

Juttunne ei tule kestämään, jos tuo eo. teksti pitää vähänkään paikkaansa.

• Kimonjo

Kyllä! tuo on on aivan totta.Osasit pistää asiani hyvin referoituna :)

• NATASEIN

SKORPPARI MIEHET OVAT MUKAVIA, TODELLA IHANIA VERRATTUNA SKORPPARI NAISIIN, NE ON AIVAN KAUHEITA, KAKSONEN JA SKORPPARI EIVÄT SOVI EDES KAVEREIKSI. SKORPPARIT OVAT OMAHYVÄISIÄ, HE KÄÄNTÄVÄT KAIKEN KAKSOISIA VASTAAN. ÄLKÄÄ LUOTTAKO SKORPPIONEIHIN.

• höpö.

.. ja höpö höpö ..

• ei höpö

Näin se TODELLA ON. Olet oikeassa.

• skorpionia

Skorpionit ovat mustasukkaisia ihan härmäämättäkin. kaksonaisena vältän skorpioneja.

Sanotaan, että skorpionit ovat joko kirurgeja tai murhaaajia. Älä härnää skorpionia.

• sprattlare

Kaksosnaisena tunnen mitä tarkoitat. En tarkoitusksella tee niin, mutta minusta tuntuu, että joskus käyttäydyn asettaen miestä pilan kohteeksi. Minulla ei olekoskaan ollut suhdetta skorpionin kanssa, mutta ymmärrän, että tunnen haasteen ivailuun, esim. juurihänen mustasukkaisuutensa vuoksi.

Yritä lopettaa leikin lasku hänen persoonastaan. Hän on niin kuin hän on ja sitä sinun tulee kunnioittaa.

• Kimonjo

näin on ^^
        Olenkin jo saanut loistavia iltoja vietettyä hänen kanssaan nyt kun olen ottanut itseäni niskasta kiinni. oikeastaan olen taas aivan hullaantumaan päin.

• taracapi
        Kimonjo kirjoitti:

näin on ^^
        Olenkin jo saanut loistavia iltoja vietettyä hänen kanssaan nyt kun olen ottanut itseäni niskasta kiinni. oikeastaan olen taas aivan hullaantumaan päin.

Ei miehillä eikä ihmisillä yleensäkään saa leikkiä ja versinkin ihmisten tunteillä, jos olet intiimissä suhteessa häneen. Luepa uutisia, niin tajuat, että maailma on täynnä parinsa murhaajia ja usein murhat tapahtuvat suhteen loppupuolella tai loppumisen jälkeen.Valitse kumppaniksesi ihminen joka vetää puoleensa ja josta todella olet kiinnostunut ja kohtele häntä kuten haluat että hän kohtelee sinua.Älä koskaa kosta seuraavalle ihmiselle edellisen virheistä. Kaikissa on virheitä, myös sinussa ja tosi rakkaus oppii rakastamaan toisen virheitä. Itse en koskaan ole seurustellut Skorpionin kanssa, kaksonen on liian erilainen skorppariin nähden ja samalle aaltopituudelle tien löytäminen voi olla vaikeaa, jollei sinun nouseva merkki ole skorppari.

• keet
        taracapi kirjoitti:

Ei miehillä eikä ihmisillä yleensäkään saa leikkiä ja versinkin ihmisten tunteillä, jos olet intiimissä suhteessa häneen. Luepa uutisia, niin tajuat, että maailma on täynnä parinsa murhaajia ja usein murhat tapahtuvat suhteen loppupuolella tai loppumisen jälkeen.Valitse kumppaniksesi ihminen joka vetää puoleensa ja josta todella olet kiinnostunut ja kohtele häntä kuten haluat että hän kohtelee sinua.Älä koskaa kosta seuraavalle ihmiselle edellisen virheistä. Kaikissa on virheitä, myös sinussa ja tosi rakkaus oppii rakastamaan toisen virheitä. Itse en koskaan ole seurustellut Skorpionin kanssa, kaksonen on liian erilainen skorppariin nähden ja samalle aaltopituudelle tien löytäminen voi olla vaikeaa, jollei sinun nouseva merkki ole skorppari.

Heippa, jos skorpioni sanoi että ei voi uskoa että saa ikinä sinun täyden rakkautesi, hän myös tarkoitti sitä. Itse olen skorpioni ja minulla on kaksoset-mies ja minun on todella vaikea usein luottaa että hän todella rakastaa niin paljon kuin sanoo. Se johtuu varmaan siitä että kaksoset muuttavat mieltään, ja hänkin aina välillä on mitä ihanin ja rakastavin mutta välillä taas jättää huomiotta. Skorpionit uskovat todelliseen rakkauteen joka menee kaiken muun yli ja ovat herkkiä, joskus on vaikea uskoa että toiset ihmiset eivät ajattele vain omaa etuaan ja että on mahdollista että joku rakastaa oikeasti.Skorpioni on kait vaan niin epäilevä, ja kaksonen taas on kepeä ja tykkää vapaudesta, samalla kun skorpioni rypee ajatuksissaan ja epäilyissään. Skorpionille asiat ovat joko tai ei, ei siltä väliltä. Näytä että välität, anna aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe